Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?

Vierailija
21.12.2019 |

Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla dropshipperkelmi. Eli mitään liikettä ei olekaan. Rahat saatuaan tilaavat rojun sinulle suoraan Kiinasta. Jos tilaavat.

Ongelmien ilmetessä olet yksin liemessä. Mieluummin vaikka Alilta, halvempaa ja turvallisempaa.

Vierailija
142/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla dropshipperkelmi. Eli mitään liikettä ei olekaan. Rahat saatuaan tilaavat rojun sinulle suoraan Kiinasta. Jos tilaavat.

Ongelmien ilmetessä olet yksin liemessä. Mieluummin vaikka Alilta, halvempaa ja turvallisempaa.

Ja kumppanina klarnakelmi. Ruotsin kuluttajaviranomaisen suurin työllistäjä. Ja Suomalisille "ulkomaalainen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kiinalaisen työkalun fruugosta ja kaikki meni ihan hyvin.

Vierailija
144/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin sieltä radion, kuukauden odottelun jälkeen tuli ilmoitus ettei kyseistä tuotetta voida toimittaa. Ja tuon kuukauden aikana yritin ottaa heihin yhteyttä, tuloksetta. Rahojen takaisin saamisessa meni toinen kuukausi.

Mistä näitä sikiää? Ei kannata MISTÄÄN postimyynnistä tilata että maksaa etukäteen.

Klarna maksetaan vasta kun tuote on kuitattu vastaanotetuksi.

Vierailija
145/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla satasella olen tilannut vuosien mittaan. Ei mitään valittamista, palautuskulut kalliit jos joutuu palauttamaan mutta itse en ole joutunut. Takuuseen en luottaisi, itse otettava kestävyys riski.

Vierailija
146/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin! EN olisi tilannut tästä Jos olisin tiennyt, että tähän kytketty kuitenkin Kiinan kauppoja, !

Vasta kun oli myöhäistä, selvisi että on Kiinan kauppa ja kaiken lisäksi ei missään nimessä Rehellisesti mainittu, että VOI joutua maksamaan tullimaksua kyllä jopa Suomalaiseen myyjän kanssa siis asiakaspalvelijan kanssa kun keskustelin koko ajan kerto voi joutua maksamaan TULLIMAKSUN.

Muutenkin kaksi portfolio A4 kansiota maksoi 544€!

Yksi oli 40 : n taskun kansio ja toinen oli 80A4 Kansio.

Ja kyllä näiden ilmestymistä Postiseurantaan sai odottaa!

, jotta näki , että missä paketit kulkee ( mainostettiin että pakettisi tulee kolmen päivän päästä)

Ei tullu, tuli kolme viikkoa tilauksesta!

Ja vaikka tilasin samasta paikasta Eivät tulleet samalla kertaa!

Vaan se 80A 4 taskun kansio tuli viikko siitä !

Uskomatonta, että ei tullu samassa paketissa molemmat ,

Eikä se A4 40:n taskun kansio edes kestänyt!

Poistin siitä tietysti sen läpinäkyvän kääreen..

Jo repesi kolme ensimmäistä sivua Heti!😡

Kun oli Suomen kielellä sivut luulin täysin , että on Suomalainen yritys .

Nuo kansiot olisin voinut tilata taatusti Suomalaisesta kaupasta Kärkkäiseltä tai Suomalaiselta kirjakaupasta.

Mutta kun ei ollu Kärkkäisellä 80: n taskun kansiota!

Eli hälytys kellot soineet .

Mutta nytpä oon viisaampi EN tilaa enää Fruugolta.

Ja se Ligiht taitaa olla myös Kiinan kauppoja ?

Ois nättejä sukkiksia lesdingeitä.

Vierailija
147/225 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin! EN olisi tilannut tästä Jos olisin tiennyt, että tähän kytketty kuitenkin Kiinan kauppoja, !

Vasta kun oli myöhäistä, selvisi että on Kiinan kauppa ja kaiken lisäksi ei missään nimessä Rehellisesti mainittu, että VOI joutua maksamaan tullimaksua kyllä jopa Suomalaiseen myyjän kanssa siis asiakaspalvelijan kanssa kun keskustelin koko ajan kerto voi joutua maksamaan TULLIMAKSUN.

Muutenkin kaksi portfolio A4 kansiota maksoi 544€!

Yksi oli 40 : n taskun kansio ja toinen oli 80A4 Kansio.

Ja kyllä näiden ilmestymistä Postiseurantaan sai odottaa!

, jotta näki , että missä paketit kulkee ( mainostettiin että pakettisi tulee kolmen päivän päästä)

Ei tullu, tuli kolme viikkoa tilauksesta!

Ja vaikka tilasin samasta paikasta Eivät tulleet samalla kertaa!

Vaan se 80A 4 taskun kansio tuli viikko siitä !

Uskomatonta, että ei tullu samassa paketissa molemmat ,

Eikä se A4 40:n taskun kansio edes kestänyt!

Poistin siitä tietysti sen läpinäkyvän kääreen..

Jo repesi kolme ensimmäistä sivua Heti!😡

Kun oli Suomen kielellä sivut luulin täysin , että on Suomalainen yritys .

Nuo kansiot olisin voinut tilata taatusti Suomalaisesta kaupasta Kärkkäiseltä tai Suomalaiselta kirjakaupasta.

Mutta kun ei ollu Kärkkäisellä 80: n taskun kansiota!

Eli hälytys kellot soineet .

Mutta nytpä oon viisaampi EN tilaa enää Fruugolta.

Ja se Ligiht taitaa olla myös Kiinan kauppoja ?

Ois nättejä sukkiksia lesdingeitä.

"Kytketty kiinankauppa". Sehän lukee selvästi "lähetysmaa" joka tuotteen kohdalla. Mulle tuli ilmastointikoje saksasta fruugolta tilattuna. Hyvin on toiminut kaksi vuotta vaikka oli kolme kertaa halvempi kun suomesta ostettuna.

Vierailija
148/225 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Fuugolta kananmunien telineen. Pitkä toimitusaika, mutta tulihan se lopulta ja ihan oikea tuote.

Vierailija
149/225 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Tuote ei yleensä vastaa kuvausta. Palauttaminen hankalaa omalla kustannuksella. Fruugoon ei saa mitään muuta kautta yhteyttä, paitsi soittamalla Englantiin. Sieltäkään ei vastattu. Harkitkaa tarkkaan, ennen kuin tilaatte.

Vierailija
150/225 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman huonoa tavaraa, ei vastaa tuotekuvausta ollenkaan. Mihinkään ei voi ottaa yhteyttä ja tuote pitää palauttaa lähettäjämaahan, esim. Kiinaan. En suosittele.

Vierailija
151/225 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna tilasin lasten leluja ja kesti n.kuukauden odotella koska niitä ei ollut varastossa valmiina.

Hyvin ilmoittelivat missä vaiheessa tilaus mahd toimitetaan ja kaikki pelasi juuri niin kuin pitikin.

Laskutus oli Klarnan kautta.

Vierailija
152/225 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.fruugo.fi/lemmikkielainten-aitausteltta-kannettava-hengitta…

Tekisi mieli tilata, koska suomi liikkeistä ei tunnu löytyvän .

Vierailija
153/225 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juhannuksen aikaan. Tuotetta ei ole tullut. Seuranta trackeri näyttää että on 6.7. asti ollut samassa paikassa.

Olen kysellyt perään pari krt ja saanut ympäripyöreitä vastauksia ja kehotuksia käydä postikonttorissa ja naapurissa kyselemässä (?) ja varmistamaan osoitteeni heille... Kaiken huipuksi sain heiltä asiakstyyyväisyyskyselyn - aivan kuin tilaus olisi vastaanotettu. Ensimmäinen ja viimeinen kerta Fruugolta.

Vierailija
154/225 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaikki nettikaupat ja niistä kokemukset googlettaa ennenkuin tilaa mitään, monta kertaa meinannut hairahtua ja ainoat mistä kannattaa edes harkita ovat alibaba ja ebay.

Maksu klarnalla tai paypalilla, ei ikinä luottokorttitietoja noihin.

Vierailija
155/225 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fruugo on vain kumppani sinun ja jonkun random-myyjän välillä, kuten moni onkin kirjoittanut.

Olen kaksi kertaa tilannut. Toinen tilaus oli ok, vaikka toimitusaika oli tosi pitkä.

Toisella kertaa tilasin kahdeksan kappaletta tuotetta X, mutta sain vain kaksi. Laitoin palautetta myyjälle, joka vetosi, että sain vain kaksi, koska olin valinnut värin....ööööö, jos väri pitää valita, että pääsee eteenpäin?

Onneksi kyseessä oli edullinen tuote, joten en jaksanut asiasta enempää vaahdota.

Fruugo sinällään toimi ok, mutta tosiaan siellä Kiinan päässä se meno voikin olla jotain muuta.

Vierailija
156/225 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parin tunnin ajan keräillyt ostoslistaan kivaa härpäkettä jotka voisin tilata, Kiinan sälää siis (laatua en odotakkaan). Tuotteet olisivat maksaneet 13€ ja toimitus 120€! Kyllä, satakaksikymmentä euroa.

No sitten hoksasin, että tosiaan, olin ostamassa tuotteita eri myyjiltä. Valitsin yhden myyjän ja etsin sieltä vastaavat tuotteet plus muuta kivaa. Tuotteiden hinta 33e, toimitus 322€. Eli joka tuotteen kohdalla oma toimitushinta vaikka myyjä on sama. Voi hyvää päivää. Jospa kukaan ei tilaa Kiinasta 🙄

Vierailija
157/225 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kissalle teltan ja perille tuli, ja maksukin hoitui ilman petosta.

Vierailija
158/225 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin fruugon kautta kupariteippiä, 3 rullaa 30m pituus, 50mm leveys. Hinta 80€ postikuluineen. Tänään (viikon päästä tilauksesta) ihmettelin saapuneen lähetyksen kokoa ja avattuani paketin löytyi sieltä 3 pientä teippirullaa, teipin leveys 5mm 🤯

Harmittaa että annoin huijata itseäni, mutta kun aina ennen tilattuani jotain (kylläkin suomalaisilta firmoilta) olen saanut mitä tilannut.

Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilaan fruugon kautta ja kiinasta.

Vierailija
159/225 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaista rikkinäistä törkyä. Oletuksena varmaan on, että laiskat ihmiset eivät viitsi edes valittaa ja raha jää näppiin. Hyvin tietty toimii, siihen heikkolaatuista roinaa tuottavien toiminta juuri perustuu. Ihmiskunta ei opi mitään ja sillä on seurauksensa ja vauhti kiihtyy. Luonto näyttää.

Vierailija
160/225 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Lightin Thebox, onko siitä kokemuksia?  Tuleeko tuote ja toimiiko muuten?

Koot ovat pienempiä sen arvaa kun idästä tulee, mutta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi