Jätin sitten tällaisen miehen ja kyllä kaduttaa.
- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.
- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.
- ei IKINÄ painostanut seksiin
- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)
- piti aina mun puolia
- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä
- oli kohtelias ja kiltti
- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun
- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta
- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.
Lista olisi vaikka miten pitkä mutta mitä tein minä? Petin häntä toisen miehen kanssa. Sellaisen pahan pojan kanssa joka otti mitä halusi eikä kysellyt. Se sytytti hetken kunnes jäin kuin nalli kalliolle.
Olen idiootti. Lisäksi olen nyt sitten 33v ja yksin.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai 33-vuotias nainen voi saada miehen, mutta hyvät ja potentiaaliset 30-vuotiaat miehet eivät ole enää vapaina. Eli 33-vuotias nainen saa toisella kierroksella olevan kumppanin ja tulee samalla äitipuoleksi.
Voihan se toki toimiakin, tai sitten ei. On mahdotonta keksiä yhtäkään hyvää syytä, miksi hyvä mies tai nainen olisi yli 30-vuotiaana vapailla markkinoilla ENSIMMÄISTÄ kertaa.
Metsään meni ulipojan fantasia. Minä löysin täydellisen miehen 47 vuotiaana. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi. Molemmilla on lapsia ja he ovat jo isoja, muuttavat muutaman vuoden päästä omilleen. Äitipuolta minusta ei tullut, koska asumme omissa kodeissamme ja mies hoitaa kaikki omaan lapseensa liittyvät asiat täysin itsenäisesti. Se, että mies on eronnut, ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmista kuin joku eronnut nainenkaan olisi. Ei ne hyvät asiat ihmisessä katoa eron myötä. Itse olen leski.
Ulipoika ei ymmärrä, että parisuhde on KAHDEN ihmisen eli parin suhde. Ihmisten, jotka muuttuvat ajan saatossa ja suhteen luonnekin muuttuu. Luultavasti siksi vaan joutuukin ulisemaan. Koko peruskonsepti on täysin hukassa, kateissa ja muissa elukoissa. Koska kuitenkin näin on, niin parisuhteita päättyy jatkuvasti, eivätkä kaikki parisuhteesta vapautuneet ole em. syistä automaattisesti huonoja tai pahoja, eivät edes syyllisiä eroon. Se, että on ollut kykenevä pitkäaikaiseen parisuhteeseen, on pikemminkin lupaava merkki verrattuna päinvastaiseen.
Petit ja jätit?
No onneksi nyt kuitenkin voit lohduttautua sillä, että mies varmasti löytänee jotain parempaa.
Sitäpaitsi ainahan kaikki vielä jälkeenpäin punnitsee, että oliko ero nyt sittenkään oikea ratkaisu ja olisiko pitänyt jäädä. Menee ajan myötä.
Naiset haluaa aina renttuja ja sitten kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai 33-vuotias nainen voi saada miehen, mutta hyvät ja potentiaaliset 30-vuotiaat miehet eivät ole enää vapaina. Eli 33-vuotias nainen saa toisella kierroksella olevan kumppanin ja tulee samalla äitipuoleksi.
Voihan se toki toimiakin, tai sitten ei. On mahdotonta keksiä yhtäkään hyvää syytä, miksi hyvä mies tai nainen olisi yli 30-vuotiaana vapailla markkinoilla ENSIMMÄISTÄ kertaa.
Metsään meni ulipojan fantasia. Minä löysin täydellisen miehen 47 vuotiaana. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi. Molemmilla on lapsia ja he ovat jo isoja, muuttavat muutaman vuoden päästä omilleen. Äitipuolta minusta ei tullut, koska asumme omissa kodeissamme ja mies hoitaa kaikki omaan lapseensa liittyvät asiat täysin itsenäisesti. Se, että mies on eronnut, ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmista kuin joku eronnut nainenkaan olisi. Ei ne hyvät asiat ihmisessä katoa eron myötä. Itse olen leski.
Ulipoika ei ymmärrä, että parisuhde on KAHDEN ihmisen eli parin suhde. Ihmisten, jotka muuttuvat ajan saatossa ja suhteen luonnekin muuttuu. Luultavasti siksi vaan joutuukin ulisemaan. Koko peruskonsepti on täysin hukassa, kateissa ja muissa elukoissa. Koska kuitenkin näin on, niin parisuhteita päättyy jatkuvasti, eivätkä kaikki parisuhteesta vapautuneet ole em. syistä automaattisesti huonoja tai pahoja, eivät edes syyllisiä eroon. Se, että on ollut kykenevä pitkäaikaiseen parisuhteeseen, on pikemminkin lupaava merkki verrattuna päinvastaiseen.
Näinpä. Tästä on yhtenä esimerkkinä vaikkapa omat vanhempani, jotka eivät sopineet toisilleen. Olivat 10 vuotta naimisissa ja luojan kiitos älysivät erota toisistaan. Eron jälkeen kumpikin löysi uuden kumppanin ja ovat molemmat olleet reilusti yli 30 vuotta uuden puolison kanssa. Kumpikin osasi valita viisaammin toisella kierroksella ja onnistuivat löytämään paremmin itselleen sopivan puoliskon.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluaa aina renttuja ja sitten kaduttaa.
