Montako uutta sukupuolikumppania teillä on ollut kuluneena vuonna 2
Arvio määrästä, muuta ja oma ikä ja sukupuoli.
105-115, kumppanin ikä yleensä 21-28
M. 55
Chonburi
Kommentit (38)
Onhan niitä tarjolla joka puolella. Olin aikanaan hetken deittipalstalla, ja yhteydenottoja tuli valtavasti. Satoja. Siis kirjaimellisesti satoja. Täältä löytyi joskus vakituinen miesystävä (kyllä, huvittavaa!), vaikken tosiaankaan etsinyt. Facessa tulee treffipyyntöjä koko ajan.
Tee profiili jollekin deittisivulle. Minulla kävi 700 vierailijaa viikossa. Muutama yrittää yhä. Joidenkin kanssa kirjoittelen niitä näitä.
Juuri nytkin tulee Messenger-viestiä yhdeltä ihastuneelta ja toiveikkaalta. Toinen, 19 v, samoin viestitteli tänään. (Minulle aivan liian nuori, mutta jutellaan nykyään muita asioita kun kauniisti torjuin hänet.)
Saat valita parhaat päältä. Niin minäkin tein.
Huomasin, että kommenttini kuulostaa aika leuhkalta. Ei ollut tarkoitus. Tottahan nuo asiat ovat, mutta olisin voinut esittää ne toisin. Oli vain kiire laittaa kommentti ennen kuin kello tuli 23.
Joka tapauksessa, n51, rohkeasti vain kuva esille okCup8diin, e-kontaktiin, Eliittikumpoaneihin ym. ja kerrot hiukan itsestäsi. Takaan, että yhteydenottoja tulee niin paljon, että hukut niihin. Tulee viemään aikaasi kun perkaat mahdollisia sieltä viestitulvan seasta.
Tosiaan lähde mahdollisimman pian kahville, älä turhaan kehittele epärealistisia mielikuvia sinulle kirjoittelevista miehistä. Tuhlaat vain molempien aikaa. Lyhyt tapaaminen julkisella paikalla ja päätät, jatkatko kirjoittelua.
Varoitan vain, että moni mies väittää etsivänsä pelkkää seksiä, mutta hetken päästä se ei riitäkään. Etenkin omanikäiset.
Et kuulostanut leuhkalta, vaan suoralta. Olen itse aika suorapuheinen ja rehellinen, ehkä olenkin sillä jo muutaman herkemmän ehdokkaan säikäyttänyt tiehensä.
Tuo pian kahville -neuvo on varmasti hyvä, oon niin innokas kirjoittaja että avaudun varmaan nopeasti enemmän kuin kukaan kestää kuulla...
Suurin ongelma taitaa kuitenkin olla somerajoittuneisuus, en ole edes Facessa ja deittisovelluksetkin aiheuttaa pientä ahdistusta. Mutta täytynee korjata asennetta tässä, ennenkuin näivetyn puutteeseen.
Olen itsekin ajatellut näin, että vähän nuoremmat miehet todennäköisemmin kuin oman ikäiset eivät yritä takertua helmaan liian tiukasti.
Kiitos vastauksestasi,
olet varmasti tavoittelemisen arvoinen nainen :)
N51
Tuo älä kirjoittele liian kauaa -neuvo on kantapään kautta opittua. Ihminen voi antaa itsestään todella harhaanjohtavan kuvan, ja pettymys on hirveä kun sitten tavataa. Siinä on sitten tuhlattu aikaa, jos tavoite on löytää hyvä suhde.
Ei sen tarvitse välttämättä olla Tinder. On noita deittisivujakin varmaan tusina.
Onnea matkaan!
3 uutta; 42, 53, ja yli 60v
Lisäksi oma vaimo ja pari vanhaa tuttua maksullista
M56
3 uutta; 42, 53, ja yli 60v
Lisäksi oma vaimo ja pari vanhaa tuttua maksullista
M56
Nolla, sama luku on ollut tässä sarakkeessa 24 vuotta.
Kaksi. Vaimo ja omat kivat hetket.
Muita ei ole tulossakaan.
Piti oikein miettiä ja vastaus on kolme. Uusi miesystävä, alkuvuodesta oli säätöä kahden exän kanssa ja kahden muun. Kolmannen nappasin pysyvästi kainolooni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Nainen olen, 40-vuotias.
Eikö yhtään paneta?
Hoidan itse itseni aamuin illoin, joten eipä kyllä. Aina ennemmin hyvää yksin kuin huonoa epäkiinnostavan kanssa.
6
Viimesin oli samaa ikäluokkaa, muut 22-29.
Nainen 40v, naimisissa.
Yks tajunnan räjäyttävä, muut ok 🙂
Nolla. Sama ollut 18 vuotta.
Huomenna lähden kokeileen löytyisikö tälle vuodelle/vuosikymmenelle ensimmäinen uusi.
Romanialaisia: 6
Puolalaisia: 4
Venäläisiä: 2
Tsekkejä: 2
Virolaisia: 1
Aasiasta(thaimaa, kiina, vietnam): 7
Suomalaisia: 9
M43 seurustelee
4 joista 2 oli FwB, ja nyt 4. toivottavasti aiheuttaa 0 moneksi vuodeksi eteenpäin
Kerro hyvä nainen miten ja mistä löysit kolme hyvää, minulta ei nyt tunnu luonnistuvan edes yhden sopivan löytäminen...
N51