Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako uutta sukupuolikumppania teillä on ollut kuluneena vuonna 2

Vierailija
21.12.2019 |

Arvio määrästä, muuta ja oma ikä ja sukupuoli.

105-115, kumppanin ikä yleensä 21-28

M. 55
Chonburi

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme uutta hyvää rakastajaa löytynyt tänä vuonna. Lisäksi pari koeajoa.

Kyllä se taisi totta olla mitä exä joskus pohti, että mä tarvisin kolme 35-vuotiasta kollia tyydyttään mua. Oikein hyvä tilanne nyt.

N50+

Kerro hyvä nainen miten ja mistä löysit kolme hyvää, minulta ei nyt tunnu luonnistuvan edes yhden sopivan löytäminen...

N51

Vierailija
22/38 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä tarjolla joka puolella. Olin aikanaan hetken deittipalstalla, ja yhteydenottoja tuli valtavasti. Satoja. Siis kirjaimellisesti satoja. Täältä löytyi joskus vakituinen miesystävä (kyllä, huvittavaa!), vaikken tosiaankaan etsinyt. Facessa tulee treffipyyntöjä koko ajan.

Tee profiili jollekin deittisivulle. Minulla kävi 700 vierailijaa viikossa. Muutama yrittää yhä. Joidenkin kanssa kirjoittelen niitä näitä.

Juuri nytkin tulee Messenger-viestiä yhdeltä ihastuneelta ja toiveikkaalta. Toinen, 19 v, samoin viestitteli tänään. (Minulle aivan liian nuori, mutta jutellaan nykyään muita asioita kun kauniisti torjuin hänet.)

Saat valita parhaat päältä. Niin minäkin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että kommenttini kuulostaa aika leuhkalta. Ei ollut tarkoitus. Tottahan nuo asiat ovat, mutta olisin voinut esittää ne toisin. Oli vain kiire laittaa kommentti ennen kuin kello tuli 23.

Joka tapauksessa, n51, rohkeasti vain kuva esille okCup8diin, e-kontaktiin, Eliittikumpoaneihin ym. ja kerrot hiukan itsestäsi. Takaan, että yhteydenottoja tulee niin paljon, että hukut niihin. Tulee viemään aikaasi kun perkaat mahdollisia sieltä viestitulvan seasta.

Tosiaan lähde mahdollisimman pian kahville, älä turhaan kehittele epärealistisia mielikuvia sinulle kirjoittelevista miehistä. Tuhlaat vain molempien aikaa. Lyhyt tapaaminen julkisella paikalla ja päätät, jatkatko kirjoittelua.

Varoitan vain, että moni mies väittää etsivänsä pelkkää seksiä, mutta hetken päästä se ei riitäkään. Etenkin omanikäiset.

Vierailija
24/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulostanut leuhkalta, vaan suoralta. Olen itse aika suorapuheinen ja rehellinen, ehkä olenkin sillä jo muutaman herkemmän ehdokkaan säikäyttänyt tiehensä.

Tuo pian kahville -neuvo on varmasti hyvä, oon niin innokas kirjoittaja että avaudun varmaan nopeasti enemmän kuin kukaan kestää kuulla...

Suurin ongelma taitaa kuitenkin olla somerajoittuneisuus, en ole edes Facessa ja deittisovelluksetkin aiheuttaa pientä ahdistusta. Mutta täytynee korjata asennetta tässä, ennenkuin näivetyn puutteeseen.

Olen itsekin ajatellut näin, että vähän nuoremmat miehet todennäköisemmin kuin oman ikäiset eivät yritä takertua helmaan liian tiukasti.

Kiitos vastauksestasi,

olet varmasti tavoittelemisen arvoinen nainen :)

N51

Vierailija
25/38 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo älä kirjoittele liian kauaa -neuvo on kantapään kautta opittua. Ihminen voi antaa itsestään todella harhaanjohtavan kuvan, ja pettymys on hirveä kun sitten tavataa. Siinä on sitten tuhlattu aikaa, jos tavoite on löytää hyvä suhde.

Ei sen tarvitse välttämättä olla Tinder. On noita deittisivujakin varmaan tusina.

Onnea matkaan!

Vierailija
26/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 uutta; 42, 53, ja yli 60v

Lisäksi oma vaimo ja pari vanhaa tuttua maksullista

M56

Vierailija
27/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 uutta; 42, 53, ja yli 60v

Lisäksi oma vaimo ja pari vanhaa tuttua maksullista

M56

Vierailija
28/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla, sama luku on ollut tässä sarakkeessa 24 vuotta.

Vierailija
29/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi. Vaimo ja omat kivat hetket.

Muita ei ole tulossakaan.

Vierailija
30/38 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0  N. 44

Vierailija
31/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä ja vastaus on kolme. Uusi miesystävä, alkuvuodesta oli säätöä kahden exän kanssa ja kahden muun. Kolmannen nappasin pysyvästi kainolooni.

Vierailija
32/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolla. Nainen olen, 40-vuotias.

Eikö yhtään paneta?

Hoidan itse itseni aamuin illoin, joten eipä kyllä. Aina ennemmin hyvää yksin kuin huonoa epäkiinnostavan kanssa.

Vierailija
33/38 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Viimesin oli samaa ikäluokkaa, muut 22-29.

Nainen 40v, naimisissa.

Yks tajunnan räjäyttävä, muut ok 🙂

Vierailija
34/38 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nolla, m.58

Vierailija
35/38 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. Sama ollut 18 vuotta.

Huomenna lähden kokeileen löytyisikö tälle vuodelle/vuosikymmenelle ensimmäinen uusi.

Vierailija
36/38 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanialaisia: 6

Puolalaisia: 4

Venäläisiä: 2

Tsekkejä: 2

Virolaisia: 1

Aasiasta(thaimaa, kiina, vietnam): 7

Suomalaisia: 9 

M43 seurustelee 

Vierailija
37/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi.

N47

38/38 |
29.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 joista 2 oli FwB, ja nyt 4. toivottavasti aiheuttaa 0 moneksi vuodeksi eteenpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan