Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen itseni surulliseksi: olin menossa lasten, jotka asuvat isällään, luo, niin siellä olikin lapsella kaveri ja hirveä hulabaloo päällä :(

Vierailija
25.12.2019 |

Eilisen vietin perheen parissa myös ja illalla oli puhetta, että ainakin yritän tänäänkin mennä. Lapset ovat isällään siksi, etten oikeastaan jaksanut seuraavanlaisia tilanteita, joita tässäkin kerron.
En soittanut ennen lähtöäni, vaan ajattelin, että yllätän perheen iloisesti menemällä jo ihan aamupäivästä ja olin siellä noin tunti sitten. Niin eikös siellä tytön kaveri riehu sotkun keskellä, mies on unessa ja isoveli ilmeisesti nukkui tai oli ainakin huoneessaan koska eihän kukaan täysipäinen kestä siskon huonoja tapoja (ei siis huomioi muita kuin itsensä, ja vässykkä-isä hyväksyy tämän.)
Kysyin, että miksi täällä on vieraita ja kun en saanut kunnon vastausta, käännyin kannoillani ja sanoin, että sitten minä lähden. Olisin halunnut soittaa pianoa ja tutkia lasten kanssa yhdessä heidän eilen saamiaan lahjoja, jutella lasten ja lasten isän kanssa ja syödä jotain (toin ruokaa mukanani).
Mutta ei.
Mies ehdotti, että tytöt menisivät tytön kaverille. Kuinkahan moni muu huusholli on niin hullu, että kaipaa lapsen kaveria joulupäivänä kotiinsa heilumaan? Ymmärrän, jos mies olisi vaikka pistänyt viestiä, että täällä onkin lapsen kaveri, koska siitä on ennenkin puhuttu, että jos minä vietän siellä aikaa lasten kanssa, en halua kavereita sinne.
Että sellaista taas tänä jouluna.

Kommentit (874)

Vierailija
201/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Onko ap:llä mielenterveyshäiriöitä? En tajua miksi olet ottanut itseesi. Siis mikä se syy tässä on mistä pitää valittaa? Se ettei mikään miellytä sinua? haha :'D Ei mikään ihme et mies erosi, varmaan olet aika rankka tyyppi. 

Vierailija
202/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mies vetoaa mielensä menttämiseen ja masennukseen, ettei kyennyt toimimaan. Vaikka jos olisi toiminut, ei varmasti tarttis masentua.

Ap

Miksi mies vetoaa mihinkään. Hän ei ole tehnyt mitään väärin!

Sinä olet ainoa väärintekijä tässäkin tilanteessa.

Kyllähän on. On puhuttu, etteivät lasten ystävät saa estää minun ja lasten yhdessä oloa. Miksei alkanut heittää kaveria ulos, siis sanonut minulle, että auttaa, odota, ettei minun tarvitse lähteä? Hänen olisi pitänyt heti havaita, että kaveri on tiellä, ja toimia.

Ap

Tietenkin olisi jopa nukkuessaan pitänyt ajatella että nyt se prinsessa tuli, täältä rientää ritari auttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa pyytää anteeksi, koska hän pahoitti mieleni.

Ap

Kyllä hän tietää, että sinulta pitää aina pyytää anteeksi, vaikkei yhtään tiedä mitä. Aina kuitenkin on jotain, josta pahoitat mielesi ja sitä pitää taaaaaas pyytää anteeksi. Varmasti pyytääkin. Ihan varmuuden vuoksi.

Ihmispoloinen!

Se ei auta. Van piittaamaton ihminen tekee noin. Piittaava ihminen selvittää, mikä oli mielen pahoittumisen syy ja fiksaa sen. Eli ensi kerralla osoittaa ripeämmin sen, onko äiti vai kaveri tärkeämpi.

Ap

Vierailija
204/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt mies vetoaa mielensä menttämiseen ja masennukseen, ettei kyennyt toimimaan. Vaikka jos olisi toiminut, ei varmasti tarttis masentua.

Ap

Kyllähän on. On puhuttu, etteivät lasten ystävät saa estää minun ja lasten yhdessä oloa. Miksei alkanut heittää kaveria ulos, siis sanonut minulle, että auttaa, odota, ettei minun tarvitse lähteä? Hänen olisi pitänyt heti havaita, että kaveri on tiellä, ja toimia.

Ap

Tietenkin olisi jopa nukkuessaan pitänyt ajatella että nyt se prinsessa tuli, täältä rientää ritari auttamaan.

Ei reagoinut asiaan heti herättyään.

Ap

Vierailija
205/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali, välittävä mies olisi osoittanut, että on MINUN puolellani, ja että kaveria pyydetään lähtemään ennen kuin mä hermostun ja suutun!

Ap

Kaikki tietävät mikä on tärkeää. Se on minä minä minä.

Vierailija
206/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ilmoittamatta kylään ja odotat että siellä on kaikki sinulle valmiina ja tekevät juuri niinkuin haluat?

Itsetutkiskelun paikka.

Vierailija
207/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että lapsella oli kaveri ja mukava meininki! Harmi että äiti järjesti oudon välikohtauksen, etenkin veljen kannalta ajateltuna. Olisin itse lapsena ollut aivan hermoraunio NOIN ailahtelevasta ja oikuttelevasta äidistä johtuen. No, toivottavasti isä saa tilanteen tasattua ja meiningin ihan mukavaksi jälleen. Mutta kyllähän tuollainen ihme kettuilu äidin osalta lasten mielet matalaksi/sekavaksi vetää. Kannattaa hakea nyt hakea apua mielenterveyden ongelmiin mahdollisimman pian.

Poika on jo psykiatrisen hoidon piirissä. Tytär ei vielä, vaikka yhtälailla kärsii epävakaasta naristiäidistä.

Lapsirukat.

Tarkoitin että äidin olisi syytä hakeutua hoitoon

Äitihullu on ollut hoidossa vuosia... Mitään kehitystä parempaan ei ole tapahtunut.

Vierailija
208/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies saa pyytää anteeksi, koska hän pahoitti mieleni.

Ap

Kyllä hän tietää, että sinulta pitää aina pyytää anteeksi, vaikkei yhtään tiedä mitä. Aina kuitenkin on jotain, josta pahoitat mielesi ja sitä pitää taaaaaas pyytää anteeksi. Varmasti pyytääkin. Ihan varmuuden vuoksi.

Ihmispoloinen!

Se ei auta. Van piittaamaton ihminen tekee noin. Piittaava ihminen selvittää, mikä oli mielen pahoittumisen syy ja fiksaa sen. Eli ensi kerralla osoittaa ripeämmin sen, onko äiti vai kaveri tärkeämpi.

Ap

Tottakai. Aina on jokin syy että mielesi pahoittuu. Ja varmuuden vuoksi kannattaa heti pyytää anteeksi. Onhan rinsessalla paha mieli. Ja mies tietää, että hän on sen Aina aiheuttanut.

Vierailija
209/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edelleenkään tajua, miksi kaverin olisi pitänyt lähteä samantien kun äiti pelmahtaa paikalle? Jos tilanteessa olisi oikeasti menty lapsen tunteet edellä (kuten pitäisi), olisi kysytty haluaako lapsi olla kaverinsa kanssa vai äitinsä kanssa. Kuulostaa tosi epäterveeltä, että äiti ei siedä lapsellaan kavereita, vaikka juuri eilen on oltu perheen kesken.

Lapsen eikä myöskään ex-miehen tehtävä ei ole hyppiä kuin marionettinuket, jotta selkeästi epävakaalle äidille ei tule paha mieli. Kumpikaan heistä ei ole vastuussa sinun pahasta mielestä. Sinä sen sijaan olet vastuussa siitä, että kun olet pahoittanut mielesi kohtuuttomasti, et siirrä mielipahaasi heille (lähtemällä pois) vaan käsittelet mielipahasi aikuismaisesti ja mietit oikeasti oliko tilanne sinun syytäsi vai muiden ja oliko siinä sinulta kohtuullista pahoittaa mielesi.

Vierailija
210/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei reagoinut asiaan heti herättyään.

Ap

Törkeää! Rinsessa tuli eikä ritari heti herättyään pelastanut. Törkeyden huippu!

Vierailija
211/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä APn joulupäivän vierailukielto ei koske häntä itseään?

Vierailija
212/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta ongelmaa. Lapsilla ei saa olla kavereita, jos sinä olet siellä. Nyt menit yllättäen, eli kavereita ei saa varmuuden vuoksi olla, JOS äiti SATTUU tulemaan.

Veit mukanasi ruokaa. Heillä ei siis ole joulunakaan varaa ostaa ruokaa. Saavat ruokaa, JOS äiti sattuu tulemaan. Nyt siis jäivät ilman, KUN äiti suuttui.

Halusit ilahduttaa? Ei. Halusit mennä sinne soittamaan pianoa eli ilahduttamaan itseäsi.

On heillä ruokaa, mutta ei ostettu sitä yli pyhien.

Toisekseen JOULUPÄIVÄNÄ ei ole TAPANA kyläillä. Ei VARSINKAAN AAMUPÄIVÄLLÄ.

Ap

No miksi sitten tungit sinne?

Positiivinen asia on, että ap:n lapsilla on kavereita ja kiva joulu.

Vierailija
213/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet ilmoittamatta kylään ja odotat että siellä on kaikki sinulle valmiina ja tekevät juuri niinkuin haluat?

Itsetutkiskelun paikka.

No en itse kuvittelisi, että tulija, jota ei huomioida välittää minusta.

Ap

Vierailija
214/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetutkiskelun paikka.

No en itse kuvittelisi, että tulija, jota ei huomioida välittää minusta.

Ap

Joten parasta huomioida tulija, jotta välittäminen säilyy, eikö vain?

Ap

Vierailija
215/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että mies löytää voimaa laittaa rajat tälle hullulle.

Tarkoittaa kyllä täydellistä eroa.

Vierailija
216/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla piti olla tänään laitteeton päivä. Taitaa vain olla siellä koneella, koska nyt lähettää mulle tekstiviestejä ekaa kertaa aikoihin, ja niissä on kuvakaappauksia pelistä. Hankin pelitietokoneen. Eli sikäli ymmärrettävää, jos ovat vaikka sopineet, että tänään saakin pelata. Mutta mies ei usein katso pojan perään yhtään. Ei jaksa. Sitten poika on surullinen ja ahdistuu huolissaan, kun pelaa liikaa.

Ap

Vierailija
217/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapset syövät tänään?

Vierailija
218/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edelleenkään tajua, miksi kaverin olisi pitänyt lähteä samantien kun äiti pelmahtaa paikalle? Jos tilanteessa olisi oikeasti menty lapsen tunteet edellä (kuten pitäisi), olisi kysytty haluaako lapsi olla kaverinsa kanssa vai äitinsä kanssa. Kuulostaa tosi epäterveeltä, että äiti ei siedä lapsellaan kavereita, vaikka juuri eilen on oltu perheen kesken.

Lapsen eikä myöskään ex-miehen tehtävä ei ole hyppiä kuin marionettinuket, jotta selkeästi epävakaalle äidille ei tule paha mieli. Kumpikaan heistä ei ole vastuussa sinun pahasta mielestä. Sinä sen sijaan olet vastuussa siitä, että kun olet pahoittanut mielesi kohtuuttomasti, et siirrä mielipahaasi heille (lähtemällä pois) vaan käsittelet mielipahasi aikuismaisesti ja mietit oikeasti oliko tilanne sinun syytäsi vai muiden ja oliko siinä sinulta kohtuullista pahoittaa mielesi.

Ei lähteä heti, mutta miehen olisi pitänyt ilmaista minulle se heti, että kaveri saa luvan lähteä. Tai siinä vaiheessa, kun olin suuttuneena lähdössä pois. Tai sanoin vaan, että sitten minä lähden. Kysyin ensin, miksi täällä on vieras.

Ap

Vierailija
219/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että mies löytää voimaa laittaa rajat tälle hullulle.

Tarkoittaa kyllä täydellistä eroa.

Se pelastaisi myös lapset.

Vierailija
220/874 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei voi tietää, mitä mieltä on, koska ei reagoi samantien. Inhoan lypsää sitä, että asetapa minut kaverin edelle. Miten EI TAJUA, että minä VIHAAN sitä, että lapsen kaveri on siellä, jos itse tulen lasten takia sinne? En vihaa kaveria, mutta tilanne ja hetki olivat totaalisen sopimattomat minulle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän