Ärsyttäisikö sinua jatkuva tekstiviestitulvien vastaanottaminen?
Kommentit (6)
Ei. Minulle tulee noin kaksi tekstiviestiä kuussa. Nyt toki on tullut useampi, kun paketteja on tullut postiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Poistin messengerin ajat sitten. Eipä ärsytä.
Messengerin? Eikö nyt puhuta niistä oikeista tekstareista, jotka siirtyy puhelinverkon kautta?
Ja ap vois määritellä paljonko viestejä on tulva.
Ärsyttää se, kun kukaan ei laita viestiä eikä muutenkaan välitä.
Ei ärsytä perinteiset tekstarit, muut viestisovellukset (WA/mese) kylläkin vatutti niinkin hanakasti, että päädyin poistamaan ne, ja ah, kuinka laiskasti ihmiset onneksi jaksaa pimputella tavallisia viestejä :D
Ärsyttää jos sellaisia tulvia tulee. Eipä yleensä tule ja hyvä niin. Yhden miehen kanssa oli pakko lopettaa yhteyden pito kokonaan, koska en kestänyt sitä jatkuvaa viesteilyä. Viestiä pukkasi tunnin välein joka saakelin päivä ja kaikkiin viesteihin olisi pitänyt heti reagoida ja vastata. Sen sentään ymmärsi kun riittävän tiukasti sanoin, että minä en ehdi töissä ollessani puhelinta päivystää, mutta sitten hän loukkaantui kun en jaksanut päivystää illalla töiden jälkeenkään. Hän olisi oikeasti halunnut viettää illat viestitellen jos emme tavanneet, mutta en minä joka ilta jaksa ja ehdi sellaistakaan. Mulla on myös ystäviä ja harrastuksia ja kaipaan myös omaa aikaa ihan rauhassa. Lopulta alkoi koko suhde vain ahdistamaan joten pistin poikki.
Poistin messengerin ajat sitten. Eipä ärsytä.