Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?

Vierailija
21.12.2019 |

Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni epäilyttäisi yhden yön jutut ihan kuminkin kanssa. Ei se estä välttämättä herpeksen tarttumista, se toinen voi olla noita psykoja jotka vetää kesken kaiken kumin pois, voi olla niitä psykoja jotka rupeaakin väkivaltaisiksi tai alkaa tehdä jotain kun nukut... Liikaa riskejä.

Vierailija
42/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te paljaaseen suostuvat miehet, kai tajuatte, että nainen saattaa pamahtaa paksuksi (ellei ole yli 50v sänkykumppani) ja siinä makselette sitten iloisesti elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta? Jos sukupuolitaudit, hiv ja muut ei pelota niin eikö tämä 18 vuoden nakkikaan? Siitä sitten vaan. Itse sonnustaudun kumipukuun niin kauan, että löytyy parisuhde, jossa sen voi jossain kohtaa turvallisesti jättää pois.

Olen aina ihmetellyt niitä, jotka haluavat pitää jonkin random kännipanon tuotokset kasvamassa sisällään, tai pettymyksen aiheuttaneen kumppanin, joka ei todellisuudessa kykene/halua suhteeseen. Itse en pystyisi. Iljettäisi pelkkä ajatuskin.

Onko kyseessä epätoivo? Toista miestä ei enää tule? Ikää on liikaa? Abortti on olemassa, eikä se ole ollut enää vuosikymmeniin rikos. Joskus muinaisella 60-luvulla tuollaisen päätöksen olisi voinutkin ymmärtää silloisen lainsäädännön, ahdistavan ilmapiirin, kehittymättömän terveydenhuollon ja uskonnollisen kasvatuksen vallitessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te paljaaseen suostuvat miehet, kai tajuatte, että nainen saattaa pamahtaa paksuksi (ellei ole yli 50v sänkykumppani) ja siinä makselette sitten iloisesti elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta? Jos sukupuolitaudit, hiv ja muut ei pelota niin eikö tämä 18 vuoden nakkikaan? Siitä sitten vaan. Itse sonnustaudun kumipukuun niin kauan, että löytyy parisuhde, jossa sen voi jossain kohtaa turvallisesti jättää pois.

Vain selibaatti suojaa tältä. Muutaman kerran sitä takuuvarmaa kortsua on tullut kaivettua naisen sisuksista. Yksi syy miksi kumilla panemisessa ja yhden yön jutuissa ei ole oikein mitään järkeä, kun takaraivossa kolkuttaa koko ajan riskit. Yritä siinä sitten nauttia.

Vierailija
44/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain selibaatti suojaa tältä. Muutaman kerran sitä takuuvarmaa kortsua on tullut kaivettua naisen sisuksista. Yksi syy miksi kumilla panemisessa ja yhden yön jutuissa ei ole oikein mitään järkeä, kun takaraivossa kolkuttaa koko ajan riskit. Yritä siinä sitten nauttia.

Kumihan ei todellakaan ole takuuvarma, eikä sitä sellaisena myöskään markkinoida. Oikean kokoinen ja oikein käytetty kumi kuitenki suojaa tosi hyvin.

/37

Vierailija
45/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää, että kukaan suostuisi ilman kumia.

Pakko se kuitenkin on uskoa, tautitilastoja kun katselee.

Ei tulisi mieleenkään.

Samaa mieltä, että harva asia vie halut niin nopeasti ja tehokkaasti kuin kumin käytön tarpeellisuudesta valittava kumppaniehdokas Se kertoo, että mies viis veisaa minusta ja terveydestäni JA että hän vetää kaikkia paljaalla.

Ilman kumia vain monogaamisessa suhteessa, kun molemmat on käyneet testeissä.

Vierailija
46/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei yritä tehdä naiseen vaikutusta XXL-kokoisella kumilla, niin noin ei kyllä käy ikinä.

Vierailija
47/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina

N51

Vierailija
48/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vielä sinkku niin olen antanut joskus paljaalla. Seksi tuntuu patemmalta ilman kondomia. Mitään tauteja ei ole tullut.

Vierailija
49/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös ihmetellyt asiaa nyt aikuisena, mutta teininä tuli harrastettua pari kertaa ilman kun ei ollut kumia saatavilla. Uhkarohkeaa, mutta eipä tullut tauteja (huuliherpes oli valmiiksi, harrastan suullista kun ei oireile) ja hyvä tuuri, ettei seksikumppanit tulleet sisään. Minä vielä luotin aika vahvasti siihen, ettei raskaus alkaisi helposti, mutta aikuisena ne onkin alkaneet kerrasta kun on ottanut lastit sisään.

Mutta niin se järki häipyy joskus jonnekin. Omalla kohdalla ei ole kertaakaan johtunut siitä, että miehet eivät olisi saaneet erektiota kestämään kumin kanssa tai valittaneet tunnon puutteesta vaan ihan ei ole ollut kondomia mukana ja pakottava tarve on ollut harrastaa yhdyntää. Yleensä kumin kanssa kuitenkin.

Olen alkanut noiden kanssa jonkin aikaa seurustelemaan ja siinä vaiheessa on sitten alkanut kumi rassaamaan ja on toivottu e-pillereitä. Kapseli toimi minulla ihan ok sitten vaikka kivempi on ilman.

No muutaman tiedän, jotka tulivat raskaaksi näistä lyhyistä suhteista, taudit saisi sentään yleensä hoidettua pois. Yksi eksäni sanoi, että lapsensa teiniäiti oli valehdellut pillereistä, he siis jo seukkasivat. Että ei se vahingon riski täysin poistu parisuhteessakaan. Myöhemmin saivat lisää lapsia, joten ei se "isäksi huijaus" sitten kuitenkaan paljon harmittanut kuin aina välillä. Aika helmen sai lapsilleen isäksi...

Moni mies tekee kyllä mitä vain varmistaakseen pillun saannin ja moni nainen varmistaakseen munan saannin. Tehdään sitä tyhmempiäkin asioita huonommallakin logiikalla. Ei vähiten humalassa.

Vierailija
50/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInut ainakin yllätti sinkkuna se, kuinka usein eronneet naiset olivat vastahankaisia kortsun käytöstä. Ehkö viiden kanssa tein poikkeuksen, kun oli erittäin uskottavaa, että tauteja ei ole, mutta loppujen kanssa olin useimmiten itse aktiivinen kortsun käytöstä. Toki oli käyttöä vaativiakin naisia mukana, mutta vähemmistö.

Mutta yhden kerran oon itsekin isossa kännissä tyhmäillyt, että yrittänyt ottaa sitä pois kun ei tuntunut miltään. Hävettää vielä reilun kolmen vuoden jälkeenkin, mutta on muuten viimeinen kerta, kun oon viimeksi seksiä harrastanutkaan kännissä. Se kun ei ole mulle mitenkään mielekästä.

Vierailija
51/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on käyttäny pillereitä koko aikuisikänsä niin on antoi myös kännipanojen tulla sisäänsä paljaalla. Ei tullu tauteja, mutta traumoja senkin edestä pitkäksi aikaa (minulle)

Vierailija
52/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaan kanssa vedellään paljaalla, muiden kanssa kumilla. N49

Vierailija
53/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet maksullisethan ovat kertoneet että miehet tarjoavat lisähintaa siitä ettei tarvi käyttää kortsua, joten eiköhän niitä ole paljon jotka sitä tekevät maksuttomienkin seuralaisten kanssa. Sitä kauttahan ne taudit leviää ja pettjät kuskaa niitä puolisoilleenkin.

Vierailija
54/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hämmentävä piirre on osassa naisia jotka haluaa antaa ilman kumia. Ei tartteta kumia kuhan et tuu sisään, kun en käytä mitään ehkäsyä.. Ei voi käsittää näin tauteja ja lapsia kammoksuvana miehenä.

Vierailija
55/94 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks hämmentävä piirre on osassa naisia jotka haluaa antaa ilman kumia. Ei tartteta kumia kuhan et tuu sisään, kun en käytä mitään ehkäsyä.. Ei voi käsittää näin tauteja ja lapsia kammoksuvana miehenä.

En ole harrastanut yhden illan juttuja, mutta kyllähän tuo nyt kummalliselta kuulostaa. Ja näin miehenä myös mahdottomalta noudattaa, muistan teiniajoilta kun tuota käytettiin ehkäisykeinona, että tasan joka kerta tuli sisään lauettua, sitä kun tuntui että kohta tulee niin yritti mahdollisimman pitkälle pitkittää ulos vetämistä ja lopuksi aina vaistonvaraisesti painoi 'pohjaan saakka' kun kuti lähti

Vierailija
56/94 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli jännää että asiaa täällä uskomattomana asiana käsitellään, kun yhtään rehellistä henkilöä löytyy, joka ei ole yhden yön suhteessa paljaalla vedellyt. Ihmisen mieli on sellainen, kun viina ja kiima sotkee mielen tulee pakottava tarve lisääntyä alitajunnallisesti. Se nyt vain menee näin....

Vierailija
57/94 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

David Attenborough kirjoitti:

Sikäli jännää että asiaa täällä uskomattomana asiana käsitellään, kun yhtään rehellistä henkilöä löytyy, joka ei ole yhden yön suhteessa paljaalla vedellyt. Ihmisen mieli on sellainen, kun viina ja kiima sotkee mielen tulee pakottava tarve lisääntyä alitajunnallisesti. Se nyt vain menee näin....

On kyllä. Varsinkin nuorena se tuntui olevan monen miehen fantasia, siis panna nainen paksuksi ja ihan sama kenet, mutta kunhan pääsisi tämän miehen työn suorittamaan. Minulla oli kaksikin heilaa teini-iässä, joista toinen oli suhteettoman innoissaan kun menkat oli kerran myöhässä ja toinen ankea kun epäilin saaneeni keskenmenon (oli hyvinkin mahdollista). Silloin panohetkellä miehet vasta alkukantaisia ovatkin jos vahinkoraskauskin on jotain toivottua... Ja ennen kuin joku huutaa wt niin todellakin, mutta jotain inssejä noista tuli molemmista. Voi olla ihan se teidän teininä typerä kultanne.

Vierailija
58/94 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä yhden yön jutussa ollut, mutta muuten lähes poikkeuksetta paljaalla, pillerit kun oli käytössä. Onneksi oltiin nuoria ja kokemattomia nii ei ollu tauteja liikenteessä, mutta nykyään en enää uskaltais yhtään kenenkään kanssa sekstailla ilman kumia.

N29

Vierailija
59/94 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan harrasta yhden yön suhteita vaan oon aina tositarkoituksella liikkeellä. En käytä kortsua koska olen terve. Toivottavasti daamikin on

Vierailija
60/94 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla on vedetty melkein aina ja toki puolin ja toisin on näytetty puhtaat testitulokset ettei tarvi miettiä. Tosin nämä yhdenillanjutut on ajan mittaan muuttuneet tutuiksi panokavereiksi :)). Kannattaa käydä testeissä ja tiedottaa se myös muille niin saa paljaalla panna hyvällä mielellä. Ihmettelen vaan ihmisiä jotka ei käy testeissä kun menee 3 minuuttia sen antamiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi