Naisten vuoro elättää miehiä
Jospa vaihteeksi naiset elättäisivät miehiä, kun miehet ovat elättäneet vuosisatoja naisia.
Kannattavat naiset todellista tasa-arvoa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteessa jossa tasa-arvoistumisen myötä naisten palkat ovat nousseet huimasti, ja naiset ovat koulutetumpia kuin koskaan.
Mutta siltikin pariutumisessa nainen vaatii hypergamian toteutuvan hänen edukseen; Pakko saada edes vähän menestyneempi kuin itse on. Tästä syystä meillä ei enää miehet ja naiset kohtaa, ja tämä on yksi merkittävä syy mm. syntyvyyden laskuun.Tasa-arvolla naiset tarkoittavat "rusinat pullasta" -menettelyä.
Mikseivät miehet itsekin kouluttaudu paremmin?
Kuka sanoi etteivät miehet kouluttaudu?
Ymmärrätkö sinä sellaista asiaa, että kun miehet ja naiset kouluttautuvat tasa-arvoisesti, niin hypergamia kohtaa seinän.
Miehet ja naiset eivät enää kohtaa koska naiset vaativat aina menestyneempää miestä kuin mitä he itse ovat.
Syntyvyys laskeeAika usein täälläkin sanotaan että riittää kun mies on samalla tulotasolla. Ja alemman tulotason tai ilman tulotasoa olevat miehethän ne täällä valittaa...
Täällä valittavat ne miehet jotka eivät saa naista koska käyttäytyvät ääliömäisesti. Ja yrittävät sitten selitellä että heidän ongelmansa johtuu naisten pinnallisuudesta koska vain komeat ja rikkaat miehet kelpaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme tilanteessa jossa tasa-arvoistumisen myötä naisten palkat ovat nousseet huimasti, ja naiset ovat koulutetumpia kuin koskaan.
Mutta siltikin pariutumisessa nainen vaatii hypergamian toteutuvan hänen edukseen; Pakko saada edes vähän menestyneempi kuin itse on. Tästä syystä meillä ei enää miehet ja naiset kohtaa, ja tämä on yksi merkittävä syy mm. syntyvyyden laskuun.Tasa-arvolla naiset tarkoittavat "rusinat pullasta" -menettelyä.
No kyllä vähemmän menestynyt ja pienituloisempi kelpaa ihan hyvin. Kunhan tuo mies antaa riittävästi muuta positiivista sisältöä elämään.
Samaa mieltä. Mulla on mies joka on matalammin koulutettu ja tienaa puolet vähemmän, mutta vie lapset joka aamu hoitoon, tiskaa, pyykkää, vaihtaa vaippaa ja lukee iltasatuja. Tänä jouluna se paistoi meidän joulutortut ja teki puuron. En vaihtaisi ikipäivänä johonkin hyvätuloiseen sovinistiseen patsastelijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä vähemmän menestynyt ja pienituloisempi kelpaa ihan hyvin. Kunhan tuo mies antaa riittävästi muuta positiivista sisältöä elämään.
Näin sanoo anonyymi kirjoittaja vauvapalstalla.
Mutta kun tarkastelemme mitä on tapahtunut, ja mitä tapahtuu ihan oikeassa elämässä, huomaamme ettei se lähes koskaan mene noin.
Vähemmän koulutettu ja/tai tienaava mies on naiselle kauhistus pariutumismielessä.Mutta täällä netissä voi kirjoittaa mitä vain.
Mitähän "oikeaa elämää" nyt mahdat tarkoittaa? Itse olen kohtuullisen pienituloisena miehenä havainnut että minua lähestyy enemmän kovatuloiset naiset. Heille kun ei ole minun omaisuudellani pahemmin merkitystä kun omatkin rahat riittävät. Jollekin hyvin pienituloiselle naiselle olen enemmänkin kauhistus, koska en pysty pahemmin heidän elintasoaan nostamaan.
Minä allekirjoitan tämän. Olen hyvätuloinen ja tunnen useampia muitakin hyvätuloisia naisia, jotka ovat naineet sosioekonomisessa mielessä selvästi alaspäin. Toki nämä miehet ovat kaikilla muilla tavoin loistavia miehiä. Riittävän kovissa tuloluokissa kun ei tarvitse enää mennä rahan perässä vaan voi valita sen josta eniten tykkää, oli sillä rahaa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun tarkastelemme mitä on tapahtunut, ja mitä tapahtuu ihan oikeassa elämässä, huomaamme ettei se lähes koskaan mene noin.
Vähemmän koulutettu ja/tai tienaava mies on naiselle kauhistus pariutumismielessä.Mutta täällä netissä voi kirjoittaa mitä vain.
Mitähän "oikeaa elämää" nyt mahdat tarkoittaa? Itse olen kohtuullisen pienituloisena miehenä havainnut että minua lähestyy enemmän kovatuloiset naiset. Heille kun ei ole minun omaisuudellani pahemmin merkitystä kun omatkin rahat riittävät. Jollekin hyvin pienituloiselle naiselle olen enemmänkin kauhistus, koska en pysty pahemmin heidän elintasoaan nostamaan.
Minä allekirjoitan tämän. Olen hyvätuloinen ja tunnen useampia muitakin hyvätuloisia naisia, jotka ovat naineet sosioekonomisessa mielessä selvästi alaspäin. Toki nämä miehet ovat kaikilla muilla tavoin loistavia miehiä. Riittävän kovissa tuloluokissa kun ei tarvitse enää mennä rahan perässä vaan voi valita sen josta eniten tykkää, oli sillä rahaa tai ei.
Paskat.
Netissö voi kirjoittaa mitä vain, mutta todellisuudessa nainen ei ota köyhempää miestä. Tämän voi jokinen havaita kun tarkkailee ympäristöään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat.
Netissö voi kirjoittaa mitä vain, mutta todellisuudessa nainen ei ota köyhempää miestä. Tämän voi jokinen havaita kun tarkkailee ympäristöään.
Taidat itse liikkua sellaisessa ympäristössä jossa naiset ovat niin köyhiä etteivät voi ottaa köyhempää miestä koska sellaisia ei yksinkertaisesti ole olemassa. Jos kerran tuollaisia havaintoja teet.
Naiset ei kiinnostu miehestä joka tienaa saman verran tai vägemmän, joten naiset eivät myöskään pääse miestä elättämään.