Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita alkkiksia?

Vierailija
21.12.2019 |

Oon ollut nyt 32 päivää juomatta ryypättyäni enempi ja vähempi aikuisikäni 20 vuotta. Milloin mielihalu viinaa kohtaan lakkaa? Mulle vaikeimpia iltapäivät.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen raitistunut alkoholisti ja sekakäyttåjä. Lähti ahdistukseen otetuista kaljoista ja sitten se olikin vapaapäivät sekakäytöllä sekaisin -hommaa ja työpäivän päälle kaljaa heti. Loppui vasta kun meinasin kuolla. Päihteenhimo helpottaa ajan myötä ja siihen oppii suhtautumaan, ei tarvii lähteä toteuttamaan sitä halua kun tietää minne se johtaa - hautuumaalle. No, syön mä Antabustakin, että ei se senkään puolesta onnistuis. Tärkeintä on se, että haluaa itse oman itsensä vuoks olla raittiina, eikä vaan esim työpaikan menettämisen pelossa tmv, jolloin se raittius on ennemmin tai myöhemmin taputeltu. Suosittelen myös AA:ta, sen avulla moni on saanut raittiuden ja on edelleen raittiina. Eikä se oo mikään spurgujen salaseura, vaan kattava läpileikkaus yhteiskunnasta.

Vierailija
42/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkeat kuitenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku!

Vierailija
44/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärrätte englantia niin katsokaa youtubesta sellainen dokumentti kuin Old before my time: alcohol.  Auttaa kun näkee ihan konreettisesti mitä se ryyppääminen voi aiheuttaa. Toinen hyvä on Rain in my heart. Moni noista tyypeistä jotka on dokkareissa vielä elossa on kuollut sen jälkeen nuorena, alle 40 v. 

Vierailija
45/45 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan työkseni mm. alkoholin vuoksi sairaalaan deliriumin vuoksi joutuneita. Alkoholismi on sairaus ja siihen on saatavissa hoitoa, olisiko antabuksesta ap:lle apu? Vertaistukiryhmät näkisin myös tärkeinä. Toivottavasti saat apua itsellesi!

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille kanssaihmisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme