Jätin sitten tällaisen miehen ja kyllä kaduttaa.
- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.
- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.
- ei IKINÄ painostanut seksiin
- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)
- piti aina mun puolia
- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä
- oli kohtelias ja kiltti
- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun
- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta
- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.
Lista olisi vaikka miten pitkä mutta mitä tein minä? Petin häntä toisen miehen kanssa. Sellaisen pahan pojan kanssa joka otti mitä halusi eikä kysellyt. Se sytytti hetken kunnes jäin kuin nalli kalliolle.
Olen idiootti. Lisäksi olen nyt sitten 33v ja yksin.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on jatkossa enää niin ihana mies. Minunkin pitkäaikainen kumppanini päätti pettää, ja kyllä se jälkensä jätti. Etenkin kun myös sen jälkeen naismarkkinoilla kävi ilmi, että naiset ovat aivan samanlaisia eläimiä kuin miehet. En oikeasti luota enää keneenkään ja oletusasetukseni on, että minua kusetetaan. Vaikka olen täydellisen kyynistynyt, tunnen kuitenkin myötätuntoa muita kohtaan, koska minkä he luonnolleen voivat. Olen nykyisin naimisissa, mutta suhtaudun siihen vain ajan kysymyksenä, milloin vaimoni pettää (tai saattaa olla jo pettänytkin). Jos se käy ilmi, katson jatkon sitten lapsitilanteen mukaan yms., kunhan on siinä tilanteessa teetetty dna-testi tietysti ensiksi. Omia lapsia olisi kuitenkin kiva saada.
Ymmärrän, ettei voi enää olla sinisilmäinen niin kuin aiemmin. Ei ole silti hyväksi mennä toiseen äärilaitaan ja katkeroitua. On olemassa hyviä ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen, mutta yleensä ihmiset yrittää kuitenkin parhaansa. Kai valitsit vaimon sillä perusteella, että hän on hyvä ihminen?
Kaikki tietysti yrittävät olla, mutta se on ihan arpapeliä, onnistuvatko.
Ei ole arpapeliä. Sehän vaatii tietoista ajattelemista ja päätöksiä. Tiedät varmaan, jos mietit omalle kohdallesi.
Ääh miten luokaton, miehen kirjoittama provo.
Ap:n teksti oli kuin suoraan minun näppikseltäni paitsi että olin nuori, 18- 19v enkä osannut arvostaa kilttiä poikaystävääni joka mm. kävi tyhjentämässä ja huuhtomassa oksennusvatia migreenikohtaukseni aikana.
Pidin tätä ihanaa poikaa tylsänä ja halusin pahan kundin, sen totisesti sain. Pettävä juoppo joka koetti hakkaamalla keskeyttää raskauteni, kun en suostunut aborttiin. Ero tuli, mutta yhtä hyvää miestä en löytänyt kuin tämä teinivuosien poikakaveri. Olen nyt 39v sinkku ja mietin häntä usein yhä.
Ap kiitän kaltaistasi naista iltaisin rukouksissani. Ilman häntä en olisi saanut tätä maailman ihaninta ja huomaavaisinta miestä. Tämä pettäjä nainen yritti pitkään saada mieheni takaisin. Hänet piti estää, että jätti rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, että naiset ovat joukolla päättäneet tulla tekemään samankaltaisia aloituksia av:lle, viikosta toiseen. Täällä on aivan jatkuvasti samanlaisia tarinoita, on yksi yleisimmistä trollispämmeistä. Suomeksi: uliprovo.
Pakko olla, koska käsitys sekä naisista että miehistä on noin olematon. Aloituksessahan on kuvailtu ihan tavallisen ihmisen ominaisuudet. Kuka edes alkaisi millekään, jos mies (tai nainen) ei olisi noita? Lisäksi pitää olla vielä paljon enemmän eli oikeasti kiinnostava.
Jep. Tämä on niinkuin ne ulinaketjut joissa miehet valittaa että olen ok, koulutettu, töissä hoidan asiani ja minulla on omistusasunto. Miksi en saa pimppaa? Kun tuo taso on nyt se tavallinen vähimäistaso, joka normaaleilla ihmisillä on. Siinä ei ole vielä mitään kiiinostavaa ja se ei vielä viehätä ketään.
