Uimahalliin
Uiminen alkanut taas kiinnostaa.
Voikoos sitä 50v mies olla posliini ja mennä uimahalliin? Kun ei nyt kokokemuksia 15 vuoteen...
Pieni poikamainen kalu ja olla pahemmin nolostelematta;)
Kommentit (152)
Menet ja olet ujostelematta ylpeä itsestäsi !
Tällä viikolla vielä kerkee Yrjönkadulle.
Niin ja Tampere Kalevaan menen ja joskus vaikka Lapinniemen kylpylään vois lillutteleen.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ja minkäs teet jos mini;)
Penisjatke sinne housuihin sitten pullottamaan, jos luulet mailman olevan jotenkin miellyttävämpi isokaluiselle.
Nykyään trendikäs mies ei ainoastaan aja munakarvojaan uimahalliin mennessä, vaan laittaa anaalitapin persiisiin, josta se sitten sopivasti vilkkuu näyttäen kuinka moderni on.
Ei tänä päivänä posliini miehellä herätä huomiota. Sinne vaan.
Meidän hallissa pyörii sellainen kait kuuttakymppiä lähestyvä lyhyenläntä takatukka-tangoviiksikaveri, orastava mahakumpu, pieni pippeli ja täysposliini. Ihan on normiasiakas siinä missä muutkin ja kelpaa ukkoköörien turinaporukoihin mukaan. Ei nykyaikana enää kovin suurta vaikutusta karvat ajelemalla pysty tekemään, ja hyvä niin, saa jokainen olla ihan niinkuin itse olonsa mukavimmaksi tuntee.
Joku vanhan liiton nettitrolli vielä joskus yrittää tehdä posliinista isoakin asiaa, mutta vaikutelma on vähän sama kuin joku amissi yrittäisi trollata parrattomasta miehestä.
Aika samaa mieltä edellisen vastaajan kanssa.
Itse olen sheivannut pitkään, toki en täysposlariksi vaan olen aina jättänyt sellaisen kiitoradan Kullin yläpuolelle joka menee napaan asti.
Voin melkein laskea ne kerrat toisen käden sormilla kun olen huomannut ns ei hyväksyttäviä katseita/ilmeitä.
Nykyään jos/kun joku katselee niin useimmiten se tapahtuu hymy poskessa. Silloin annan luonnollisesti mahdollisimman hyvät edellytykset katselijalle, en siis ujostele kullini näyttämistä sitä haluavalle.
Olen myös huomannut että ajamalla mahdollisimman karvattomaksi kalun ja lähiympäristön, saa positiivisia katseita kun kanki on paremmin havaittavissa. Ei sitä miksikään magneetiksi muutu, mutta joitain vilkasuja aina tulee.
Mun mielestä se siistitty/sheivattu alapää kertoo siitä että ihminen pitää huolen itsestään, jos on tarkka alapään karvoituksen ajelemisessa niin suurella todennäköisyydellä pitää myös hyvää huolta itsetään muutenkin.
Enkä ymmärrä miksi sitä karvattomuutta pitäisi häpeällisesti olla näyttämättä? Itse en ainakaan piilota sitä millään tavalla.
Entäpä jos aloittajaa kiihoittaa olla se "pienin" ?
Nolo tilanne...
Halliin vaan, mua ei kiinnosta toisten letkut yhtään. Jos jollain on niin pitkä et heiluu ohi mennessä mun reiteen niin en suuresti tykkää.
No jos Tampereella olet menossa, niin ei ongelmaa. Ehkä jossain Mikkelissä tai Kouvolassa joku voisi vähän katsella, mutta isommissa kaupungeissa ihan normihommaa. Tai no en Tampereella ole uimassa käynyt, mutta uskoisin että siellä sama kuin pk-seudulla. Täällä tosi moni ajelee posliiniksi, yli 45-vuotiaatkin.
Olen itse 35, ja omassa ikäluokassa posliini on ollut jo pitkään normaalia, mutta on rentoa kun vanhemmatkin ukot on alkaneet siirtyä siihen. Vähän aikaa sitten jouduin saunomaan työkuviossa parin viisikymppisen miehen kanssa, ja toisella oli täysin posliini ja toisella melkein. Oli mukavaa kun muillakin oli posliini, niin sitten siinä ei tullut mitään outoa fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
No jos Tampereella olet menossa, niin ei ongelmaa. Ehkä jossain Mikkelissä tai Kouvolassa joku voisi vähän katsella, mutta isommissa kaupungeissa ihan normihommaa. Tai no en Tampereella ole uimassa käynyt, mutta uskoisin että siellä sama kuin pk-seudulla. Täällä tosi moni ajelee posliiniksi, yli 45-vuotiaatkin.
Olen itse 35, ja omassa ikäluokassa posliini on ollut jo pitkään normaalia, mutta on rentoa kun vanhemmatkin ukot on alkaneet siirtyä siihen. Vähän aikaa sitten jouduin saunomaan työkuviossa parin viisikymppisen miehen kanssa, ja toisella oli täysin posliini ja toisella melkein. Oli mukavaa kun muillakin oli posliini, niin sitten siinä ei tullut mitään outoa fiilistä.
😁 Kyllä, Mikkelissä on uimahalli. Olen käynyt muutaman kerran lapseni kanssa polskimassa. Pienihän tuo paikka on... Mutta asiaan, olen posliini enkä ole ollut ainoa. Ei siihen tunnuta kiinnittävän huomiota vaikka itse olen ympärilleni katsellutkin. Joka kerta tulee vastaan ajeltuja, enemmän tai vähemmän. Täysin ajelematon on vähemmistöä. Näyttää ja itsestä tuntuu siistimmältä kuin olis täysin ajamaton pehko. Siksi sitä kait ajellaan? En ainakaan alapäätäni yritä peitellä tai hävetä mutta en sitä myöskään erikseen yritä esitellä. Tossahan se kulkee mukana kuten muillakin, joillain on karvoja ja jollain ei.
Tampere Kalevan uintikeskukseen taas.... tuuks mukaan? MM
Siellä tulee toisinaan käytyä, päivisin siellä enimmäkseen vanhempia miehiä. Heitä ja heidän karvoituksia en ole seurannut. Omaa alapäätä olen hieman reunoilta siistinyt mut pois en kyllä kehtais ajaa vaikka se tuntuu ainakin kirjoitusten mukaan olevan yleistä. Kerran olin vähällä ajella pois kun näitä karva keskusteluja seurasin mut sitten tulin toisiin aatoksiin. Ehkä onkin päivänä, ehkä...
Vierailija kirjoitti:
Meillä täällä pikkukaupungin uimahallissa käy "seinähiipijäksi" nimeämäni nuori mies. On suihkutilassa aina kun mahdollista etumus seinään päin tai pyyhkeen takana. Sen mitä olen päässyt näkemään niin on aivan sileäksi ajeltu ja löytyy sen kokoinen, mitä minä ainakin mielelläni esittelisin muille. En sitten tiedä kumpaa asiaa häpeää.
T. Itsekin ajeltu hetero M.
Hommaat kireet pienet uikkarit jos pieni, ihanaa kun ei miehellä pullota