Naisten vuoro elättää miehiä
Jospa vaihteeksi naiset elättäisivät miehiä, kun miehet ovat elättäneet vuosisatoja naisia.
Kannattavat naiset todellista tasa-arvoa?
Kommentit (66)
Suomalainen mies odottaa suurimmaksi osaksi sitä ettei hänen tarvitse tehdä muuta kuin vaan olla tai joskus rempata. Ruotsissa miehet kokoontuu hiekkalaatikolle ja nauttivat itse leivotuista pullista samalla kun leikittävät lapsiaan. Milloin tämä päivä tullaan näkemään myös täällä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Naisilta vaaditaan ihan liikoja Suomessa. Täytyy muistaa mitä nainen realistisesti on. Ei nainen kaikkeen pysty. Ei ainakaan miesten töitä hoitamaan. Ei ole sattumaa, että on erikseen naisten ja miesten työt. Naiset ovat voineet pitkään pahoin. Suomen yhteiskunnan tulisi panostaa naisten oikeaan hyvinvointiin. Miehet ei saa enää alistaa naisia. Aloittajan pitäisi tutustua ihmislajin kehityksen historiaan.
Samaa mieltä. Naisten pitäisi tehdä nykyään kaikki eikä miehiltä saisi vaatia mitään.
Vierailija kirjoitti:
Feministi-logiikan mukaan se menisi juuri näin. Eli nyt rangaistaan tosita sukupuolta siitä että heillä oli joku asia paremmin ennnen. Naisillahan oli asiat tosi hyvin kun miehet elätti heitä.
Kuule, Suomessa naiset ovat elättäneet itsensä niin kauan, kuin työnteko on naisille ollut mahdollista.Ja agraariyhteiskunnassa molemmat puolisot tekivät hurjasti töitä, oli pakko, kun ei muuten elänyt. Mene puhumaan semmoisiin maihin, jossa miehet oikeasti elättävät naisen ja on pakko kun naisen on pakko jäädä kotiin hoitamaan lapsia
Miksi naisia syyllistetään jos nuoria miehiäkään ei kiinnosta perheen elättäminen kun on mielenkiintoisempaakin tekemistä kuten lorvimen ja pelaaminen.
Olen hyvätuloinen nainen. Voin elättää miehen, mutta sitten mies siivoaa, oyykköö, leipoo yms ja joka päivä kun tulen töistä kotiin, kotona odottaa itse tehty lämmin kotiruoka ja mies muna pystyssä ja tyydyttää minut.
Näinhän täälläkin vaadittiin naisten tekevän yhdessä ketjussa, eli toimivan kuten naisen pitää, ja jos kerta roolit vaihtuvat, niin sitten mies toimii samalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten vuoro synnyttää.
Ikävää että biologiaa ei tasa-arvo kiinnosta vaan nainen vielä joutuu sen tekemään. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvätuloinen nainen. Voin elättää miehen, mutta sitten mies siivoaa, oyykköö, leipoo yms ja joka päivä kun tulen töistä kotiin, kotona odottaa itse tehty lämmin kotiruoka ja mies muna pystyssä ja tyydyttää minut.
Näinhän täälläkin vaadittiin naisten tekevän yhdessä ketjussa, eli toimivan kuten naisen pitää, ja jos kerta roolit vaihtuvat, niin sitten mies toimii samalla tavalla
Kuulemma Kreikasta löytyy tuollaisia miehiä jotka saattaa suostua jäämään kotiin. Ruotsista nyt viimeistään, mutta heidän sänkytaidoistaan en osaa mennä sanomaan juuta tai jaata :D
Tasa-arvo sopii minulle, sitähän palsta-yllikset vaativat. Mutta sitten yllikset ja muut miehet tekevät 59prodenttia kaikesta kotirylstä, eli siitä päivittäisestä, jota naiset tekee. Teidän renkaan vaihdot 2x vuodessa lasketaan toki mukaan, mutta ajallisesti käytötte saman määrän kuin naiset. Minä kyllä voin ne auton renkaat vaihtaa.
Eli tämä tarkoittaa sitä käytännössä, että meidän naisten oma aika tulee lisääntymään hurjasti!Yes😀😀😀
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voisi olla mukavaa, pääsisipä kokeilemaan joskus. Tietysti sillä ehdolla, että miehen laittama ruoka on hyvää ja maistuvaa ja miehen muna iso ja hän osaisi tyydyttää minut kunnolla. Muuten no deal.
Vierailija kirjoitti:
OK, mutta miehet hoitaa sitten kodin ja lapset.
Sopii mulle.
M19
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu. Voin jäädä kotiin jos vaimo menee töihin
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Feministi-logiikan mukaan se menisi juuri näin. Eli nyt rangaistaan tosita sukupuolta siitä että heillä oli joku asia paremmin ennnen. Naisillahan oli asiat tosi hyvin kun miehet elätti heitä.
No ei todellakaan ollut. Naisilla ei ollut niinä aikoina mahdollisuuksia uraan tai edes tavalliseen palkkatyöhön ja tyttöjen kouluttaminenkin nähtiin turhuutena. Siinä piti sitten mennä vaimoksi (eli seksi/synnytysorjaksi) jollekin oman kylän Keijolle jotta ei nääntyisi nälkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii mulle.
M19
Joku varakas rouva voi vielä bongata sinut mikäli olet:
- Komea
- Treenaat
- Hyvä sänkypainija
- Sosiaalinen
Netissä on meinaa sivustoja jossa varakkaat naiset hakee tuollaisia miehiä. Kannattaa googlettaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma Kreikasta löytyy tuollaisia miehiä jotka saattaa suostua jäämään kotiin. Ruotsista nyt viimeistään, mutta heidän sänkytaidoistaan en osaa mennä sanomaan juuta tai jaata :D
Ruotsalainen eksäni oli loistava sängyssä. Kreikkalainen lomahoito surkea.
Mä olen jo vuosikaudet elättänyt pienellä tk-eläkkeellä olevaa miestä. Nyt ollaan jääty kaksin, eikä tarvita enää niin paljoa rahaa, joten vähensin työntekoa pysyväisluonteisesti. Tienataan nyt saman verran, mutta jää paljon enemmän vapaa-aikaa yhdessä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen päivän kun näkisi : D Moni mies on helisemässä kun hänet jätetään tunniksi kaksin lapsen kanssa kun äiti käy kaupassa.
Tuota ei kannata yleistää. Osa miehistä leipoo siinä missä naisetkin ja saa vaikka itse tehtyä ylioppilasjuhliinsa voileipäkakun josta ei maun vuoksi jää juhlien jälkeen jäljelle mitään.
Juuri äidit, jotka ei tohdi jättää pikkupoikiaan kaupassakäynnin ajaksi kattamaan pöytää, viimeistelemään ruokaa tai kuorimaan ja pilkkomaan perunoita samalla kun luottavat, että tyttäret hoitaa saman opettaa pojistaan avuttomia miehiä. Sellaiset aikuisiälläkään esittävät, etteivät pärjäisi ostosreissuaan yksin, kun mamma ei kiikuta valmista kahvia pullan kanssa tai sikspäkkiä jääkiekko ottelun aikana.
Jos mies ei osaa heti tehdä riisipuuroa, kun äiti on aina kotona tarjonnut puuron suoraan lautaselle, voi mennä hetki oppia. Jos nämä miehet laitetaan yksin, annetaan chilin taimi, muutama tomaatti, kokkiveitsi, kattila ja paistinpannu kuukauden päästä taimi kukoistaa, poika ja poika valmistaa itselleen kohtuullisia pihvejä riisin kera.
Jos ette itse löydä sellaista miestä, ei miehenne siihen opi, kun passaatte ja hoidatte huushollin hänen puolestaan. Jättäkää hänet keittiön herraksi muutamaan kertaan viikossa älkääkä jääkö itse tekemään tai tiskaamaan hänen puolestaan. Kyllä asioilla on tapana lutviutua vaikka te ette olisikaan kapelimestarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii mulle.
M19
Missä asut? Oletko kiinnostunut vanhemmista naisista?
Ottaisin mieluusti miehen joka hoitaisi kodin ja lapset jotta minä saisin tehdä uraa. Olisi oikeasti ihanaa jos olisi mies joka pitäisi yksin kaikki perhevapaat (niin että heti synnytyssairaalasta kotiin päästyä vauva olisi 100% miehen hoidettavana, minä en olisi päivääkään äitiyslomalla) ja hoitaisi yöheräilyt, vauvan ruokkimisen, vaipanvaihdot, neuvolakäynnit, pesut jne. ja hoitaisi myös imuroinnin, moppaamisen, pölyjen pyyhkimisen, tiskaamisen, kaupassa käymisen, ruoanlaittamisen, ruokien suunnittelun, leipomisen, pyykkäämisen, vaatteiden silittämisen, ompeluhommat, lasten vaatteiden hankkimisen, lasten hammaslääkärikäynnit ja niiden varaamisen ja lasten kuljettamiset kouluun, harrastuksiin jne.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuu. Voin jäädä kotiin jos vaimo menee töihin
mies51v
Kunhat et sitten vain "jää" sinne kotiin vaan oikeasti teet täyspäiväisesti au pair -hommaa kotitöiden ja lastenhoidon parissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies odottaa suurimmaksi osaksi sitä ettei hänen tarvitse tehdä muuta kuin vaan olla tai joskus rempata. Ruotsissa miehet kokoontuu hiekkalaatikolle ja nauttivat itse leivotuista pullista samalla kun leikittävät lapsiaan. Milloin tämä päivä tullaan näkemään myös täällä Suomessa?
Tästä syystä kannattaa antaa miehen "tasa-arvon nimissä" maksaa oma kahvinsa ja naisen oma kahvinsa niillä eka treffeillä, niin sitten voi samasta syystä vaatia miestä tekemään se puolet kotitöistä, kaikista. Tämä sopii meille naisille paremmin kuin hyvin.
Pitäiskö kaikki mielenkiintoisempi tekeminen kieltää. Ei hätää kun tänne alkaa tulvimaan ilmastopakolaisia.