Miten niin aina? Minä näen kaikkialla parisuhteessa olevia naisia, joilla on ihan kelvollinen puoliso. Eiköhän se ole yleensä vain nuorten elämänkokemattomuutta tai pienen osan ongelma, ettei osata ottaa opikseen, vaan kelpaa vain tietyn tyyppinen ihminen. Koskee sekä miehiä että naisia.
Todella yleinen tarina ja tämähän naisten käytöksessä minua nuorena miehenä ihmetyttikin.
Näin vanhempana olen päätellyt, että jotenkin asian täytyy liittyä maskuliinisuuden kokemukseen ja sitä kautta seksuaaliseen vetovoimaan - alitajuisesti tuollainen kiltteilevä mies ei ehkä vaan tunnu monesta naisesta tyydyttävältä ja suhde on siksi jollain tasolla aina onneton eli altis pettämiselle. Tosielämän esimerkkejä on tullut nähtyä paljon.
Itse olen nykyisessä parisuhteessani halunnut pitää puolison kanssa mahdollisimman avoimen keskusteluyhteyden yllä mm. juuri tästä aiheesta. Olen luonteeltani aloitusviestissä kuvatun miehen tyyppinen, mutta haluan ehdottomasti, että kumppani kokee minut myös eroottisessa mielessä haluttavaksi.
Onko tämä kultakimpale eli petetty mies nyt sitten rikki ja sinkku?
N.33 kirjoitti:
Itsellä taas kävi niin, että löysin siitä "pahasta pojasta" jonka kanssa petin kuvauksesi kaltaista "kaikin puolin mallikasta miestä" sen ns. oikean. Nyt ollaan oltu yhdessä (ei naimisissa) onnellisesti jo 3 vuotta, eikä todellakaan ole ikävä aiempaa miestä.
Joskus näinkin. Ei elämä ole lainkaan niin mustavalkoista kuin AP nyt sydänsurujensa keskeltä väittää,
Montahan kertaa se paha poika on ehtinyt sinua pettämään jonkun toisen ymmärtäjän kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Oothoro kirjoitti:
Mua ärsyttää se et kiltille miehille kelpaa tollaset nartut, jotka pettää ties kenenkä kanssa
Kiltille miehille ei kelpaa kiltti nainen jos nainen ei ole kaunis ja hoikka fitness mimmi
Mulle kelpaa. Sovitaanko treffit?
T. Kiltti mies jolle kelpaa nainen, koosta tai ulkonäöstä ei niin viis. Ajatusmaailma ja persoona tärkeämpi. Ps. en ole lyhyt tai kalju.
Sovitaan vaan, asun keskisuomessa, Jyväskylässä
Nyt en ymmärrä..itse tein tuolla tavalla 19-vuotiaana, että petin ihanaa ja rehellistä poikaystävääni..mutta että 30-vuotias vielä on noin typerä, että kehtaa pettää tuolla tavoin jonkun huuman johdattamana.
Eikö tuossa iässä jo pitäisi osata ajatella pidemmälle vai ikäkriisikö se tekee ihmisistä aivan pörröpäitä?
Kirjoitin sitten provon eikä se saanut kuin 7 sivua kommentteja. Nyt kaduttaa...
Mulla on kans tollanen mies nyt. Lisäksi kokkaa, siivoo ja passaa.
Mutta.
On tossukka. On aina samaa mieltä mun kanssa, myötäilee joka asiassa. Kaikki tehdään niin kuin mä haluan, ei koskaan edes ehdota mitään vaan kysyy aina: mitä vaan haluat. Menee vaikka solmuun mun vuoksi. On myös niin epävarma. Pelkää, että jätän sen.
Eli miehesi oli ihan tylsä perusmies. Aina kun tällä palstalla kiltti mies ihmettelee miksi hän ei saa naisia, niin sanotaan että nuo listatut asiat ovat ihan perusoletuksia, ei niistä saa mitään lisäpisteitä eikä niillä ansaitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päättäkääs nyt pojat viimeinkin miten tää menee. Onks teitä ulisijoita 70000 liikaa niin ettette ikinä saa pimppaa vai eikö naisilla olekkaan kaikki valta valita vaan jonosta seuraava? Molemmat ei voi pitää yhtäaikaa paikkaansa.
Nuorilla naisilla on varaa valita jonosta seuraava. Yli kolmekymppisellä tavisnaisella ei ole.
Niinpä, kyllä miehetkin juoksevat jännänaisten perässä. Miehet ovat hulluina Marilyn Monroe -tyyliseen tuttavaani, ja hän ei kohtele miehiä mitenkään erityisen hyvin (huonosti, siis). Mutta palstaulimiehet eivät näe itsessään mitään vikaa, muissa vaan.