Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (94)
Pillerit käytössä ja paljaalla mennään.
Paljaalla tuntuu vain paljon paremmalta
Aina Paljaalla kirjoitti:
Panen aina paljaalla jos nainen antaa luvan. Vain jos on jotain ulkoisia merkkejä siitä että ei kannata sohaista ilman kumipinnoitetta, voi olla että pyydän vain poskihoidon paljaalla, se nyt on kuitenkin aina turvallista. Viimeiset parikymmentä vuotta tehnyt näin niin maksullisten kuin muidenkin maksullisten (jotka eivät omasta mielestään ole maksullisia) kanssa eikä koskaan ole tullut mitään tauteja.
suikkarit on siinä mielessä "aina turvallisia " antaa paljaalla koska suun bakteerikanta on sellainen ettei siellä elä esim klamydia samalla tavalla kuin se elää alapäässä. Seksitaudit ei juuri mikään pysy kauaa suussa vaan se kuolee baakteerikannan ja olosuhteiden takia paitsi herpes mutta se ei olekkaan suussa vaan huulessa oleva infektio joka aktivoituu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että käyttääkö nainen ehkäisyä, ja että haluatko että käytetään kortsua. Lähes poikkeuksetta ovat ilmoittaneet käyttävänsä pillereitä tai kierrukkaa ja haluavat paljasta. Kerran on klamydia tullut 41 vuoden panouralla.
Kerran on käynyt niin että neito sammui kesken panon. Lopetin panemisen siihen. Aamulla hän herättyään alastomana painoi lusikassa takamusta kutsuvasti ja pantiin paljaalla. Mukava muisto nuoruudesta.
Juuri näin.. Useimmat antaa paljasta ja haluavat paljasta. Ja nekin jotka haluaa ekana iltana kortsun kera, antavat kyllä paljasta viikon sisään. Eikä mitään testejä siinä välissä. Jos joku löytää TUOSTA jonkin logiikan, niin kiva olis kuulla. :D
jep monta kertaa ollut niin että on ensin nainen halunnut kumia ja kumia käytetty ja yks kaks sitten sanonut että on pillerit pane paljaalla vaan. Siinähän ei ehdi mitään puhdistusta tapahtua välissä viikkojen kesken ellei ole puhtaat testitulokset mutta kai ne naiset luottaa siihen siistiin olemukseen
Minun kokemukseni on että olen pannut kaikissa yhdenyön tapaamisissa aina paljaalla
Ovat kyllä olleet etupäässä rouvia.On myös olleet eronneita ja sinkkujakin. Suuri panohalu kyllä on kaikilla ollut
eikä tautejakaan ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljaalla panen ainoastaan suuhun.
Paljaalla otan ainoastaan suihin. En voi sietää kondomin makua. Ja eipä ole tullut vielä miestä vastaan joka olisi estellyt minua ottamasta paljasta kaluansa suuhuni.
Lateksittomat kondomit täällä käytössä. Ei maistu eikä haise miltään.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta yhden illan juttuja, mutta tapailuvaiheessa mies joko esittää omakannasta suht tuoreet testitulokset tai käyttää kumia. Siinä on vaihtoehdot.
Miten ikinä kukaan riskeeraa omaa terveyttään antamalla jollekulle randomille ilman kondomia?
Kannattaa sunkin välillä testeissä käydä, taudin voit saada siitäkin että mies nuolee sinua.
Vierailija kirjoitti:
MInut ainakin yllätti sinkkuna se, kuinka usein eronneet naiset olivat vastahankaisia kortsun käytöstä. Ehkö viiden kanssa tein poikkeuksen, kun oli erittäin uskottavaa, että tauteja ei ole, mutta loppujen kanssa olin useimmiten itse aktiivinen kortsun käytöstä. Toki oli käyttöä vaativiakin naisia mukana, mutta vähemmistö.
Mutta yhden kerran oon itsekin isossa kännissä tyhmäillyt, että yrittänyt ottaa sitä pois kun ei tuntunut miltään. Hävettää vielä reilun kolmen vuoden jälkeenkin, mutta on muuten viimeinen kerta, kun oon viimeksi seksiä harrastanutkaan kännissä. Se kun ei ole mulle mitenkään mielekästä.
Ei mitään yllättävää, ovathan useimmat eronneet naiset harjoittaneet vuosikausia liitoissaan seksiä ihan paljaalla. Siihen kun tottuu, ei ole paluuta...
Mie ainakin panen paljaalla. Tässä ei yleensä ole ollut ongelmia. Kerran yksi nainen halusi kortsun käyttöä, ettei mies kotona huomaisi siemennystä. Ei meinannut nalli napsahtaa kumin kanssa, joten tempaisin sen pois ennen loppulaukkaa. Terveisin J:lle yli 20 v sitten Kotkan Pookinmäellä.
Kenellähän ne taudit on, kun vaikuttaa, että nää jotka pannut aina paljaalla, ei koskaan tauteja:DDD
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin pääsi käymään muutama viikko sitten.
Käytän todella harvoin alkoholia juurikin siitä syystä kun kontrolli lähtee kokonaan.
Tulin silloin kotiini mukanani tuntematon mies ja ilman ehkäisyä oltiin.
Todella hatarat muistikuvat koko illasta ja sammuin loppujen lopuksi.
Muistaakseni hän ei edes ehdottanut ehkäisyä tai kysynyt mitään siihen liittyvää, enkä tainnut minäkään.
Niin suuret morkkikset tuli tuosta illasta etten enää aio koskea alkoholiin. Klamydia ja tippuri testissä kävin, nyt odotan tuloksia. Hiv testit otetaan myöhemmin verikokeella. Ahdistaa edelleen todella paljon tuo tilanne myös sen takia koska sammuin ja heräsin jossain vaiheessa siihen kun mies edelleen tekee asioita minulle vaikka olin sammuneena
Näinhän se voi käydä. On eräs naisystävä jonka luona käyn välillä saunomassa ja iltaa viettämässä. Kesäisin yleensä. Alkoholia on nautittu ja olen väsähtänyt. Muutaman kerran on käynyt niin että olen herännyt siihen kun hän on ollut päälläni, ratsastanut huutanut ja voihkinut että sori tulin jo. Ja väistynyt ja olen jatkanut takaapäin kunnes olen itsekin saanut. Nuorempana tytttöjen kanssa kortsu oli itsestäänselvyys, usein vanhemmat naiset haluaa ilman tai ottavat kumin pois jossain vaiheessa. Harvoin nyt enää ihan vieraan kanssa ollaankaan, vanhoja tuttuja riittää.
Itse jätän ennemmin seksin väliin kuin käytän kortsua. Vain kerran saanut klamydian....vai oliko kondyl...🤔
Vierailija kirjoitti:
Kenellähän ne taudit on, kun vaikuttaa, että nää jotka pannut aina paljaalla, ei koskaan tauteja:DDD Ne jotka ovat aina panneet paljaalla,eivätkä ole saaneet tauteja ovat yleensä maalta,ja ovat panneet maalaisia.
Paljaalla otan ainoastaan suihin. En voi sietää kondomin makua. Ja eipä ole tullut vielä miestä vastaan joka olisi estellyt minua ottamasta paljasta kaluansa suuhuni.