Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?
Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.
Kommentit (225)
En tilaa enää.kesti kuukauden housujen odotus
Tavara oli ihan jotakin muuta kuin oli tilattu. Nyt ei saa palautettua Matkahuollon kautta, kun Matkahuolto vaatii palautuskoodin, jota paketissa ei ollut eikä muitakaan palautusohjeita. Mikä neuvoksi?
Tilasin yhden oranssi lemmikki mini peito. Ja sihvalleni isomman oranssin peiton, postista hain tulu se ihana pehmeä minipeitto. Varmasn keittiöpyyhkeen kokoinen. Tein valituksen että puuttui tuo isompi peitto,kyllä he kovasti yrittivät sanoa että on rulossa pakettini,kävin viimein hakemassa toisen paketin,saun toisen samalaisen eli lemmikkipeiton,joks paikassa luki tuotteet on lähetetty minulle,kehtasivat vielä sanoa 70x jotain oli koko,niin täytyy kyllä sanoa että on heillä todellakin toinen näkemys mikä on peiton koko
En tilaisi ikinä paikasta, jolla on noin typerä nimi. Ei paljoa herätä luottamusta.
Miten voi olla että kestää kuukausi tulla joku pikku tuote. Hämärää touhua?????Ei tekisi mieli maksaa edes Klarnalla.
Tilasin tuote 03.04 (125eur)19.04 tuli postiauto pihalle, kaiki ok
Tilauksen palautus maksaa .Tuotteen hinnan mitä olet tilannut ja postikulut.Ei kannata
Tilasin sieltä radion, kuukauden odottelun jälkeen tuli ilmoitus ettei kyseistä tuotetta voida toimittaa. Ja tuon kuukauden aikana yritin ottaa heihin yhteyttä, tuloksetta. Rahojen takaisin saamisessa meni toinen kuukausi.
Tilasin sieltä ilmalämpöpumpunsuojan,odotin 3 viikkoa,otin yhteyttä niin sanottiin että ei sitä olekaan enää valikoimassa,eivät voineet itse siitä ilmoittaa! Enää en tilaa.
Älkää ostako Fuugosta, muualtakin saa. Tilasin juuri ikkunanpesuliinoja ja ne tulivatkin yllättäin Kiinasta . Täysin paska tuote ja yritin palauttaa ne; postimaksu olisi 30,- tuotteille maksanut 60,-🤬🤬🤬🤬!
Tilasin jouluna 2022 tuotteen , vielä ei ole pakettia tullut mutta rahat tais mennä
Ostin seinäkellon, joka saapui suht nopeasti. Oli kuitenkin laadultaan huonompi kuin kuvassa, ikäänkuin pahvinen palapeli, joka piti koota... Tuote oli pakattu huonosti vain pehmeään kirjekuoreen ja oli rikkoutunut luultavasti kuljetuksessa. Otin rikkonaisesta tuotteesta kuvan ja lähetin Fruugolle. Sain rahat (n.30e) parin päivän päästä takaisin Paypalin välityksellä.
En kuitenkaan suosittele tilaamaan mitään tuolta ja vähän hävettää, kun menin itse tuohon lankaan. En usko, että olisin välttämättä saanut rahoja takaisin, jos ongelma olisi ollut vain huono laatu.
Älkää vaan ostako sieltä mitään täyttä huijausta ,ainakin alv. kahteen kertaan joutuu maksamaan.Enkä oo pakettiakaan vielä saanut.Ihme että tällaista sallitaan Suomessa
Heikkovirtaosia olen tilannut.
Jotkut paketit tulee frankkuun koottuna lähetyksenä, toiset tänne saakka ohi tullien.
Suomessa tullaus sitten. Tiedot löytyvät maksukuitista.
Jos luvattu toimitusaika ei kelpaa, kannattanee lentää itse sinne Mantsuriaan tehtaalle noutamaan.
Olisin ostamassa hajuvettä, mutta toimituskulut kalliimmat, kuin tuote.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolta tule vain kiinakrääsää? Älkää hemmetissä niiden bisneksiä kannattako. Ihme roistovaltio, joka ei kannata ihmisoikeuksia.
Ja keittää elävältä kissoja ja koiria.
Äärimmäisen julmia sadisteja.
Tilasin lentopallon suojuksen 6.5 ja toimituspäivä viim 26.5, eikä ole paketti ees lähtenyt matkaan. VMP!
Älkää tilatko Fruugolta mitään. Tilattiin oheisen kuvauksen mukaan akku ja laturi Uusi 60v 20ah 21700 litiumakku 16s4p 1000w-3000w sähköpyörä moottoripyörä skootteri akku +67.2v 3a laturi. Tuli pelkkä laturi. Kun valitin asiasta, niin vastauksessa sanottiin, että tilasimme vain ilmoituksen mukaisen akun. No, oli liian halpa ollakseen totta, mutta laturiksi aika tyyris. Eipä tarvi sieltä enää koskaan tilata mitään. Huijarifirma.
En suosittele. Tilasin 2Tb kovalevyn, lähettivät 1Tb:n. Maksuvaiheessa lisättiin hintaan ALV, maksoin sen. Nut tavara on tullissa, koska myyjä ja Fruugo eivät suostu antamaan IOSS-numeroa, eli verottajanumeroa jolla tavaran saa tullattua. Ihan periaatteessa en hyväksy sitä että minua kusetettiin ALVin verran. Nyt vaadin rrahoja takaisin, tuote mennee Tullissa tuhottavaksi, ei ne sitä Kiinaan palauta.