Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
801/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu on iso kupla, kuinka normaalia on, että lapset kaverikyläilee toisiltaan jouluaattona ja joulupäivänä. Iso prööt tälle provostelijalle.

Niinpä! Ei ole todellakaan normaalia. Häpeäisi se kaverinkin perhe.

Ap

Vierailija
802/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö sinä anteeksi perheeltä että mokasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten.

- ei kyllä kuulosta ilahduttamiselta. Olisit halunnut kaiken menevän mielesi mukaan, eli lähinnä halusit ilahduttaa itseäsi.

Niin, YLEENSÄ minua on kinuttu sinne ja odptettu ja oltu surullisia, kun en ole totellut.

Nyt en taaskaan totellut, koska en hyväksy sitä, ettei minulle ilmoiteta, että täällä onkin kaveri, vaikka on sovittu, että jos minä olen lasten kanssa, niin kaverit eivät tule. Ihan perhetyöntekijöiden mielipide oli sama.

Ap

Eli sulle pitäis aina ilmoitella kaikesta, jotta voit sitten päättää milloin tulet ja milloin et? Tajua jo että se on lasten koti ja he ovat siellä miten ovat. Kaverit on kylässä jos se talonväelle sopii. Sinä menet sinne sovitusti ja sinä kysyt sopiiko sun tulla. Sinä et ole se joka päätät miten muut kotonaan elävät ja olevat. Sinä et ole maailman napa. Jos menet yllättäen niin sitten sopeudut niihin kavereihin. Sinä se olet menossa muiden kotiin kyläilemään, etkä siten määräile siellä yhtään mistään.

Hyvä Ap👏🏻👏🏻👏🏻

Ihan loistavaa vastata muka itsellensä! Tyyli on justiinsa sama, yhtä hyökkäävä👌🏻

Ei ollut, minä katselin laatusarjaa, samalla kun joku *aska tursake leveä*erseisempi kuin MINUN sohvallani ikinä mahtuisi Darcya katsomaan, täällä kirjoitteli. Vähätellen ja matkien tyyliäni sekä saaden sappeni kiehumaan olenansainnut viiniä ja PALJON

Ap

Vierailija
804/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko juttu on iso kupla, kuinka normaalia on, että lapset kaverikyläilee toisiltaan jouluaattona ja joulupäivänä. Iso prööt tälle provostelijalle.

Ap

Älä tunge sekoilu-ketjuuni lehmä

Ap

Vierailija
805/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap:llä on pelkkä tapaamisoikeus.

Eihän ole. Voisin ottaa lapset itselleni vaikka huomenna, jos haluaisin.

Ap

Vierailija
806/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap oudolta tyypiltä, ei pahalla. Lapset ei aina ole kiinnostuneita vanhemmistaan, kaverit menee usein edelle....mieti mitä vikaa sussa oikein on. 

Minä odotan, että lapseni OVAT kiinnostuneita minusta, enhän ole joka päivä heidän luonaan. On heidän isänsä tehtävä saada heidät käyttäytymään minulle mieliksi kun menen varta vasten LASTEN kanssa sovitusti aikaa viettämään.

Ap

Olet ap kyllä täydellisen tasapainoton ja seko tyyppi. Yritä hoitaa itsesi kuntoon, edes lastesi takia. Tämä ketju on järkyttävää luettavaa ihmisestä joka ei piittaa lapsistaan yhtään! Karsea akka, joka tapaa lapsiaan vain kun viitsii/jaksaa tai kun mielentila on oikea! Tällaiset ihmiset eivät ansaitse lapsia ollenkaan! Onneksi lapsilla sentään on välittävä ja huolehtiva isä.

Vaadinkin nyt sinulta ap perusteellista selvitystä tänne oksennusketjuusi, miksi olet lapsia hommannut kun et selvästikkään heistä ole ollut kykenevä huolehtimaan etkä edes halua?!

Sellainen on jo ketjussa, etsi vaan tarkemmin.

Ap

Vierailija
807/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ap oudolta tyypiltä, ei pahalla. Lapset ei aina ole kiinnostuneita vanhemmistaan, kaverit menee usein edelle....mieti mitä vikaa sussa oikein on. 

Minä odotan, että lapseni OVAT kiinnostuneita minusta, enhän ole joka päivä heidän luonaan. On heidän isänsä tehtävä saada heidät käyttäytymään minulle mieliksi kun menen varta vasten LASTEN kanssa sovitusti aikaa viettämään.

Ap

Olet ap kyllä täydellisen tasapainoton ja seko tyyppi. Yritä hoitaa itsesi kuntoon, edes lastesi takia. Tämä ketju on järkyttävää luettavaa ihmisestä joka ei piittaa lapsistaan yhtään! Karsea akka, joka tapaa lapsiaan vain kun viitsii/jaksaa tai kun mielentila on oikea! Tällaiset ihmiset eivät ansaitse lapsia ollenkaan! Onneksi lapsilla sentään on välittävä ja huolehtiva isä.

Vaadinkin nyt sinulta ap perusteellista selvitystä tänne oksennusketjuusi, miksi olet lapsia hommannut kun et selvästikkään heistä ole ollut kykenevä huolehtimaan etkä edes halua?!

Ap

Mutta voin sanoa, että se liittyi ainakin siihen, etten nähnyt elämässäni masennuksen takia muita vaihtoehtoja mennä mihinkään suuntaan. Olin päättänyt viettää loppuelämäni kökkimällä kotona ja kärsien työntekijänä, koska masennus. Mieskin oli vain sellainen kaveri.

Ap

Vierailija
808/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten.

- ei kyllä kuulosta ilahduttamiselta. Olisit halunnut kaiken menevän mielesi mukaan, eli lähinnä halusit ilahduttaa itseäsi.

Niin, YLEENSÄ minua on kinuttu sinne ja odptettu ja oltu surullisia, kun en ole totellut.

Nyt en taaskaan totellut, koska en hyväksy sitä, ettei minulle ilmoiteta, että täällä onkin kaveri, vaikka on sovittu, että jos minä olen lasten kanssa, niin kaverit eivät tule. Ihan perhetyöntekijöiden mielipide oli sama.

Ap

Eli sulle pitäis aina ilmoitella kaikesta, jotta voit sitten päättää milloin tulet ja milloin et? Tajua jo että se on lasten koti ja he ovat siellä miten ovat. Kaverit on kylässä jos se talonväelle sopii. Sinä menet sinne sovitusti ja sinä kysyt sopiiko sun tulla. Sinä et ole se joka päätät miten muut kotonaan elävät ja olevat. Sinä et ole maailman napa. Jos menet yllättäen niin sitten sopeudut niihin kavereihin. Sinä se olet menossa muiden kotiin kyläilemään, etkä siten määräile siellä yhtään mistään.

Hyvä Ap👏🏻👏🏻👏🏻

Ihan loistavaa vastata muka itsellensä! Tyyli on justiinsa sama, yhtä hyökkäävä👌🏻

Ei ollut, minä katselin laatusarjaa, samalla kun joku *aska tursake leveä*erseisempi kuin MINUN sohvallani ikinä mahtuisi Darcya katsomaan, täällä kirjoitteli. Vähätellen ja matkien tyyliäni sekä saaden sappeni kiehumaan olenansainnut viiniä ja PALJON

Ap

Tapiota sen olla pitää! Ehtaa Tapio-wiinaa, Ap, jawohl!

Vierailija
809/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä tunge sekoilu-ketjuuni lehmä

Ap

Sori, tuo on siis sinusta ihan normaali näkemys? Hyvä! Niin meistä muistakin enemmistöstä.

Ap

Vierailija
810/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en edelleenkään MOKANNUT, he mokasivat, tyttö mokasi, poika mokasi,mies mokasi, naapuri mokasi lapsinensa inhottavasti jouluiltani pilaten. Niin EI tarvita anteeksipyyntöjä heille MINUN esittää, sen ovat velkaa he ruojakkeet kaikki!

Vierailija
811/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöltä pyysin, tosin hän sanoi, etten satuttanut. Pojalta en, koska hänhän jakoi ajatukseni siitä, ettei tytön kaveri olisi saanut olla paikalla.

Miehelle sanoin, että omista äitini aiheuttamista traumoista johtuen koin, etten ollut tervetullut, kun menin sinne ja siksi suutuin JA että heidän toimintansa ei ole siihen traumaan syynä.

Tosin sanoin EDELLEEN sitä, etten voi hyväksyä miehen tapaa olla NIIN LEPSU vanhempi, ettei tiedä, että heillä on JOULUPÄIVÄNÄ joku vieras lapsi. Tästä puhutaan vielä. Nyt vähän tapojen opetusta lapsille ja valoja päälle!

Ap

Vierailija
812/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anteeksi pyytäessä syytetä toisia. Ei se ole anteeksipyyntö.

Vierailija
813/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anteeksi pyytäessä syytetä toisia. Ei se ole anteeksipyyntö.

Mitä pyytäisin mieheltä anteeksi? Hänen pitäisi pyytää minulta anteeksi sitä, ettei itse katso, keitä heille tulee sisään joulupäivänä. Ettei välitä. Se on HUONO MALLI tytöllekin. Muita pitää opetella ottamaan huomioon, ja se tapahtuu kunnioittamalla vanhempien asettamia sääntöjä! Ja hyvä sääntö on, että kavereiden tulot pyhänä SOVITAAN!

Ap

Vierailija
814/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulta pitäisi pyytää _anteeksi_? Ei siinä ole mitään järkeä. Sinä se siellä kävit toisten kodissa sekoilemassa ja pahoittamassa toisten mielen. Toiset eli siellä omaa elämäänsä omassa kodissaan. Ehkä sinun mielestäsi väärin mutta mitä väliä? Ei se ole sinun kotisi? Saako miehesi tulla sinun kotiisi määräilemään mitä sinä saat siellä tehdä?

Vierailija
815/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vaan niin saatanan tyhmä saapas, ilman tapoja, eihän mitään tunnetta siitä, etten ole toivottu vieras olisi tullut, jos sinne ei voisi vain saatana lapset kävellä sisään kysymättä, SAAKO TULLA!

Ap

Vierailija
816/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mutta voin sanoa, että se liittyi ainakin siihen, etten nähnyt elämässäni masennuksen takia muita vaihtoehtoja mennä mihinkään suuntaan. Olin päättänyt viettää loppuelämäni kökkimällä kotona ja kärsien työntekijänä, koska masennus. Mieskin oli vain sellainen kaveri.

Ap

Et ole oikea Ap, liian pliisusti puhut siitä velttomuna vässykkeestä! Muka kaveri, hah! Impotentti vanha rahatonkäppänä, saisin NUOREMMAN ja rikkaamman jos vain yrittäisin ja HALUAISIN. Olen hyvä manipuloimaan ihmisiä. Ainutmikä voi vähän hidastaa uutta suhdetta on valtava ylipainoni.

Ap

Vierailija
817/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulta pitäisi pyytää _anteeksi_? Ei siinä ole mitään järkeä. Sinä se siellä kävit toisten kodissa sekoilemassa ja pahoittamassa toisten mielen. Toiset eli siellä omaa elämäänsä omassa kodissaan. Ehkä sinun mielestäsi väärin mutta mitä väliä? Ei se ole sinun kotisi? Saako miehesi tulla sinun kotiisi määräilemään mitä sinä saat siellä tehdä?

Saa tietenkin sanoa mielipiteensä, jos HÄNEN LAPSENSA asuisivat siellä. Onhan se lapsillekintapakasvatusta. Jos mies on tarpeeksi tyhmä itse ollakseen tajuamatta käytöstapoja, voin hyvin opettaa niitä hänelle.

Samoin toisin päin.

Ap

Vierailija
818/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miksi ihmeessä sun exän pitäisi saada sut tuntemaan olosi tärkeäksi ja tervetulleeksi?? Miksi? Mullakin on ex-mies eikä me edes vierailla toistemme kodeissa. Asiallisesti selvitään silti kohtaamisista. Aikuisia kun ollaan.

Vierailija
819/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä opettaisit ex-miehelle käytöstapoja? 😄 Ei sellaista tehdä edes parisuhteessa! Lapsia kasvatetaan. Ei aikuisia. Parisuhteeseen valitaan ihmisiä joiden käytös miellyttää.

Vierailija
820/874 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, jossain kerroit että tapaat lapsiasi pari tuntia jossain muualla kuin kotona. Ettet tapaa lapsia muulloin.

Nyt kuitenkin ramppaat miehen kotona jatkuvasti ja tapaat lapsiasia samalla.

Onko teillä siis joku tapaamissysteemi vai menetkö miehen kotiin niinkuin itsestäänselvästi?

Eikö mies pysty pitämään sinulle mitään rotia?

Ja lapsille olisi paljon selvempi joku selkeä tapaamisrytmi.

Ettei mentäisi vain sinun fiilistesi mukaan.

Jos et muutenkaan välitä lapsistasi niin sinulla ei ole mitäån oikeutta määräillä tai "keskustella" miten mies toimii omassa kodissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan