Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko oikeasti olla totta että jotkut panevat yhden yön suhteissa paljaalla?

Vierailija
21.12.2019 |

Koskee sekä naisia jotka antavat, että miehiä jotka eivät käytä kortsua. Voiko tuo olla edes tottakaan? Itselleni on täysin käsittämätön ajatus että kukaan panisi paljaalla yhden yön suhteissa, itse en harrasta edes niitä.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa järki voi hyvinkin hävitä himolle...

Vierailija
2/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tuli mentyä koko nuoruus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni veli teki näin. Suurin piirtein ensitapaamiselta alkoivat lisääntyä... *tirsk*

Vierailija
4/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paljasta pillua olen aina saanut yhden yön jutuilta. Itse toki laitan kortsun.

Vierailija
5/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eräs akateeminen nainen tekee näin vaikka varmasti tietää riskit. On vain käynyt hyvä tsägä eikä ole tullut tauteja. Syö pillereitä.

Vierailija
6/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jäbä riuhtas muovin pois ja ryskytti menemään. Iso tyyppi, ei siinä vikinä auta.

Ja joo, sen verran sontaa tuli koettua että mies jonka kanssa tahdon, saa luvan olla jotakin hyvin ihmeellistä.

Vierailija
7/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleistä, että naiset antaisivat paljaalla, kunhan olet olemukselta perussiisti.

Vierailija
8/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. - Vanha totuus on, että mies on paljon helpommin pakotettavissa isäksi kuin nainen äidiksi. Mutta kyllä minua (miehenä) aatteluttaisi myös erinäiset taudit ja vaivat, mitkä saattaisin saadam jos kokisin tarvetta saati halua harrastaa yhden yön suhteita. Mutta kai minä sitten olen vain estynyt ja kenties pelkuri kun en halua harrastaa ns. yhden yön juttuja. En ainakaan toistaiseksi oel halunnut. Voi tietysti olla, että en vain ole kohdannut häntä, jonka kanssa asia olisi edennyt luontevasti ja sulavasti yhteisessä vahvassa ymmärryksessä siihen. Mutta ei se mieltä ole lämmittänyt ja itse tuntoani kohottanut kun nainen on heittäytynyt illan päätteeksi marttyyriksi kun olen asiasta kieltäytynyt, vaan saanut kysymään, että miksi en tajunnut tilata ja maksaa hänelle taksia tai muutoin tyylikkäämmin erota hänestä jo aiemmin. 

Vierailija
9/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain, naiset tykkäävät likaantua ja miehet taas liata.

Vierailija
10/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kaksi kokemusta on tällaisistä naisista. Toinen alkoi nauramaan kun huomautin kondomista ennen suuseksiä. Toinen oli sairaanhoitaja ja sanoi, että jos jatkossa haluaa hänen kanssaan panna, niin pitää panna ilman kumia. No ei sit pantu uudestaan

Vierailija
11/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis melkein jokainen mies yrittää ilman ja itse pitää tunkea se kor tsu päälle.

Vierailija
12/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti näin pääsi käymään muutama viikko sitten.

Käytän todella harvoin alkoholia juurikin siitä syystä kun kontrolli lähtee kokonaan.

Tulin silloin kotiini mukanani tuntematon mies ja ilman ehkäisyä oltiin.

Todella hatarat muistikuvat koko illasta ja sammuin loppujen lopuksi.

Muistaakseni hän ei edes ehdottanut ehkäisyä tai kysynyt mitään siihen liittyvää, enkä tainnut minäkään.

Niin suuret morkkikset tuli tuosta illasta etten enää aio koskea alkoholiin. Klamydia ja tippuri testissä kävin, nyt odotan tuloksia. Hiv testit otetaan myöhemmin verikokeella. Ahdistaa edelleen todella paljon tuo tilanne myös sen takia koska sammuin ja heräsin jossain vaiheessa siihen kun mies edelleen tekee asioita minulle vaikka olin sammuneena

Vierailija
13/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan- jutut on junttien puuhaa.

Suuret rakastajat ja viettelijät eivät ikinä moisiin sorru.

Vierailija
14/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään voi hyvin panna paljaalla. Lääketiede on kehittynyt.

Vierailija
15/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla vedän melkein kaikki, niin paljon paremmalta tuntuu. Jos nainen vaatii kumia niin ei tule toista kertaa. Hyvin riittää niitä jotka ei sitä vaadi.

Vierailija
16/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vetää paljaalla. Mikähän siinä on kun kukaan vittu soita.

Vierailija
17/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän todella harvoin alkoholia juurikin siitä syystä kun kontrolli lähtee kokonaan.

Muistaakseni hän ei edes ehdottanut ehkäisyä tai kysynyt mitään siihen liittyvää, enkä tainnut minäkään.

Niin suuret morkkikset tuli tuosta illasta etten enää aio koskea alkoholiin. Klamydia ja tippuri testissä kävin, nyt odotan tuloksia. Hiv testit otetaan myöhemmin verikokeella. Ahdistaa edelleen todella paljon tuo tilanne myös sen takia koska sammuin ja heräsin jossain vaiheessa siihen kun mies edelleen tekee asioita minulle vaikka olin sammuneena

Poliisille tuollaiset. Sinullle on tehty väkivaltaa.

Vierailija
18/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tuli mentyä koko nuoruus

Elit varmaan nuoruutesi heti e-pillerin keksimisen jälkeen a ennen aidsin tuloa. - Tai sitten maailan sotien välissä tai niiden aikana, jolloin ihan kaikesta oli pulaa..

Vierailija
19/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy samaa kun sammut ja heräät kurkku perceessä.

Vierailija
20/94 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi... Toihan oli raiskaus. Joo, ei alkoa kuin tyttöjen illassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä