Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS:n Timo Haapalan mielestä "politiikasta on tullut ilkeää" - itsellähän ei vissiin ole osuutta asiaan?

Vierailija
23.12.2019 |

https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000006352459.html

Tämä on jo kyllä vuoden naurettavin takinkääntö...

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vois kerätä nipun sananlaskuja 😂

Vierailija
2/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok boomer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii iltapaskojen profiiliin. Ei me olla tehty mitään ja oli siinä muitakin.

Vierailija
4/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusauskupoli Haapala asialla.

Vierailija
5/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutan lehden tilauksen NYT.

Vierailija
6/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi ettei saa Haavistoa eroamaan niin vaihtoi mielipidettä.

Vierailija
7/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä 😂 On äijällä pokkaa.

Vierailija
8/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapala vastustamassa kiusaamista.. just.

Vierailija
9/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin yläasteella aikanaan muuan luokkamme nyrkkisankari esitti opettajan nähden kilttiä.

Vierailija
10/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapala on täysin oikeassa.

Seuraan politiikkaa työkseni ja olen huomannut saman. Vihreät, sdp ja vasemmistoliitto ovst todella ilkeitä ja vihamielisiä kaikille muille eduskunnassa, muut eivät niinkään niille.

Ehkä se vanha oppositio ei ole oikein ymmärtänyt olevansa nykyään itse hallituksessa ja jatkaa silmitöntä haukkumista.

Tai vaihtoehtoisesti se johtuu uudesta identiteettipolitiikasta. Siinä vihervasemmisto on kuin uskonnollinen.liike, jossa aidosti koetaan olevan parempia ihmisiä kuin muut ja muiden yläpuolella. Samanlaista vastakkainasettelua ja negatiivisuutta oli aikoinaan taistolaisilla.

Vierailija
11/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan politiikkaa työkseni ja olen huomannut saman. Vihreät, sdp ja vasemmistoliitto ovst todella ilkeitä ja vihamielisiä kaikille muille eduskunnassa, muut eivät niinkään niille.

Ehkä se vanha oppositio ei ole oikein ymmärtänyt olevansa nykyään itse hallituksessa ja jatkaa silmitöntä haukkumista.

Tai vaihtoehtoisesti se johtuu uudesta identiteettipolitiikasta. Siinä vihervasemmisto on kuin uskonnollinen.liike, jossa aidosti koetaan olevan parempia ihmisiä kuin muut ja muiden yläpuolella. Samanlaista vastakkainasettelua ja negatiivisuutta oli aikoinaan taistolaisilla.

Tämä on ollut jo aiemmin kaikkien nähtävissä ainakin Helsingin kuntapolitiikassa. Nyt se on vain siirtynyt valtakunnan tasolle. Punavihreät on taistolaisuuteen rinnastuva uskonto.

Vierailija
12/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta kirjoituksesta välittyy pelko muutoksesta, "konkariedustajia on jäänyt pois" eli edustajan paikka ei olekkaan enää niin varma kuin mitä se on vuosikymmeniä monen kohdalla ollut. Nyt täytyy ihan oikeasti olla mielipiteitä ja niiden tulee näkyäkkin kansalle tai sitten se on byebye.

Vierailija
13/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys siis oli niin kauan ok kun se kohdistui "oikeisiin" ihmisiin. Nyt sitten haapala itkee ettei saa kiusia. Voi kyynel.

Vierailija
14/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut jo aiemmin kaikkien nähtävissä ainakin Helsingin kuntapolitiikassa. Nyt se on vain siirtynyt valtakunnan tasolle. Punavihreät on taistolaisuuteen rinnastuva uskonto.

No hei persu, miten on maalitus sujunut näin aamutuimaan? :)

Vierailija
15/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haapala on aivan oikeassa.

Vierailija
16/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piankos Haapala tajuaa että kuka tahansa voi päivittää wikipedia-artikkeleja.

Dementiadiagnoosia on epäilty täälläkin!

Vierailija
17/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuli pelko, ettei saakaan lahjoja. Esittää nyt kilttiä aattoon saakka.

Vierailija
18/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttikenttä on oikeassa.

Vierailija
19/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei persu, miten on maalitus sujunut näin aamutuimaan? :)

Tässä onkin täydellinen esimerkki siitä tavasta, jolla vihervasemmisto nykyään puhuu riidanhaluisesti niilke, jotka ovat heidän kanssaan asioista eri mieltä, ja lietsoo vastakkainasettelua. Aivan loistava esimerkki.

PS. Olen RKP:n äänestäjä.

Vierailija
20/101 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haapala on aivan oikeassa.

Haapala on oikeassa, mutta täysin väärä henkilö kirjoittamaan noin, koska on itse median johtava eripuran lietsoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän