Onko naisia jotka eivät perusta statuksesta?
Luulen että olen tavannut tälläisen naisen, mutta en vain usko tämän olevan totta. Minä saan olla mikä olen, ei väliä olenko työtön, miten pukeudun kunhan olen minä. Tämä nainen ei toitota omia vakaumuksiaan, eikä ryhmäpaineen mukana konmarita, ole vegaani (syö terveellisesti ja vastuullisesti lihaa), ei sisusta kotiaan ikeakuvaston mukaan, kunnioittaa myös juntteja ihmisiä ja sanoo tuntevansa monia fiksuja persujakin. Ei pyydä palveluksia, korkeintaan kysyy haluanko osallistua johonkin. Ymmärtää jopa sovinisteja, vaikka ei heistä pidäkkään. Tekee sen mitä tilanne vaatii, eikä laske että tekikö hän enemmän mitä muut. Myös kateellisuus muita kohtaan loistaa poissaolollaan, on vilpittömän onnellinen muiden onnistumisista.
Kommentit (48)
Jännää kun en halua olla erityisesti tekemisissä ihmisten kanssa jotka vihaa mua sukupuolen tai seksuaalisen suuntautumisen takia ja se tekeekin heti musta pinnallisen huarrahuarrahuarran. Ja miehet saa rauhassa ostaa huonekaluja, nainen ostaa huonekaluja niin se on heti jotain ”sisustamista” ja tekee naisesta statushuarran. Myöskin konservatiivisen valtaenemmistön nöyristely ja omista mielipiteistä hiljaa oleminen on tietenkin parasta, koska omat mielipiteet on ”hyve_signalointia”. En toki keksi miten kun eihän niistä ole kuin sosiaalista haittaa, mut miten vaan.
Mut myös järjestään huarritteluhaukutaan kun sanon etten halua hyvätuloista tai rikasta miestä, kun mulla ei olisi mitään mahdollisuutta elää sellaisen kanssa yhteistä elämää, eikä mua kiinnosta rahoilla leveilyn katsominen. Siksi miehistä kelpaa mulle vain minimaalinen prosentti, kun odotan miehiltä jotain ihan muuta kuin rahaa ja harva siihen kykenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mutta harvinaistahan tuo on.
Useimmille naisille miehen status on ensisijaisen tärkeä, samoin kuin "miltä näytämme yhdessä" (mies naista pidempi) jne.
Miksei saisi olla tärkeää miltä näyttää yhdessä? Onhan miehillekin tärkeää ylipäänsä miltä nainen näyttää... ihme tekopyhyyttä taas.
Tuo ei ole sama asia.
"Miltä näyttää yhdessä" = miltä näyttää muiden silmissä, mitä muut ajattelevat miehen tasosta, jne.
Vierailija kirjoitti:
Useimmille naisille miehen status on ensisijaisen tärkeä, samoin kuin "miltä näytämme yhdessä" (mies naista pidempi) jne.
Sen sijaan on erittäin tavallista törmätä naisiin, jotka väittävät, ettei miehen statuksella ole merkitystä. Monet heistä jopa vilpittömästi uskovat sanomaansa. Harva ihminen on kovin hyvä analysoimaan mielenliikkeitään ja sitä, miksi oikeasti pitää tai ei pidä jostain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan on erittäin tavallista törmätä naisiin, jotka väittävät, ettei miehen statuksella ole merkitystä. Monet heistä jopa vilpittömästi uskovat sanomaansa. Harva ihminen on kovin hyvä analysoimaan mielenliikkeitään ja sitä, miksi oikeasti pitää tai ei pidä jostain.
Tämähän se on.
Samaan lopputuloksen tultiin ulkonäön suhteen. Haastatteluissa naiset kertoivat että luonne on ulkonäköä tärkeämpi, ja että hyvällä luonteella voi kompensoida vaatimatonta ulkonäköä. Kun oli testin aika, kävikin ilmi että todellisuudessa ulkonäöllä oli suurempi painoarvo ja että komeat saivat huonoa luonnetta anteeksi, kun taas komeusrajan alle jääneiden luonteella ei ollut merkitystä.
Raha ja status ovat kuin haloefekti. Mies vaikuttaa itsevarmemmalta ja kiinnostavammalta, treffeille mennessä on odottavampi fiilis, ympärillä olevat ihmiset suhtautuvat eri tavalla kun on kyse statusmiehestä, jne.
Nainen kokee rakastuneensa itsevarmuuteen ja älyyn. Todellisuudessa se mikä sytytti oli status.
Ja siinä mainitsemani tutkimus:
https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…
Juu, ja heitä nyt vielä ne parit laatikkopäätkin.
Ap kirjoittaa jotensakin järkyttyneen oloisena huomiotaan.
Ajatella. Kerrankin hän on törmännyt oikeaan tavalliseen naiseen. Meitä on täällä paljon vaan kun emme ole tyrkyllä huomion hakuisesti kaikenaikaa, niin eipä meitä huomaa.
On se jännä!
Et varmaan törmää heihin koska oma ajatusmaailmasi on tuollainen.