Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n Timo Haapalan mielestä "politiikasta on tullut ilkeää" - itsellähän ei vissiin ole osuutta asiaan?

Vierailija
23.12.2019 |

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006352459.html

Tämä on jo kyllä vuoden naurettavin takinkääntö...

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoista puheenollen - politiikan toimittajat hukkuvat ilmaiseen viinaan muulloinkin kuin joulun alla.

Vierailija
22/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapala tais olla ainoa toimittaja, joka teki työnsä. Muut katsoivat sormien läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei persu, miten on maalitus sujunut näin aamutuimaan? :)

Tässä onkin täydellinen esimerkki siitä tavasta, jolla vihervasemmisto nykyään puhuu riidanhaluisesti niilke, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, ja lietsoo vastakkainasettelua. Aivan loistava esimerkki.

PS. Olen RKP:n äänestäjä.

Sittenhän olet itsekkin vihervasemmistoa :D "vihervassarihallitus" ja tekin olette siellä.

Vierailija
24/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapala tais olla ainoa toimittaja, joka teki työnsä. Muut katsoivat sormien läpi.

Niin, näin kyllä tapahtui: Haapala katsoi journalistin ohjeita sormiensa läpi.

Vierailija
25/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin täydellinen esimerkki siitä tavasta, jolla vihervasemmisto nykyään puhuu riidanhaluisesti niilke, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, ja lietsoo vastakkainasettelua. Aivan loistava esimerkki.

Ja minä olen leopardikuvioinen yksisarvinen joka osaa lentää.

Vierailija
26/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tuon koska olen pastafari.

Vierailija
27/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapala on joko itseironinen tai hänellä ei ole minkäänlaista itsetuntemusta. Epäilen jälkimmäistä. Iltasanomat taas jatkaa tuttuun tapaansa: "politiikasta on tullut ilkeää" (Haapala sitä ei ole....), "Haaviston kannatus ei ole entisellään" (Hesarin otsikko vastaavasta gallup-tuloksesta oli "Haavisto on suosituin presidentiksi"). Iltasanomat tekee jatkuvaa myyräntyötä kaataakseen vasemmistolaisen hallituksen.

Vierailija
28/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapala on täysin oikeassa.

Seuraan politiikkaa työkseni ja olen huomannut saman. Vihreät, sdp ja vasemmistoliitto ovst todella ilkeitä ja vihamielisiä kaikille muille eduskunnassa, muut eivät niinkään niille.

Ehkä se vanha oppositio ei ole oikein ymmärtänyt olevansa nykyään itse hallituksessa ja jatkaa silmitöntä haukkumista.

Tai vaihtoehtoisesti se johtuu uudesta identiteettipolitiikasta. Siinä vihervasemmisto on kuin uskonnollinen.liike, jossa aidosti koetaan olevan parempia ihmisiä kuin muut ja muiden yläpuolella. Samanlaista vastakkainasettelua ja negatiivisuutta oli aikoinaan taistolaisilla.

Moi Timo.

Vierailija
29/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet kaikesta, Timo?

Vierailija
30/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollainhan IS:n on erotuttava muista ja tuo on nyt se heidän valitsema tie.

IL:llä oli pitkään "kolmossivun tyttö", IS:llä nyt "kolmostuopin Haapala".

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
31/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Appelsin ja Timo Haapala kiukuttelemassa huonosta ilmapiiristä, jonka ovat maahan vuosien kovalla työllä luoneet. :D

Vierailija
32/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä puuttuu Ulla Appelsiinin tekopyhä hymistely ja 6000 lukijapeukkua.

Vierailija
33/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Oyj ajelee kaksilla rattailla. Hesari uutisoi Haavistoa neutraalisti ja saman konsernin roskalehti lietsoo sekasortoa samoista asioista. Kaupallisesti ihan hyvä idea, vaikka journalismi saa väistyä.

Vierailija
34/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen vihervasemmisto ei kestä edes kahta toimittajaa, ne pitää savustaa ulos.

Vierailija
35/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoma Oyj ajelee kaksilla rattailla. Hesari uutisoi Haavistoa neutraalisti ja saman konsernin roskalehti lietsoo sekasortoa samoista asioista. Kaupallisesti ihan hyvä idea, vaikka journalismi saa väistyä.

Kuvastaa lehdistön kriisiä. Halpamaisimpia temppuja odotellessa...

Vierailija
36/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloitsen siitä että Haapalan tuotoksen suosituimmat lukijakommentit ovat oivaltaneet ristiriidan Haapalan puheissa.

Vierailija
37/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen sanan neuvosto(liitto) on täynnä vihervasemmistolaisia. Miksei siellä nyt sitten tuomita Haapalaa, jos kerran se on itse keksinyt juttunsa? Miksi Haavisto ei nosta kannetta kunnianloukkauksesta, vaan on hiljaa?

Vierailija
38/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä puuttuu Ulla Appelsiinin tekopyhä hymistely ja 6000 lukijapeukkua.

Aina naurattaa lukea iltasanomien kommenttiosiota, jotka täyttyvät Haapalan ja Appelsinin kanssa samanmielisten hurraahuudoista. Sekä lehden kirjoittajat että lukijat ovat niiiiiiiiiiiiiiiiin ennalta-arvattavia. Tiedonvääristelyä parhaimmillaan jos uskoo tämän olevan koko kuva Suomesta ja Suomen politiikasta.

Vierailija
39/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon tuon koska olen pastafari.

R'amen!

Vierailija
40/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisen sanan neuvosto(liitto) on täynnä vihervasemmistolaisia. Miksei siellä nyt sitten tuomita Haapalaa, jos kerran se on itse keksinyt juttunsa? Miksi Haavisto ei nosta kannetta kunnianloukkauksesta, vaan on hiljaa?

Haavisto ei juurikaan haasta riitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme