Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisia jotka eivät perusta statuksesta?

Liian huvää ollakseen totta?
21.12.2019 |

Luulen että olen tavannut tälläisen naisen, mutta en vain usko tämän olevan totta. Minä saan olla mikä olen, ei väliä olenko työtön, miten pukeudun kunhan olen minä. Tämä nainen ei toitota omia vakaumuksiaan, eikä ryhmäpaineen mukana konmarita, ole vegaani (syö terveellisesti ja vastuullisesti lihaa), ei sisusta kotiaan ikeakuvaston mukaan, kunnioittaa myös juntteja ihmisiä ja sanoo tuntevansa monia fiksuja persujakin. Ei pyydä palveluksia, korkeintaan kysyy haluanko osallistua johonkin. Ymmärtää jopa sovinisteja, vaikka ei heistä pidäkkään. Tekee sen mitä tilanne vaatii, eikä laske että tekikö hän enemmän mitä muut. Myös kateellisuus muita kohtaan loistaa poissaolollaan, on vilpittömän onnellinen muiden onnistumisista.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet törmännyt aikuiseen. Onneksi olkoon.

Vierailija
2/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Eli olet kohdannut tavallisen ihmisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla kuin hän. Kyllä minä ainakin haluan uskoa, että tuollaisia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
4/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa keskiverto naiselta

Vierailija
5/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heitä on. Tai siis meitä.

Vierailija
6/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli todella piristävä aloitus. Kiitos, ap! :)

M30

Vierailija
7/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap!

M52

Vierailija
8/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten status määritellään. Minusta sellainen nainen joka on onnistunut löytämään rakastavan ja mukavan miehen on korkean statuksen nainen jolla on korkean statuksen kumppani, riippumatta miten asiat hänen elämässään muuten ovat.

Vierailija
9/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aloituksen naisista ja statuksesta ja aloitat vuodatuksen pukeutumisesta, sovinismista, persuista, konmarituksesta, ikeasta ja vegaaneista eli asioista jotka eivät liity mitenkään statukseen.

Jos vaivautuu pykäämään aloituksen niin saisiko toivoa että sisältö ja aihe vastaisivat toisiaan? Kiitos.

P. S. Sinä saat olla sellainen kuin olet mutta itse kyttäät naisen sisustusmakua, konmaritusta, ruokavaliota ja sitä ettei "toitota" omia ajatuksiaan. Sinähän se saalis olet, not.

Vierailija
10/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap!

M52

Onko kiva kommentoida eri nimimerkeillä omaa aloitustaan:)?

Vierailija
11/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä olet ylipäätään saanut sellaisen mielikuvan, että tavalliset suomalaiset naiset olisivat jotenkin statuksen perään? Minä tunnen tasan yhden naisen, jolle tuollainen on tärkeää, mutta häntä en luonnehtisi tavalliseksi muutenkaan. Hän on 23-vuotias ja poikkeuksellisen huomionhakuinen persoona. Hän haluaa tulla julkkikseksi ja on valmis tekemään melkein mitä vain saavuttaakseen sen tavoitteen. Mutta hän on tosiaan ihan eri maata kuin muut tuntemani naiset.

Minusta naisystäväsi kuulostaa ihan tavalliselta, hyväsydämiseltä ja mukavalta naiselta. Toivottavasti rakkautenne kestää! 😊

Vierailija
12/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele AP jäsentelemään tekstiäsi, ja kirjoita vasta sen jälkeen seuraavan kerran.

Vierailija
13/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiistatta isolle osalle naisista status-jutut on tärkeitä. Mitä korkeammassa asemassa oleva mies, sitä helpommin löytyy naisseuraa. 

Vierailija
14/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä tuollaisia.

N51

Vierailija
15/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään mutta tunnistan itseni eli normaalin naisen. Ihan 100%. Epäuskoiset saa länkyttää että "ei varmana ole tuollaisia" mutta todellisuudessa on.

Vierailija
16/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiistatta isolle osalle naisista status-jutut on tärkeitä. Mitä korkeammassa asemassa oleva mies, sitä helpommin löytyy naisseuraa. 

Silloin löytyy tietenkin juuri sitä statuksen perässä olevaa seuraa. Tavallaan kyseessä on siis itseään toteuttava ennuste. Sitten taas ne tavalliset miehet jotka eivät itsekään ole statuksen perään, luonnollisesti löytävät paremmin itsensä kaltaisia naisia.

Vierailija
17/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap!

M52

Onko kiva kommentoida eri nimimerkeillä omaa aloitustaan:)?

Mikä ihme sinut sellaista saa epäilemään.

Minulla oli täysin omat syyt onnitella ja kommentoida.

Vierailija
18/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä tuollaisia.

N51

Vaikkei aleittaiskaan styylaan ja oot varattukin niin kerro jotain itsestäsi joka on tuollaista piut paut statukselle.

Kyllä se vaan naisessa on viehättävä ominaisuus sikäli mikäli muutoin esimerkiksi on huolehtivainen ihminen. Eli eihän sen tarvitse tarkoittaa mitään hällä väliä asennetta.

M52

Vierailija
19/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten status määritellään. Minusta sellainen nainen joka on onnistunut löytämään rakastavan ja mukavan miehen on korkean statuksen nainen jolla on korkean statuksen kumppani, riippumatta miten asiat hänen elämässään muuten ovat.

Minä määrittelen statuksen tällä elämänkokemuksellani ja tässä materialistisessa maailmassa, että siitä voi vetää melkein yhtäläisyysmerkin valtaan, rahalliseen tai sosiaaliseen. Minua ihmetyttää esim miksi kaikki sisustaa kotejaan samalla tavalla, vaikka ovat yksilöitä. No he sisustavat siksi, koska muutkin näin tekevät, ja sosiaalinen status kasvaa muiden silmissä. Se mitä en tässä ymmärrä, eivätkö nämä ihmiset tiedä mistä he itse pitävät, vai koittavatko he miellyttää näin muita? En väitä että kaikki tekee näin, oli vain esimerkki. Tässä naisessa taas ei ole mitään viitteitä, että hän kaipaisi mitään arvostusta ulkoisien asioiden vuoksi, eikä tunnu kaipaavan muutenkaan. Tekee omat juttunsa ja on kaikessa all in. Parasta on juurikin tuo, että kysyy minulta haluanko tehdä tämän hänen kanssaan, ja minun on ihan ok sanoa että en, sitten hän menee ja tekee itse. Ei siis ota nokkiinsa jos en halua ja sanon sen suoraan, vaan ymmärtää että kyse on yksittäisestä asiasta, eikä meistä ihmisistä, eikä meidän suhteesta. Mahtavaa.ap

Vierailija
20/48 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ja paljon onkin!

Ja sekös isoa osaa miehistä harmittaa. Se on niin helppo piiloutua sen taakse että on muka liian vähän rahaa tai liian vanha auto niin siksi ei ole naistakaan.