Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin sitten tällaisen miehen ja kyllä kaduttaa.

Vierailija
21.12.2019 |

- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.

- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.

- ei IKINÄ painostanut seksiin

- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)

- piti aina mun puolia

- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä

- oli kohtelias ja kiltti

- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun

- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta

- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.

Lista olisi vaikka miten pitkä mutta mitä tein minä? Petin häntä toisen miehen kanssa. Sellaisen pahan pojan kanssa joka otti mitä halusi eikä kysellyt. Se sytytti hetken kunnes jäin kuin nalli kalliolle.

Olen idiootti. Lisäksi olen nyt sitten 33v ja yksin.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vinkkaan nyt palstapelle mikä meni vikaan. Jos nainen pettää tuollaista miestä niin se ei kadu. Naiset ei toimi niin kuin miehet. Jos nainen pettää tuollaista miestä niin siihen on syy ja jos ei mikään muu syy niin nainen on täysin empatiakyvytön narsisti ja sellaiset ei kadu mitään, paitsi jos tällä esimerkki kaverilla olisi ollut ihan miljoonaluokan tulotkin, niin sitten voisi narsistinkin sydäntä riipaista lompakon menetys mutta ei miehen.

Tiedätkö mistä huomaa, että olet nainen? Koska et viitsinyt sanoa, että tottakai lompakon menetys on se, joka riipasee, mutta yhtä selvää on, että se aina selitetään jollain muulla, kuten AP teki. Naiset eivät ikinä kykene totuuteen, et sinäkään.

Vierailija
102/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kuvailemasi kaltainen. Meillä on 2 yhteistä lasta ja avioliitto. N. Vuosi sitten tuntui, että suhde on vähän lopahtamassa.

Ihan riitti, että kävin kerran baarissa. Näin miestarjonnan ja ei tarvinnu varttia kauempaa miettiä, että paras mahdollinen on jo kotona. En siis todellakaan lähtenyt vaihtamaan tai pettämään, oisin ollu täys idiootti :D

Juttelimme vielä kotona miehen kanssa molempien ajatukset läpi ja onneksi molemmat ollaan sillä kannalla, että yhdessä on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te meette tän yhden "menin sitten" -tyypin vipuun?!

Vierailija
104/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen kokemus. En tosin pettänyt, halusin vain erota. Ei oikein muu auta, kuin ottaa opetuksena. Erosta on nyt 6 vuotta eikä kukaan mies ole tuon jälkeen tuntunut oikealta, pelottaa että kadun koko loppuelämäni.

No, anna itsellesi mahdollisuus kasvaa.

Se päätös oli siinä hetkessä oikea.

Kasvua tämä elämä on.

Vierailija
105/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eih, mä niin haluaisin tuollaisen miehen! Itse törmään vaan pettäjäpaskoihin :( 

Mitä sinä haluat?

Vierailija
106/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootpa kyllä harvinaisen tyhmä ihminen. Sait täysin mitä ansaitsit :)

Oletpa sinä harvinaisen kylmä ihminen.

Mitä sinä luulet ansaitsevasi?

Vierailija
107/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella uskottavaa. Ihan kuin palstaulin käsikirjasta. 

Aivan. Nainen ei kykene aloituksen kaltaiseen itsetutkiskeluun.

Vierailija
108/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on varaa näemmän valita, toisilla taas ei (jos ylipäätään on sitä ensimmäistäkään ehdokasta).

Sorry ap, en vaan pysty säälimään sinua.

Vierailija
109/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen kokemus. En tosin pettänyt, halusin vain erota. Ei oikein muu auta, kuin ottaa opetuksena. Erosta on nyt 6 vuotta eikä kukaan mies ole tuon jälkeen tuntunut oikealta, pelottaa että kadun koko loppuelämäni.

No, anna itsellesi mahdollisuus kasvaa.

Se päätös oli siinä hetkessä oikea.

Kasvua tämä elämä on.

Ei tietenkään ollut oikea päätös, siinä hetkessä sen enempää kuin nytkään.

Ihmiset todellakin tekevät vääriä päätöksiä, monet toistuvasti.

Vierailija
110/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätin sitten - -." Sitten jätit...

Vierailija
111/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Ei kun sitten-hullu on taas vironnut! Terve, SITTEN!

Vierailija
112/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako asustelet?

Vierailija
113/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus olikin ehkä...kröhöm...kuvitteellinen, niin naiset jättävät oikeasti tuollaisia nk. unelmamiehiä. En tiedä mikä kutka siellä pi*lussa saa sellaista aikaan, mutta sitä vaan tapahtuu.

Sitten kun se uusi jännittävä mies paljastuu tyhjäksi kuoreksi, joka kohtelee huonosti niin on pakko vaan purra huulta ja kertoa kaikille miten "...vaihtamalla paranee" vaikka oikeasti vi*uttaa niin ettei meinaa henkeä saada.

Vierailija
114/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin tuollaisesta miehestä huonossa avioliitossa kärvistellessäni. En voi uskoa onneani, kun sellaisen lopulta löysin lähemmäs viisikymppisenä. Tästä miehestä pidän kiinni tiukasti elämäni loppuun asti.

