Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
741/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Haluat että asiat on näin.

2. Suutut kun asiat eivät ole näin.

Ratkaisu on, että lakkaat määrittelemästä asioiden tilaa etukäteen. Jos haluat tavata lastasi ilman hänen kavereitaan, sovi niin etukäteen. Ja muista, siltikin voi käydä niin, että kaveri onkin siellä. Etkä siltikään saa suuttua siitä.

Vierailija
742/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sairasta settiä. Äiti, joka ei jaksa lapsiaan kuin satunnaisesti toivoo lähivanhemman kuolemaa, koska on loukkaantunut jostain pikku jutusta, joka ei normaalissa ihmisessä aiheuta mitään huonoja fiiliksiä. Lapsiparat!

Tunsin oloni täysin epätoivotuksi, kun lapsi leikkikin kaverinsa kanssa. Mutta eihän sulla myötätunto mihinkään riitä sitä ymmärtämään.

Ap

Kuinka aiot kostaa sille lapsesi kaverille, joka pilasi joulusi?

Ei onneksi pilannut joulua, se oli jo eilen. Huomenna tuijotan BBC:n laatusarjaa. Olin kertonut miehelle, että voisin katsella sen heidän isostakin televisiostaan, mikäli en ole epätoivottu vieras ja mies sanoi, että katso vaan. Mutta en tiedä nyt tämän päivän jälkeen... :(( Ostin tv:n heille,vanhan hajottua.

Ap

Paljonko on miljoonaperinnöstä jäljellä?

Katseletko teeveestä miten hienosto elää?

Ota oppia tv-sarjasta miten oikeissa perheissä rakastetaan lapsia.'

Se katsoo Ylpeys ja ennakkoluulo-sarjaa ja haaveilee mr. Darcysta. Siinä olisi kerrankin ap:n tasoinen mies! 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sairasta settiä. Äiti, joka ei jaksa lapsiaan kuin satunnaisesti toivoo lähivanhemman kuolemaa, koska on loukkaantunut jostain pikku jutusta, joka ei normaalissa ihmisessä aiheuta mitään huonoja fiiliksiä. Lapsiparat!

Tunsin oloni täysin epätoivotuksi, kun lapsi leikkikin kaverinsa kanssa. Mutta eihän sulla myötätunto mihinkään riitä sitä ymmärtämään.

Ap

Ei onneksi pilannut joulua, se oli jo eilen. Huomenna tuijotan BBC:n laatusarjaa. Olin kertonut miehelle, että voisin katsella sen heidän isostakin televisiostaan, mikäli en ole epätoivottu vieras ja mies sanoi, että katso vaan. Mutta en tiedä nyt tämän päivän jälkeen... :(( Ostin tv:n heille,vanhan hajottua.

Ap

Se katsoo Ylpeys ja ennakkoluulo-sarjaa ja haaveilee mr. Darcysta. Siinä olisi kerrankin ap:n tasoinen mies! 😄

Tuo yhteiskuntahan olisi ollut oikein omiaan äitihullulle. Kaikki noudattivat SÄÄNTÖJÄ eikä kukaan tullut vierailulle ilmoittamatta asiasta viikkoja etukäteen. 😁

Vierailija
744/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ehkä liian rahvasta? Ap on aiemmin verrannut itseään kuninkaallisiin. 👑

Vierailija
745/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mies soitti ja SOVITTIIN, että menen Tapaninpäivänä illasta soittamaan pianoa tyttären kanssa ja ehkä katsomaan leffaa myöhemmin. TOIVOTTAVASTI ei ole nyt turhia kakaroita tiellä!!!

Vierailija
746/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

EN katso! Darcy on pässi. Ei ole tasoistani miestä olemassa, sen on äitini saanut aikaan.

AP

Vierailija
747/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on, että lakkaat määrittelemästä asioiden tilaa etukäteen. Jos haluat tavata lastasi ilman hänen kavereitaan, sovi niin etukäteen. Ja muista, siltikin voi käydä niin, että kaveri onkin siellä. Etkä siltikään saa suuttua siitä.

1. Miksi en saisi HALUTA???

2. Miksi en saisi SUUTTUA????

Minulla on oikeus kaikkeen! Äiti ei voi enää määrätä mitä haluan tai miten toimin. Ja jos toimin väärin, se on hänen syytään! Täysin, ei minun.

AP

Vierailija
748/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Miksi en saisi HALUTA???

2. Miksi en saisi SUUTTUA????

Minulla on oikeus kaikkeen! Äiti ei voi enää määrätä mitä haluan tai miten toimin. Ja jos toimin väärin, se on hänen syytään! Täysin, ei minun.

AP

Kuulostaa ihan teini-ikäisen uhmalta.

Vierailija
749/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

piip kirjoitti:

Miksi kukaan edes kommentoi tälle ihmiselle mitään? Selvästi sairas ihminen, käy itkemässä äitisuhdettaan myös kaksplussalla jatkuvasti. Antakaa hänen olla.

Ilmoitin eilen aloituksen asiattomaksi. Ap on selvästi mielenterveysongelmainen ja hänen terveytensä selvästi heikkeni viesti viestiltä. Mitä kertookaan tämän palstan modesta, että ketju jatkuu vielä tänäänkin. Ja jatkuu varmaan niin kauan, että ap joutuu hoitoon. Mikä on moden vastuu?

Vierailija
750/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt ymmärsin niin tää poistuminen, kiihkoaminen ja joulun tarkoituksella pilaaminen on vain kostoa isälle. Lapset siinä sit sijaiskärsijöinä.

Vierailija
751/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt ymmärsin niin tää poistuminen, kiihkoaminen ja joulun tarkoituksella pilaaminen on vain kostoa isälle. Lapset siinä sit sijaiskärsijöinä.

EI ollut kostoa kenellekään. Poistuin vain paikalta, etten pahoittaisi mieltäni enempää ja jotta olisin kyennyt hillitsemään raivokohtaukseni, jonka aistin olevan tulossa. Nyt on parempi päivä ja lähden juuri lapsieni luo. Varmistin juuri ettei epätoivottuja ihmisiä ole paikalla. Tilataan ehkä pizzaa.

Ap

Vierailija
752/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

piip kirjoitti:

Miksi kukaan edes kommentoi tälle ihmiselle mitään? Selvästi sairas ihminen, käy itkemässä äitisuhdettaan myös kaksplussalla jatkuvasti. Antakaa hänen olla.

Ilmoitin eilen aloituksen asiattomaksi. Ap on selvästi mielenterveysongelmainen ja hänen terveytensä selvästi heikkeni viesti viestiltä. Mitä kertookaan tämän palstan modesta, että ketju jatkuu vielä tänäänkin. Ja jatkuu varmaan niin kauan, että ap joutuu hoitoon. Mikä on moden vastuu?

Edelleenkään ei ole muuta kuin masennusdiagnoosi, etkö jo usko?

Vierailija
753/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh no varmaan tämän illan viisitistä lähtee taas uudet sekoilut tulille 🤦‍♀️

Vierailija
754/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähtisi, kuten jo ilmaisin, tänään on parempi päivä. Katsoin aamun jouluelokuvia ja söin mandariineja. Mandariinit tuovat tuoksullaan muistoja lapsuuden turvallisista hetkistä, niiden avulla rauhoitun.

Ap

Vierailija
755/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaannarkkituoaloittaja kirjoitti:

Ompas huonokäytöksinen mies, en ymmärrä tuollaista käytöstä. Luulisi, että osaisi jo omaakin etuansa ajatellen pitää ovensa lukossa ja olla päästämättä tuota sekopäätä sisälle. Toisaalta yhteiset muksut, en ihmettele yhtään jos osa miehistä paatuu naisiin. Sama toimii toki toisinkin päin, ei vain tässä jutussa.

Kyllä, huonokäytöksinen paska pässi, eikä siitä muuksi muutu. LUPASI, että pitää asiattomat tänään pois tieltä ja kattaa pöytään lempilautaseni VALMIIKSI. Tytär aikoi etsiä joululaulukirjan, jotta voimme yhdessä soittaa MINUN lempi kappaleita. NYT on MINUN vuoro nauttia ja miehen vuoro HyVITTÄÄ käytöstään ja illan päälle saa kyllä PYYTÄÄ anteeksi MINULTA huonoa käytöstään ja välinpitämättömyyttä!

Ap

Vierailija
756/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua pikku prinsessaista :(

Vierailija
757/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaannarkkituoaloittaja kirjoitti:

Ompas huonokäytöksinen mies, en ymmärrä tuollaista käytöstä. Luulisi, että osaisi jo omaakin etuansa ajatellen pitää ovensa lukossa ja olla päästämättä tuota sekopäätä sisälle. Toisaalta yhteiset muksut, en ihmettele yhtään jos osa miehistä paatuu naisiin. Sama toimii toki toisinkin päin, ei vain tässä jutussa.

Kyllä, huonokäytöksinen paska pässi, eikä siitä muuksi muutu. LUPASI, että pitää asiattomat tänään pois tieltä ja kattaa pöytään lempilautaseni VALMIIKSI. Tytär aikoi etsiä joululaulukirjan, jotta voimme yhdessä soittaa MINUN lempi kappaleita. NYT on MINUN vuoro nauttia ja miehen vuoro HyVITTÄÄ käytöstään ja illan päälle saa kyllä PYYTÄÄ anteeksi MINULTA huonoa käytöstään ja välinpitämättömyyttä!

Ap

Hyvä asenne, muistakaa kaikki vaatia kaikkea tätä oikein caps lockilla.

Vierailija
758/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap oudolta tyypiltä, ei pahalla. Lapset ei aina ole kiinnostuneita vanhemmistaan, kaverit menee usein edelle....mieti mitä vikaa sussa oikein on. 

Vierailija
759/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähtisi, kuten jo ilmaisin, tänään on parempi päivä. Katsoin aamun jouluelokuvia ja söin mandariineja. Mandariinit tuovat tuoksullaan muistoja lapsuuden turvallisista hetkistä, niiden avulla rauhoitun.

Ap

Miksi et syö/haistele mandariineja ympäri vuoden, jos niistä on noin suuri apu rauhoittumiseen?

Vierailija
760/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap oudolta tyypiltä, ei pahalla. Lapset ei aina ole kiinnostuneita vanhemmistaan, kaverit menee usein edelle....mieti mitä vikaa sussa oikein on. 

Minä odotan, että lapseni OVAT kiinnostuneita minusta, enhän ole joka päivä heidän luonaan. On heidän isänsä tehtävä saada heidät käyttäytymään minulle mieliksi kun menen varta vasten LASTEN kanssa sovitusti aikaa viettämään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi