Uskotteko niihin tutkimuksiin, joiden mukaan miehet pitavat eniten sellaisesta vartalotyypista, etta naisella on kapea vyotaro ja levea lantio eli kurvikkaasta. Vaikea
kyllä uskoa, sillä kukaan nainen ei varmaan haluaisi leveää lantiota (=leveä takapuoli) ja kaikki mallit ja muuta kauneusihanteet on kyllä kaukana leveälanteisesta.
Kommentit (29)
mun mielestä suurin osa miehistä on idiootteja joka tapauksessa.
Mulla todella kapea poikalantio (ja kyllä, haluaisin olla kurvikkaampi) mutta niin vaan olen pukannut maailmaan vaivatta yli 4-kiloisen pojanjötikän ja kätilöt kehuivat, että mulla on synnyttäjän lantio. Eli sillä, miten leveältä lantio ulospäin näyttää, ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten synnyttäminen sujuu...
Vierailija:
Mulla todella kapea poikalantio (ja kyllä, haluaisin olla kurvikkaampi) mutta niin vaan olen pukannut maailmaan vaivatta yli 4-kiloisen pojanjötikän ja kätilöt kehuivat, että mulla on synnyttäjän lantio. Eli sillä, miten leveältä lantio ulospäin näyttää, ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa, miten synnyttäminen sujuu...
En muista kuka valittiin tänä vuonna. Mutta kurvikkaat naiset siellä listojen kärkipäissä aina on.
Taitavat kasitteet olla sekaisin - kurvikas ja enemman tai vahemman ylipainoinen ovat kaksi eri asiaa. Lopezin, Beyoncen tai Shakiran tyyppisia naisia ei Suomen katukuvassa juurikaan nay. Suomalainen nainen kantaa vartalossaan muutamaa ylikiloa, jotka ovat makkaroina vyotarolla. Sorry.
Mulle riittää, et oma mieheni tykkää ja erityisesti se et itse tykkään itsestäni ihan kaikkineen.
Miettiiköhän miehet näin typeriä asioita? Mikä on miehen lantion ja vyötärön ja hartioiden ihannesuhde?
ainoastaan yksinkertaistavat asioita kuin kertovat lopulliset tosiasiat.
samalla kiinteistä naisista. Eli pitää olla muotoja, mutta ei löllyvän ihran muodossa. Sopivasti treenattu takapuoli ja kohtalaisen isot rinnat yhdistettynä kapeaan vyötäröön. Tällaisia naisia on tosi harvassa kylläkin, mutta nythän puhuttiin ideaalista.
Tykkää sellaisesta vartalosta kuin Shakiralla ja Jennifer Lopezilla. Iso pylly on in. On mullakin tuota takapuolta ja vyötärökin löytyy onneksi.
mun mies tykkää kyllä musta, on kapee vyötärö ja MUN mielestä iso perse ;) mutta en ole läski...
Muuten olen hoikka. Ja monet tutut ja tuntemattomat naiset ovat myös kehuneet vartaloani.
Vierailija:
Tykkää sellaisesta vartalosta kuin Shakiralla ja Jennifer Lopezilla. Iso pylly on in. On mullakin tuota takapuolta ja vyötärökin löytyy onneksi.
Ja leveä lantio on hyvän synnyttäjän merkki, vaikkei aina paikkaansa pidäkään.. =) Mutta sisäänrakennettu ominaisuus siis tuo leveän lantion ihannointi, turvaa jälkikasvun..
luonnostaan.
Hajotkaa sihhen vyötäröttömät!
Sehän ei tarkoita sitä että mahdollisimman leveä perse, vaan juuri sitä vyötärö-lantio suhdetta.
Minulla on kapea vyötärö, leveä lantio, pyöreä peppu ja isot rinnat, ja aina mieheni jaksaa kehua kroppaani ja silitellä kurvejani. Olen kuulemma seksikäs. Itse haluaisin kapeamman lantion, mutta minkäs teet. Vyötärö on onneksi pieni. Jotkut tykkää, jotkut ei.
Siksi mallit ovat sellaisia kuin ovat. Pojankroppaisia siis.
Mittanauhalla mitattuna kurvikkaan naisen lantion ympärys ei tarvi olla kamalan suuri kun se on sopivassa suhteessa vyötäröön.
t. 6
Omat tutkimukseni myös tukevat tätä samaa. Kyllä suurin os amiehistä tykkää, rintavista, reitevistä ja persevistä.
mutta läskiperse/ihrareisi ei todellakaan. En ois ensimmäisenä panemassa semmosta. Yök!