Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?
Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.
Kommentit (94)
Kaverini harrastaa paljaalla jakamista
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti. - Vanha totuus on, että mies on paljon helpommin pakotettavissa isäksi kuin nainen äidiksi. Mutta kyllä minua (miehenä) aatteluttaisi myös erinäiset taudit ja vaivat, mitkä saattaisin saadam jos kokisin tarvetta saati halua harrastaa yhden yön suhteita. Mutta kai minä sitten olen vain estynyt ja kenties pelkuri kun en halua harrastaa ns. yhden yön juttuja. En ainakaan toistaiseksi oel halunnut. Voi tietysti olla, että en vain ole kohdannut häntä, jonka kanssa asia olisi edennyt luontevasti ja sulavasti yhteisessä vahvassa ymmärryksessä siihen. Mutta ei se mieltä ole lämmittänyt ja itse tuntoani kohottanut kun nainen on heittäytynyt illan päätteeksi marttyyriksi kun olen asiasta kieltäytynyt, vaan saanut kysymään, että miksi en tajunnut tilata ja maksaa hänelle taksia tai muutoin tyylikkäämmin erota hänestä jo aiemmin.
Mies minun makuuni❤
Kysyn että käyttääkö nainen ehkäisyä, ja että haluatko että käytetään kortsua. Lähes poikkeuksetta ovat ilmoittaneet käyttävänsä pillereitä tai kierrukkaa ja haluavat paljasta. Kerran on klamydia tullut 41 vuoden panouralla.
Kerran on käynyt niin että neito sammui kesken panon. Lopetin panemisen siihen. Aamulla hän herättyään alastomana painoi lusikassa takamusta kutsuvasti ja pantiin paljaalla. Mukava muisto nuoruudesta.
Olen 60v enkä koskaan käyttänyt kumia. Noin 20 eri naista takana.
On hyvin yleistä. Aloitan keskustelun kysymällä naisen ehkäisytilanteesta, johon seksuaalisesti aktiiviset, irtoseksiä hartastavat naiset useimmiten vastaavat, että on pillerit/muu ehkäisy. Useat jatkavat tämän todettuaan itse samaan hengenvetoon, että ”ei sit tarvii kumia”. Muilta varmistan vielä heidän preferenssinsä ja viimeistään silloin päästään molemminpuolisen ”eihän sulla oo tauteja?” jatkokysymyksen jälkeen tuikkaamaan paljaalla. Olen törmännyt vain yhteen neitoseen, joka pysyi kannassaan kondomipakon suhteen, ja tapailun jatkuessa kumi tippui melko pian pois tässäkin tapauksessa.
Ite oon aina käytelly kortonkia ekat seksikerrat uuden kumppanin kanssa, sitten myöhemmässä vaiheessa on kumit jätetty pois, ja napattu muut ehkäisykeinot käyttöön.
Yhdenillan juttuihin en kantaa ota, semmoisia kun ei ole minulla tapana harrastaa, olkoonkin niin että useimpien kumppaneitteni kanssa sänkyyn on päädytty jo ensitapaamisella, mutta olen valinnut kumppanini oikein ja heidän kanssa on sitten kehkeytynkin pitempiaikaisia suhteita.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ite oon aina käytelly kortonkia ekat seksikerrat uuden kumppanin
kanssa, sitten myöhemmässä vaiheessa on kumit jätetty pois, ja napattu muut ehkäisykeinot käyttöön.
Yhdenillan juttuihin en kantaa ota, semmoisia kun ei ole minulla tapana harrastaa, olkoonkin niin että useimpien kumppaneitteni kanssa sänkyyn on päädytty jo ensitapaamisella, mutta olen valinnut kumppanini oikein ja heidän kanssa on sitten kehkeytynkin pitempiaikaisia suhteita.
M30
Jos et ota kantaa kuten julistat, MIKSI YLIPÄÄTÄÄN VASTASIT??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kanssa, sitten myöhemmässä vaiheessa on kumit jätetty pois, ja napattu muut ehkäisykeinot käyttöön.
M30Jos et ota kantaa kuten julistat, MIKSI YLIPÄÄTÄÄN VASTASIT??
Aikani kuluksi, menikö ihon alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30Jos et ota kantaa kuten julistat, MIKSI YLIPÄÄTÄÄN VASTASIT??
Aikani kuluksi, menikö ihon alle?
Kuulepas- vauva.fi jutut eivät taida meikäläisen ihoon purra. Ihmettelin kun kommentoit yhden illan juttuja lauseella ”... Yhdenillan juttuihin en kantaa ota...”
Harrastan paljon yhden yön juttuja. Kondomi on aina mukana ja käytän sitä myös. Silti käyn sukupolitautitesteissä säännöllisesti. Se on sitä vastuullisuutta.
Piti oikein miettiä. On ollut jonkin verran yhden yön juttuja ja niissä yksikään nainen ei ole ehdottanut kumin käyttöä. Yksi jopa totesi ettei tarvitse eikä halua. Itse useimmiten olen, kerran on itseltäkin jäänyt.
Suhteissa ei teini-iän jälkeen ole yksikään nainen ehdottanut kumia vaan pillereillä tai kierukalla on menty.
Suurin osa yhdenyönjutuista lienee humalatilassa tapahtuvia, silloin voinee harkintakyvynkin kanssa olla niin ja näin? En siis puolistele tai tuomitse vaan puhtaasti pohdiskelen
Paljaalla panen ainoastaan suuhun.
Tulihan niitä aikoinaan harrastettua. Toki valitsin kumppanini tarkoin, ja kävin säännöllisesti testeissä eikä koskaan mitään tautia tullut. Nykyään olen viisastunut enkä halua yhdenyön suhteita. Haluan naisen elämänkumppanikseni, juoksut on juostu ja hölmöilyt hölmöilty.
Panen aina paljaalla jos nainen antaa luvan. Vain jos on jotain ulkoisia merkkejä siitä että ei kannata sohaista ilman kumipinnoitetta, voi olla että pyydän vain poskihoidon paljaalla, se nyt on kuitenkin aina turvallista. Viimeiset parikymmentä vuotta tehnyt näin niin maksullisten kuin muidenkin maksullisten (jotka eivät omasta mielestään ole maksullisia) kanssa eikä koskaan ole tullut mitään tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn että käyttääkö nainen ehkäisyä, ja että haluatko että käytetään kortsua. Lähes poikkeuksetta ovat ilmoittaneet käyttävänsä pillereitä tai kierrukkaa ja haluavat paljasta. Kerran on klamydia tullut 41 vuoden panouralla.
Kerran on käynyt niin että neito sammui kesken panon. Lopetin panemisen siihen. Aamulla hän herättyään alastomana painoi lusikassa takamusta kutsuvasti ja pantiin paljaalla. Mukava muisto nuoruudesta.
Juuri näin.. Useimmat antaa paljasta ja haluavat paljasta. Ja nekin jotka haluaa ekana iltana kortsun kera, antavat kyllä paljasta viikon sisään. Eikä mitään testejä siinä välissä. Jos joku löytää TUOSTA jonkin logiikan, niin kiva olis kuulla. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin.. Useimmat antaa paljasta ja haluavat paljasta. Ja nekin jotka haluaa ekana iltana kortsun kera, antavat kyllä paljasta viikon sisään. Eikä mitään testejä siinä välissä. Jos joku löytää TUOSTA jonkin logiikan, niin kiva olis kuulla. :D
Aika typerä kysynys. Lopetin pitkän avioliiton ja olen ollut... no ilman. Onko kumeja muun kun tylsän vaalean steriilin värisiä??
Tyhmä N
Kyllä panin sinkkuna ilman kumia. Piuhat on poikki joten raskaaksi en voi tulla. Harvemmin sitä kumia yksikään mies kaiveli esiin, jos edes oli sellaista. Mitään tauteja en koskaan saanut. Viina on p.ska keksintö.