Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (94)
90% on pantu paljaalla. Ei ikinä yhtään sukupuolitautia. On käyty testeissä monesti.
Tyttäreni 19v panee randomeiden kanssa ilman kortsua. On kuulemma ihan normaalia ja yleistä. Klamydia on terkkarinkin mielestä pikkujuttu, ja lääkkeen maksaa veronmaksajat. Jälkiehkäisypilleri napataan joskus varmuuden vuoksi. Olen huono ja epäonnistunut äiti. Tekisi mieli mennä junan alle.
Kumitettu muna pepussa ei ole jees!
T: Niko Petteri
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eräs akateeminen nainen tekee näin vaikka varmasti tietää riskit. On vain käynyt hyvä tsägä eikä ole tullut tauteja. Syö pillereitä.
Ei se "akateemisuus" aina järkeä takaa... Yksi a-tuttuni uskoi ajoitusmenetelmiin (coitus interruptus, kuukautisskiertoihin ym.) ehkäisymenetelminä ja toinen oli sitä mieltä ei-seksiin liittyvässä asiassa, että reiteen kiinnitettävät sähköläpyskät poistavat selluliitin lopullisesti... Melkoisen epätieteellistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kumitettu muna pepussa ei ole jees!
T: Niko Petteri
Pepusta muna suuhun on parasta huu metta.
Itse kysyn kumppanilta onko sukupuolitauteja ja jos ei ole, pannaan paljaalla.
Aina paljaalla, ei terveeseen munaan tauti tartu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näin pääsi käymään muutama viikko sitten.
Käytän todella harvoin alkoholia juurikin siitä syystä kun kontrolli lähtee kokonaan.
Tulin silloin kotiini mukanani tuntematon mies ja ilman ehkäisyä oltiin.
Todella hatarat muistikuvat koko illasta ja sammuin loppujen lopuksi.
Muistaakseni hän ei edes ehdottanut ehkäisyä tai kysynyt mitään siihen liittyvää, enkä tainnut minäkään.
Niin suuret morkkikset tuli tuosta illasta etten enää aio koskea alkoholiin. Klamydia ja tippuri testissä kävin, nyt odotan tuloksia. Hiv testit otetaan myöhemmin verikokeella. Ahdistaa edelleen todella paljon tuo tilanne myös sen takia koska sammuin ja heräsin jossain vaiheessa siihen kun mies edelleen tekee asioita minulle vaikka olin sammuneenaPoliisille tuollaiset. Sinullle on tehty väkivaltaa.
Tätä olen miettinyt.
Jotenkin syytän itseäni siitä tilanteesta kun join vaikka tiedän ettei se minulle sovi ja kun kuitenkin itse tein valinnan ottaa hänet asuntooni
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, eräs akateeminen nainen tekee näin vaikka varmasti tietää riskit. On vain käynyt hyvä tsägä eikä ole tullut tauteja. Syö pillereitä.
Onko akateemisuus tässä kohtaa, jotenkin erityisen olennaista? - Luulisi jokaisen ns. täyspäine aikuisen niin naisen kuin miehen tajuavan, millaisia seurauksia saattaa koitua jos jättää ehkäisyn hoitamatta.
Toisaalta elän varmaan itse jossain ihme kuplassani kun edes tiedä miten läheiseni ovat toimineet yhden yön jutuissaan. Ei olla tavattu myöhemmin tilittää toisillemme,, että kuika tilanne on edennyt...
Vierailija kirjoitti:
Yhden illan- jutut on junttien puuhaa.
Suuret rakastajat ja viettelijät eivät ikinä moisiin sorru.
Aivan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Joo siis täähän se on tosi mahtava tapa, varmasti siinä vaiheessa kun on saamassa ni paljastetaan et hei joo on mulla muuten kuppa ja kuus muuta.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni 19v panee randomeiden kanssa ilman kortsua. On kuulemma ihan normaalia ja yleistä. Klamydia on terkkarinkin mielestä pikkujuttu, ja lääkkeen maksaa veronmaksajat. Jälkiehkäisypilleri napataan joskus varmuuden vuoksi. Olen huono ja epäonnistunut äiti. Tekisi mieli mennä junan alle.
Jos 19 vuotias tyttäresi on oikeasti kertonut tuon kaiken sinulle niin kuvittelen ymmärtävän tunteesi. Toisaalta olisin iloinen ja hyvilläni, että hän uskaltaa ja haluaa olla näin avoin - Itse en ollut edes suudellut saati kokenut mitään muutakaan intiimimpää vastakkaisen sukupuolen kanssa vielä 19 vuotiaana vaikka kavereina oli kumpaakin sukupuolta olevia eli en varsinaisesti ollut vain omassa kuplassani yksin elävä ja muulta maailmalta sulkeutunut.
En harrasta yhden illan juttuja, mutta tapailuvaiheessa mies joko esittää omakannasta suht tuoreet testitulokset tai käyttää kumia. Siinä on vaihtoehdot.
Miten ikinä kukaan riskeeraa omaa terveyttään antamalla jollekulle randomille ilman kondomia?
Vierailija kirjoitti:
On varmaan asiantuntija vaativassa työssä. Ne harrastaa tuota.
On totta. En ymmärrä minäkään, en sitten millään. Ajatuskin kuvottaa. Olen harrastanut yhdenillanjuttuja myös tosi kovassa kännissä, eikä milloinkaan ole tullut mieleenkään touhuta ilman suojaa.
Oman kokemukseni mukaan hiukan yli puolet miehistä eivät ymmärrä alkuunkaan miksi kumia pitäisi käyttää.
"Ai häh, ei mulla oo tauteja! -Koska oot käyny viimeks testeissä? -No en oo käyny missään testeissä!"
"Ei mulla oo mitään eikä sullakaan oo mitään, ei tarvita kumia! -Mistä sä tiedät onko sulla jotain, minusta nyt puhumattakaan? -No kyllä mä vaan tiedän."
Näille ur.p.oille näytin ovea samantien. Mikään ei ole suurempi tunnelman latistaja kuin suojuksen käytöstä vikisevä mi.esl.ap.si.
Taudit kehittyy myös, eikä niihin enää tunnetut lääkkeet kohta tehoa. Ihmettelen, että näin moni ei ole vielä ilmeisesti kuullut supertippurista.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/201803292200845948
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hurja-luku-miljoona-sukupuolitautit…
Nämä miehet luulevat että laskuistakin pääsee jos repii ne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis täähän se on tosi mahtava tapa, varmasti siinä vaiheessa kun on saamassa ni paljastetaan et hei joo on mulla muuten kuppa ja kuus muuta.
Jotkut kysyy Aasian maksullisilta ja uskovat vastauksen.
Te paljaaseen suostuvat miehet, kai tajuatte, että nainen saattaa pamahtaa paksuksi (ellei ole yli 50v sänkykumppani) ja siinä makselette sitten iloisesti elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta? Jos sukupuolitaudit, hiv ja muut ei pelota niin eikö tämä 18 vuoden nakkikaan? Siitä sitten vaan. Itse sonnustaudun kumipukuun niin kauan, että löytyy parisuhde, jossa sen voi jossain kohtaa turvallisesti jättää pois.
Sammunut nainen ei sano ei.
Isäni minulle opettama motto.