Mutta asunnoton, työtön, linnakundi, narkkari, kouluttamaton jän nis saa pimp paa ja viehättää kaikkia naisia, se on jännä juttu se. Kunhan on naamatatuoint i
Vierailija kirjoitti:
Ap:n teksti oli kuin suoraan minun näppikseltäni paitsi että olin nuori, 18- 19v enkä osannut arvostaa kilttiä poikaystävääni joka mm. kävi tyhjentämässä ja huuhtomassa oksennusvatia migreenikohtaukseni aikana.
Pidin tätä ihanaa poikaa tylsänä ja halusin pahan kundin, sen totisesti sain. Pettävä juoppo joka koetti hakkaamalla keskeyttää raskauteni, kun en suostunut aborttiin. Ero tuli, mutta yhtä hyvää miestä en löytänyt kuin tämä teinivuosien poikakaveri. Olen nyt 39v sinkku ja mietin häntä usein yhä.
Mä nauran sulle ja olen vahingoniloinen, haahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten saada jännempi mies? Oma vika. Nyt saat kärsiä yksinäisyydessä.
Eiköhän ap itsekin tiedosta että oli oma moka. En tajua miksi täytyy kommentoida näin ilkeästi..
Vaikka en yleensä näihin puutu, niin jos nyt ihan oikeasti verrataan tilanteeseen jossa mies on tehnyt vastaavan aloituksen, siellä on kyllä haukuttu maan rakoon kuinka miehet on sikoja ja sitä rataa eikä ”ketään” haittaa. Varmasti AP tiedostaa tilanteen, mutta silti teki aloituksen niin päätäkö täällä sitten pitäisi silitellä? Tämä on tämä nykypäivän trendi ettei saisi moittia edes tuosta toiminnasta ja pettämisestä on tehty yhä enemmän hyväksyttyä tai vähintäänkin neutraalia.
Taas näitä.
Ap: mies, joka vihaa naisia.
Agenda: saada palsta riehumaan kuinka naiset ovat niin pahoja.
Agenda2: vakuutella naisille, ettei yli kolmikymppinen nainen "saa" enää ketään.
Pieleen menee.
Tietenkin jätit, tuo mieshän oli malliesimerkki halveksitusta klttimiehestä. Miten ihmeessä ikinä edes tutustuit häneen?
Eih, mä niin haluaisin tuollaisen miehen! Itse törmään vaan pettäjäpaskoihin :(
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jätit, tuo mieshän oli malliesimerkki halveksitusta klttimiehestä. Miten ihmeessä ikinä edes tutustuit häneen?
Lisäksi sen kaltaisia miehiä kehutaan muiden toimesta ja pidetään ihanteellisena. Totuus on, että suurin osa naisista, joilla jonkin verran olisi vientiä, tylsistyvät parisuhteessa tuollaiseen kilttiin ja hyväkäytöksiseen (tylsään) mieheen, ja he haluava jännitystä elämään ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Kiltin ja hyvän miehen kannattaisi löytää naiseksi sellainen, joka on joutunut monen pettäjämiehen nöyryyttämäksi. Vasta sitten se kiltti pääsee todelliseen arvoonsa.
Kantoi vessaan😂😂
Sen mä kyllä uskon että olet joulun yksin:/ Miespolo.
Tässä näkyy pelimiesten ensimmäinen sääntö : Naiset toimivat toisin kuin puhuvat, älä siis kysy niiltä neuvoja.
Ap jos sä oikeasti täytät kaikki noi kriteerit mitä luettelit alotuksessa niin on kyllä jännä ettet saa naista. Mites taloudellinen tilanne? Ethän ole elämäntapa työtön?
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä.
Ap: mies, joka vihaa naisia.
Agenda: saada palsta riehumaan kuinka naiset ovat niin pahoja.
Agenda2: vakuutella naisille, ettei yli kolmikymppinen nainen "saa" enää ketään.
Pieleen menee.
Juu, eihän tuollaista miestä voi olla. Ja jos on, täytyy se leimata mielikuvitusmieheksi ja miehen kynästä!
*eri
Taidat olla aika usein kantokunnossa että tuli mieleen oikeen listata se miehen positiivisiin puoliin? Oliko vaa krapulaa vai jotain vakavampaa?
Etköhän ole turannut ihan tarpeeksi, älä lisää taakkaa kuormittamalla meitä asioillasi.