Vierailija
115/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että naiset ovat joukolla päättäneet tulla tekemään samankaltaisia aloituksia av:lle, viikosta toiseen. Täällä on aivan jatkuvasti samanlaisia tarinoita, on yksi yleisimmistä trollispämmeistä. Suomeksi: uliprovo.

Pakko olla, koska käsitys sekä naisista että miehistä on noin olematon. Aloituksessahan on kuvailtu ihan tavallisen ihmisen ominaisuudet. Kuka edes alkaisi millekään, jos mies (tai nainen) ei olisi noita? Lisäksi pitää olla vielä paljon enemmän eli oikeasti kiinnostava.

Jep. Tämä on niinkuin ne ulinaketjut joissa miehet valittaa että olen ok, koulutettu, töissä hoidan asiani ja minulla on omistusasunto. Miksi en saa pimppaa? Kun tuo taso on nyt se tavallinen vähimäistaso, joka normaaleilla ihmisillä on. Siinä ei ole vielä mitään kiiinostavaa ja se ei vielä viehätä ketään.

Jaa, ainakin mulla on merkitystä ihmisen persoonalla, kemioilla ja vähän ulkonäölläkin, ei millään omistusasunnoilla tai koulutuksella. Tai no ehkä jos on käynyt vain peruskoulun, mutta näin muuten.

Vierailija
116/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten saada jännempi mies? Oma vika. Nyt saat kärsiä yksinäisyydessä.

Eiköhän ap itsekin tiedosta että oli oma moka. En tajua miksi täytyy kommentoida näin ilkeästi..

Vaikka en yleensä näihin puutu, niin jos nyt ihan oikeasti verrataan tilanteeseen jossa mies on tehnyt vastaavan aloituksen, siellä on kyllä haukuttu maan rakoon kuinka miehet on sikoja ja sitä rataa eikä ”ketään” haittaa. Varmasti AP tiedostaa tilanteen, mutta silti teki aloituksen niin päätäkö täällä sitten pitäisi silitellä? Tämä on tämä nykypäivän trendi ettei saisi moittia edes tuosta toiminnasta ja pettämisestä on tehty yhä enemmän hyväksyttyä tai vähintäänkin neutraalia.

Juu tämä on se yleinen asenne palstalla. Miehet on aina kollektiivisesti vastuussa kaikesta, mutta jos nainen on itse toiminut ilkeästi, silloinkin vikaa haetaan miehestä tai epäillään provoksi. Todellista tasa-arvoa on se, että suhtautuu miehiin ja naisiin ensisijaisesti yksilöinä, jotka kykenevät yhtä lailla hyviin ja pahoihin tekoihin. Yksikään mies tai nainen ei ole kollektiivisesti vastuussa tai syyllisiä toisten tekemisiin. T: Nainen

Vierailija
117/136 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä taas kävi niin, että löysin siitä "pahasta pojasta" jonka kanssa petin kuvauksesi kaltaista "kaikin puolin mallikasta miestä" sen ns. oikean. Nyt ollaan oltu yhdessä (ei naimisissa) onnellisesti jo 3 vuotta, eikä todellakaan ole ikävä aiempaa miestä. 

Joskus näinkin. Ei elämä ole lainkaan niin mustavalkoista kuin AP nyt sydänsurujensa keskeltä väittää,

Vierailija
118/136 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se et kiltille miehille kelpaa tollaset nartut, jotka pettää ties kenenkä kanssa

Kiltille miehille ei kelpaa kiltti nainen jos nainen ei ole kaunis ja hoikka fitness mimmi

Vierailija
119/136 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothoro kirjoitti:

Mua ärsyttää se et kiltille miehille kelpaa tollaset nartut, jotka pettää ties kenenkä kanssa

Kiltille miehille ei kelpaa kiltti nainen jos nainen ei ole kaunis ja hoikka fitness mimmi

Mulle kelpaa. Sovitaanko treffit? 

T. Kiltti mies jolle kelpaa nainen, koosta tai ulkonäöstä ei niin viis. Ajatusmaailma ja persoona tärkeämpi. Ps. en ole lyhyt tai kalju.

Vierailija
120/136 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai 33-vuotias nainen voi saada miehen, mutta hyvät ja potentiaaliset 30-vuotiaat miehet eivät ole enää vapaina. Eli 33-vuotias nainen saa toisella kierroksella olevan kumppanin ja tulee samalla äitipuoleksi.

Voihan se toki toimiakin, tai sitten ei. On mahdotonta keksiä yhtäkään hyvää syytä, miksi hyvä mies tai nainen olisi yli 30-vuotiaana vapailla markkinoilla ENSIMMÄISTÄ kertaa.

Metsään meni ulipojan fantasia. Minä löysin täydellisen miehen 47 vuotiaana. Hän on minua muutaman vuoden nuorempi. Molemmilla on lapsia ja he ovat jo isoja, muuttavat muutaman vuoden päästä omilleen. Äitipuolta minusta ei tullut, koska asumme omissa kodeissamme ja mies hoitaa kaikki omaan lapseensa liittyvät asiat täysin itsenäisesti. Se, että mies on eronnut, ei tee hänestä yhtään sen huonompaa ihmista kuin joku eronnut nainenkaan olisi. Ei ne hyvät asiat ihmisessä katoa eron myötä. Itse olen leski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi