Miksi varattu haluaa viestitellä muille?
Miksi varattu mies tai nainen haluaa viestitellä salaa muiden kanssa?
Kommentit (14)
Miksi ei saisi viestitellä muille? Esim. äidilleen, ystävilleen, työkavereilleen jne.?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi viestitellä muille? Esim. äidilleen, ystävilleen, työkavereilleen jne.?
Koska on _varattu_ - etkö nyt tajua 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on _varattu_ - etkö nyt tajua 😅
Ja varatulla ei saa olla mitään muita juttukavereita kuin puolisonsa? Ymmärräthän, ettei tuollainen suhde ole terve?
Ei siinä ole mitään pahaa kunhan ei seksiviestittele.
Minä viestittelen päivittäin sadoille itsellenikin tuntemattomille miehille. Siltikin, vaikka olen naimisissa. Mietipä sitä ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä annan myös tavaraa 🤷🏻
Minä en ilmaiseksi anna, vaan MYYN tavaraa.
Vaihtoehtoja. 1. Etsii se*siä pelkästään tai jotain hyötyä. Energiavaras. 2. On ihastunut, muttei eroa. 3. Ei ole sääntöjä tai ei luo niitä itselleen, toisaalta ei kaikilla ole vapaata suhdetta silti. 4. Haluaa jutella tuh*mia ja vie toisen energiaa, aikaa. 5. Etsii kaveria. 6. Kysy. Mutta et saa välttämättä oikeaa vastausta. 7. Utelee, on utelias, kyselee ihmisiltä kaikenlaista. 8. Juo alkoholia, "horisee" internetissä jotain. Viettää aikaa. 9. On jotain asiaa, mitä. 10. Ihailee, on palvoja, ei yritä mitään intiimiä koska on parisuhteessa. 11. Luo verkostoja tai kasvogalleriaa. 12. Etsii seuraa johonkin paikkaan, kumppani ei lähde, yrittää iskeä silti? 13. Vaanii uhria johonkin tai ehkä ei, mikä tyyppi se on oikein. 14. On monisuhteilija, monta asiaa menossa yhtä aikaa ja pyydykset vesillä. Tai on sosialisoija. 15. On nuori ja oma suhde ei kiinnostakaan, haluaa mennä. 16. Tylsistynyt ja etsii virkistystä juttelemalla.
En viestittele salaa ja en myöskään kerro puolisolleni viestittelyistä.
Haluaa ihailua monelta naiselta yhtä aikaa, yksi ei riitä täyttämään tarvetta.
En salaa, mutta ihan julkisesti kyllä! Sairastan, ja mun on vaikea liikkua kotoa. Joskus kiva kommunikoida muillekin.