Kokemuksia Fruugo.fi? Uskaltaako tilata?
Siellä ois eräs kello huomattavasti halvemmalla kuin mitä mistään muualta oon löytänyt. Uskaltaako tuolta tilata? On kumminkin parin sadan euron ostoksesta kyse.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Takkia sieltä haaveilen:).
Jätä haaveeksi! Tulee nukelle mahtuva surkea rätti.
Tuli tavarat ok perille, purentakiskoja mun tapauksessa
Kissalle mökki teltta kirjoitti:
https://www.fruugo.fi/lemmikkielainten-aitausteltta-kannettava-hengitta…
Tekisi mieli tilata, koska suomi liikkeistä ei tunnu löytyvän .
Niin olisi kai ihan fiksua kertoa kuin kävi.
Tilasin ja kaikki meni fiksusti. Koska on kyseessä Kiinan kauppa, käytin tietysti Klrnaa maksaessa.
Toimitusaika ei todellakaan olen maailman nopein, mutta teltta tuli.
Kissa ei vain perustanutkaan häkki viritelmästä, vaan mielummin on valjaissa mökki reissuilla.
Tilasin autoon roiskeläpät. Tuli 9 päivässä ilman tullia tai alvia. Hyvin toimi.
ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ TILATKO!!!!
60E PALAUTUS KIINAAN JA EIVÄT OTA VASTAAN. PASKA HUIJARIFIRMA KOKO FRUUGO. PITÄISI LAILLA KIELTÄÄ
Älkää tilatko mitään! Tilasin akkupohjalliset Fuugon kautta ja ne pitäisi tulla Turkista. Olleet matkalla kuukauden, rahat meni 40€. Ei ole tuotetta näkynyt. Myyjään eikä Fruugoon saa mitään yhteyttä. Tulee vain ilmoitus, että jotain meni pieleen, todellakin.
Jos tilaatte jotain halpaa niin tällä ei ehkä väliä, mutta palautus kiinaan maksaa 100€. Tilasin kahdet kengät ajatuksena, että palautan väärän koon. Jossain luki sitten että postikulut täytyy korvata itse. Ajattelin sen maksavan korkeintaan 20€. Ei. Lähetys maksaa 100€, eikä minulle sattunut myyjä suostu korvaamaan senttiäkään. Joten kengät jäivät minulle, vaikka molemmat kiinalaiseen tyyliin aivan liian pienet vaikka isot jo tilasin.
Toinen tapaus oli kun tilasin lapselle edullisen lelupaketin. Kuvissa kaikki ok, mutta kun tulivat perille niin olivat miniatyyreja. Siis ehkä nukkekotiin sopivia leluja. Väärinkäsityksiä, huonolaatuisia tuotteita. En tilaa enää jatkossa täältä. Wishiltä saa helposti rahat takaisin jos tuote ei miellytä tms, mutta tämä fruugo on kuraa.
En ole saanut pakettia, eikä mitään vastauksia. Tilauksessa lukee, että palautettu koska ei noudettu. Vaikea noutaa kun tule mitään ilmoitusta että mistä. Osoite ja puhelinnumero ovat oikein. Mihinkään ei saa yhteyttä. Kun tulee vastaus siinä kysytään osoitetta joka jo ilmoitettu kysymyksessä. Ihan huijari touhua. Onneksi ei ollut kallis tilaus.
Tilasin kesäkuussa kengät. Ovat matkallaonneksi luottoyhtiö perui maksun heti kun ilmoitin asiasta.
Fruugo.fi on kansainvälinen ostosalue, jossa eri myyjät tarjoavat tuotteitaan. Käyttäjien kokemukset voivat vaihdella. On tärkeää tarkistaa myyjän arvostelut ja ehdot ennen ostoksen tekemistä. Voit lukea lisää käyttäjien kokemuksista ja saada lisätietoja tästä linkistä: https://uudetsivut.com/fruugo-kokemuksia/
Toivottavasti olette maksaneet PayPalilla tai luottokortilla, jotta saatte rahanne takaisin jos tavara ei saavu perille. Jos olette maksaneet verkkopankissa niin menee oman tyhmyytenne piikkiin.
Olen, enkä tilaa enää koskaan. Tilaamani tuote oli väärä, eikä yhteyden otoista huolimatta tilanne ole selvinnyt. Tavarani tuli kiinasta, sielä kauppias väitti että tuote vastaa kuvausta, mutta näin ei ole. Takaisin lähetys maksaisi minulle 100€.
EN SUOSITTELE
Älkää tilatko huijausliike, mitään vastausta ei saa, vaikka laittaa viestiä, ettei tuote ole saapunut. Sinne meni rahat..
Täysin epäluotettava nettikauppa, jossa ongelmalliset asiat jätetään hoitamatta ja halutaan menettää uudet mahdolliset asiakkat,jotka voisivat ostaa tulevaisuusdessakin tuotteita,jos asiat hoidettais lupausten mukaisesti.
EN TODELLAKAAN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN TÄTÄ FRUUGOA!!
TÄYTTÄ PASKAA KOKO PULJU!!!!
Yhdyn edelliseen mielipiteeseen.
Fruugo on kasvoton välitysportaali kirjavalle joukolle kiinalaisia kauppiaita, jossa ongelmalliset asiat jätetään taidokkaasti hoitamatta. ("e-poukaman" kopio mutta perävalotakuulla :-[ )
Riippuu toki kohdalle osuneesta kauppiaasta, mutta voi vain kuvitella mikä on mielenkiinto kiinalaisella kauppiaalla selvitellä pieleen mennyttä 10€ tilausta viikkoja jälkikäteen kun fruugo ei porttaalina mitenkään ota osaa reklamaatio prosesseihin tai sakota huonolaatuisia tai epärehellisiä kauppiaita.
Tässä mielessä henkilökohtaisesti valitsen mieluummin tuon "e-poukaman" portaalin, missä kauppiaille voi ainakin antaa julkista muille käyttäjille näkyvää pisteytystä tuotteen ja kaupan onnistumisesta.
Portaalin lokalisointiin yli 20 kielelle ja maksutapoihin on selvästi panostettu, mutta asiakkaan näkökulmasta ei juuri muuhun.
Tilaamani tuote tuli pitkällä toimitusajalla mutta oli sellainen kuin pitikin. Tilauksen maksaminen Klarnalla olikin yllätys kun lasku meni ns. tilauskohtaiselle, "kertakäyttöiselle" Klarna-tilille, missään ei ollut kyseisestä maksujärjestelystä mitään mainintaa ja minä ihmettelen kun laskua ei näy eikä kuulu kunnes sitten tuli sähköpostiin maksumuistutus ja ohjaus mennä Klarna-tilille jonka olemassaolosta en ollut tiennyt mitään.
Vierailija wrote:
Googlasin löysin Lehtijutun, että firma olisi hakeutunut konkurssiin ainakin Suomessa.
En kyllä tilaisi.
Samalla nimellä toiminut firma on tosiaan mennyt konkurssiin vuosikymmen sitten. Uudemmasta toimijasta tuntuu olevan hieman ristiriitaisia kommentteja. Ainakaan ennakkomaksulla tuolta ei kannata tilata mitään, joten maksuvaihtoehdot taitavat olla luottokortti tai Paypal, joista voi tarvittaessa riittauttaa laskun jälkikäteen ja saa luottoyhtiöltä rahat takaisin vaikka firma tekisi konkurssin.
Muistakaa että Klarna pesee kätensä jos tavaraa ei tule. Ja Fruugo ei kommentoi.
Oon tilannut vuosia sitten. Korut ja magneetit oli hyviä. Mutta esim tilasin viltin niin se olikin barbielle sopivan kokoinen eikä ihmiselle.