Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin sitten tällaisen miehen ja kyllä kaduttaa.

Vierailija
21.12.2019 |

- toi aina arkenakin aamiaista tms vuoteeseen jos halusin jotain.

- otti seksissä aina huomioon ja piti huolen, että myös minä tulen.

- ei IKINÄ painostanut seksiin

- hoiti kroppaansa liikunalla (oli siis hyvä kroppa)

- piti aina mun puolia

- järjesti yhteistä aikaa ja yllätyksiä

- oli kohtelias ja kiltti

- oli valmis tulemaan isäksi ja kantamaan sen vastuun

- rakasti eläimiä ja piti niistä hyvää huolta

- oli tukenani kun sairastuin, kantoi vessaan kun en omin jaloin päässyt ym.

Lista olisi vaikka miten pitkä mutta mitä tein minä? Petin häntä toisen miehen kanssa. Sellaisen pahan pojan kanssa joka otti mitä halusi eikä kysellyt. Se sytytti hetken kunnes jäin kuin nalli kalliolle.

Olen idiootti. Lisäksi olen nyt sitten 33v ja yksin.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kerjää... kauhee "passiivinen manipuloija". Tullut varmaan äitiinsä kierouteen. 

Vierailija
42/136 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti sitten saada jännempi mies? Oma vika. Nyt saat kärsiä yksinäisyydessä.

Eiköhän ap itsekin tiedosta että oli oma moka. En tajua miksi täytyy kommentoida näin ilkeästi..

Parasta täällä on kun pääsee vääntämään veistä haavassa. Muutenkin näen naisten jatkuvasti tekevän tämän virheen, aina haetaan sitä jännempää, se löytyy ja sitten tulee pettymyksiä ja itkua/valitusta.

Mutta et näe kuinka miehet tekevät täysin samaa? Suomesta ei kovin montaa perheensä eteen kaikkensa tehnyttä äitiä löydy jota puoliso ei ole pettänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, mulla melkein täysin päinvastainen tilanne. Paitsi etten eronnut miehestäni. Pelkään että kadun vielä, kun en valinnut tuota ihanaa ja täydellistä tyyppiä..

Vierailija
44/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ap itsekin tiedosta että oli oma moka. En tajua miksi täytyy kommentoida näin ilkeästi..

Parasta täällä on kun pääsee vääntämään veistä haavassa. Muutenkin näen naisten jatkuvasti tekevän tämän virheen, aina haetaan sitä jännempää, se löytyy ja sitten tulee pettymyksiä ja itkua/valitusta.

Mutta et näe kuinka miehet tekevät täysin samaa? Suomesta ei kovin montaa perheensä eteen kaikkensa tehnyttä äitiä löydy jota puoliso ei ole pettänyt.

Minkälaisessa Suomessa te elätte? Tai mistä te nuo pettämis "faktat" revitte?

Minä en usko että minun kuplassani kovin moni on pettänyt. Varmaan joku tokikin. Mutta tämä toki myös koskee niin miehiä kuin naisiakin.

Vierailija
45/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut aina on mahdollisuus, niin kuin nooralla ja timolla. Timo petti vaik kuinka monta kertaa ja silti noora otti takas kun piti saada omakotitalo maksettua

Vierailija
46/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäreilua ja tyhmää kääntää veistä haavassa. Ap on jo osoittanut vilpitöntä katumusta ja kärsii itsekin.

Vierailija
47/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu.

Vierailija
48/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa kyllä harvinaisen tyhmä ihminen. Sait täysin mitä ansaitsit :)

Vierailija
49/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vinkkaan nyt palstapelle mikä meni vikaan. Jos nainen pettää tuollaista miestä niin se ei kadu. Naiset ei toimi niin kuin miehet. Jos nainen pettää tuollaista miestä niin siihen on syy ja jos ei mikään muu syy niin nainen on täysin empatiakyvytön narsisti ja sellaiset ei kadu mitään, paitsi jos tällä esimerkki kaverilla olisi ollut ihan miljoonaluokan tulotkin, niin sitten voisi narsistinkin sydäntä riipaista lompakon menetys mutta ei miehen.

Olenkohan mä(kin) ihan hirviö, kun aloin katua ja surkutella tekoani vasta siinä vaiheessa, kun olin ollut jo vuosia yksin. En siis löytänyt ketään, no ainakaan parempaa, tilalle.

-toinen pettänyt ja jättänyt n

Vierailija
50/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua yksinäistä ap-miespoloa... on ne naiset kauheita.

Naiset ajattelee aina järjellä.

Vierailija
51/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin miehen, jolla on nykyään satojen miljoonien omaisuus. Oli hän rikas silloinkin, mutta sellainen tavisrikas.

Tyyppi oli mukava, hyvä keskustelija ja arvomaailmaltaan lähellä omaani. Ei kauhean komea muttei huonokaan. Tylsä sängyssä, mutta toisaalta en itsekään mikään seksihirmu ole. Loppujen lopuksi meillä olisi voinut olla hyvä elämä yhdessä, ja kun pimeinä aamuina raahautuu väsyneenä töihin ja iltapäivällä pois vain aloittaakseen toisen työpäivän perheen kanssa, tuntuu että miljonäärin rouvana pääsisi kyllä aika paljon helpommalla.

Vierailija
52/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on jatkossa enää niin ihana mies. Minunkin pitkäaikainen kumppanini päätti pettää, ja kyllä se jälkensä jätti. Etenkin kun myös sen jälkeen naismarkkinoilla kävi ilmi, että naiset ovat aivan samanlaisia eläimiä kuin miehet. En oikeasti luota enää keneenkään ja oletusasetukseni on, että minua kusetetaan. Vaikka olen täydellisen kyynistynyt, tunnen kuitenkin myötätuntoa muita kohtaan, koska minkä he luonnolleen voivat. Olen nykyisin naimisissa, mutta suhtaudun siihen vain ajan kysymyksenä, milloin vaimoni pettää (tai saattaa olla jo pettänytkin). Jos se käy ilmi, katson jatkon sitten lapsitilanteen mukaan yms., kunhan on siinä tilanteessa teetetty dna-testi tietysti ensiksi. Omia lapsia olisi kuitenkin kiva saada.

Vierailija
53/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta viisaastuneena opit nyt sen, että listaamasi asiat eivät riitä mielenkiintosi yllpäitoon. Tarvitset miehekkäämmän miehen ollaksesi onnellinen. Olet vasta 33 vuotta. Ehdit löytää vielä vaikka mitä!

Onnittele itseäsi siitä, että pääsit eroon miehestä, joka ei sytyttänyt sinua seksuaaliesti. Tajuat tämän voitoksi vielä joskus ja kerron tämän nyt kokemuksen rintaäänellä. Minä en jättänyt pitkäaikaista miesystävää siksi, että olisin pettänyt vaan siksi, että minua ei enää huvittanut seksi hänen kanssaan.

Olet siis itse seksuaalisesti tylsä.

Vierailija
54/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, että naiset ovat joukolla päättäneet tulla tekemään samankaltaisia aloituksia av:lle, viikosta toiseen. Täällä on aivan jatkuvasti samanlaisia tarinoita, on yksi yleisimmistä trollispämmeistä. Suomeksi: uliprovo.

Pakko olla, koska käsitys sekä naisista että miehistä on noin olematon. Aloituksessahan on kuvailtu ihan tavallisen ihmisen ominaisuudet. Kuka edes alkaisi millekään, jos mies (tai nainen) ei olisi noita? Lisäksi pitää olla vielä paljon enemmän eli oikeasti kiinnostava.

Jep. Tämä on niinkuin ne ulinaketjut joissa miehet valittaa että olen ok, koulutettu, töissä hoidan asiani ja minulla on omistusasunto. Miksi en saa pimppaa? Kun tuo taso on nyt se tavallinen vähimäistaso, joka normaaleilla ihmisillä on. Siinä ei ole vielä mitään kiiinostavaa ja se ei vielä viehätä ketään.

Vierailija
55/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on jatkossa enää niin ihana mies. Minunkin pitkäaikainen kumppanini päätti pettää, ja kyllä se jälkensä jätti. Etenkin kun myös sen jälkeen naismarkkinoilla kävi ilmi, että naiset ovat aivan samanlaisia eläimiä kuin miehet. En oikeasti luota enää keneenkään ja oletusasetukseni on, että minua kusetetaan. Vaikka olen täydellisen kyynistynyt, tunnen kuitenkin myötätuntoa muita kohtaan, koska minkä he luonnolleen voivat. Olen nykyisin naimisissa, mutta suhtaudun siihen vain ajan kysymyksenä, milloin vaimoni pettää (tai saattaa olla jo pettänytkin). Jos se käy ilmi, katson jatkon sitten lapsitilanteen mukaan yms., kunhan on siinä tilanteessa teetetty dna-testi tietysti ensiksi. Omia lapsia olisi kuitenkin kiva saada.

Ymmärrän, ettei voi enää olla sinisilmäinen niin kuin aiemmin. Ei ole silti hyväksi mennä toiseen äärilaitaan ja katkeroitua. On olemassa hyviä ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen, mutta yleensä ihmiset yrittää kuitenkin parhaansa. Kai valitsit vaimon sillä perusteella, että hän on hyvä ihminen?

Vierailija
56/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä ulipojilla ole vaimoja ja lapsiakin on turha odotella niin että vonkuminen dna-testeistä on täysin teoreettista. Et tule tarvitsemaan.

Vierailija
57/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, ettei voi enää olla sinisilmäinen niin kuin aiemmin. Ei ole silti hyväksi mennä toiseen äärilaitaan ja katkeroitua. On olemassa hyviä ihmisiä. Kukaan ei ole täydellinen, mutta yleensä ihmiset yrittää kuitenkin parhaansa. Kai valitsit vaimon sillä perusteella, että hän on hyvä ihminen?

Kaikki tietysti yrittävät olla, mutta se on ihan arpapeliä, onnistuvatko.

Vierailija
58/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei teillä ulipojilla ole vaimoja ja lapsiakin on turha odotella niin että vonkuminen dna-testeistä on täysin teoreettista. Et tule tarvitsemaan.

On vaimo, enkä tietenkään tuo tätä asiaa millään lailla esille jokapäiväisessä elämässä, vaan kohtelen ihmisiä normaalisti. Pääni sisällä olen tehnyt rauhan sen kanssa, että miehen ja naisen välinen elämä on kulkemista pettymyksestä toiseen.

Vierailija
59/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisessa Suomessa te elätte? Tai mistä te nuo pettämis "faktat" revitte?

Minä en usko että minun kuplassani kovin moni on pettänyt. Varmaan joku tokikin. Mutta tämä toki myös koskee niin miehiä kuin naisiakin.

Tämä tapahtuu ulikuplassa ja tarkoituksena on vaan päästä haukkumaan naisia. Oikeastihan tämä porukka ei tajua ihmissuhteista ja niiden muodostamisrsta yhtäänitään.

Vierailija
60/136 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sulla ole parempaakaan tekemistä kuin miettiä, miksi munasit noin totaalisesti. Yritä kasvaa ihmisenä, ettet enää tee vastaavaa virhettä uudessa parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän