KV vietti joulua exän kanssa
Kommentit (241)
Olen aika järkyttynyt. Mikä ihmeen pakko on yrittää lasta kun ovat noin vähän aikaa vasta olleet yhdessä?? Ja molemmilla on jo lapsia. En voi ymmärtää. 38 ei ole vielä vanha ja tosiaan adoptoida ehtivät hyvin vielä myöhemminkin, kunhan nyt ensin tutustuisivat toisiinsa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen heille adoptiota.
Adoptiovanhemmaksi Olav on liian vanha ainakin suomessa olisi.
Mutta onneksi suhde kalastajaan on lämmennyt niin kuka tietää jospa vielä pyöräyttivät yhdessä yhden tenavan.
Oli prejoulu kalastajan kanssa koko juhlakauden paras asia. No kiva olaville ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Oli prejoulu kalastajan kanssa koko juhlakauden paras asia. No kiva olaville ja lapsille.
Älkää nyt jaksaako. Tottakai se painaa mieltä jos on riidoissa entisen kumppanin kanssa. Varsinkin kun ihmisen kanssa joutuu olemaan jatkuvasti tekemisissä yhteisten lasten vuoksi. Jonkinlaiseen sovintoon pääseminen on todella helpottavaa. Itse olen ollut samassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jaksaako. Tottakai se painaa mieltä jos on riidoissa entisen kumppanin kanssa. Varsinkin kun ihmisen kanssa joutuu olemaan jatkuvasti tekemisissä yhteisten lasten vuoksi. Jonkinlaiseen sovintoon pääseminen on todella helpottavaa. Itse olen ollut samassa tilanteessa.
Samaa mieltä, näen sovinnon hyvänä asiana.
En kuitenkaan haluaisi tietää näistä blogissa kerrotuista yksityisasioista ollenkaan. Tämä ei tuota hyvää mieltä kenellekään.
Avoimuutta vaikeiden asioiden suhteen olisikin parempi edistää neutraalilla tekstillä ja linkeillä paikkoihin, joissa saa oikeaa vertaistukea. Puolueeton tieto kun on aina parempi vaihtoehto kuin ilmaan heitetyt omat kokemusjyväset, jotka jokainen ymmärtää omasta näkökulmastaan ja kokemuksestaan ja jotka vain lisäävät spekulointia. Ellei spekuloinnin lisääminen sitten olekin tavoitteena?
Mikä se lyömätön lahja oli, minkä sai kalastajalta?
Esijoulua exän kanssa on hehkutettu useamman postauksen ajan (ei uusin) , Olavin joulusta todettiin yhdellä virkkeellä että viihtyi porukoiden joulussa, vähiin käy kiinnostus?
Otetaanko aikaa kuinka kauan menee ennenkuin tämäkin ketju lukitaan?
Kumpikohan oli edellisen ketjun lukituksen syy? Risan takin 300€ hinta vai kysymys pupuista?
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan oli edellisen ketjun lukituksen syy? Risan takin 300€ hinta vai kysymys pupuista?
Ehkä ne puput on jyrsiny reiän siihen takkiin 🐰
Kappas, tämä ketju on vieläkin olemassa, ihme.
Mutta eiköhän mene pian poistoon. Blogitotuus on höttöpinkki.
Näemmä myös tyttären synttäreitä vietetty yhdessä? Jospa tämä vielä tästä.
Instagramit hiljentyneet kaikilla täysin. Mitähän on tekeillä, toivottavasti yhteenpaluu <3
Suosittelen heille adoptiota.