Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka syöt jotain lisäravinteita tms, mitkä ole huomannut että oikeasti auttavat jossakin?

Vierailija
21.12.2019 |

Ihan huuhaata kaikki mitä oon kokeillut.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SInkkiasetaatti auttaa flunssan tullessa. Lisäksi syön arginiinia, joka auttaa nivelten kanssa, ja royal gelee eli emomaitokapselit auttavat kuukautiskierron ongelmissa. Ja rautaa syön, kun muuten en jaksa.

Vierailija
22/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berberin+kromi. Liikakilot ja diabetes katosivat.

Vierailija
24/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia syön ja on auttanut suonenvetoihin ja ns. "levottomiin jalkoihin". En voisi enää olla ilman. En ole Ruohonjuuressa tms töissä. Nettikaupasta tilaan noita ja samalla myös Omega3. Omegasta en ole huomannut suoraa terveysvaikutusta, mutta kun en syö kalaa, siksi syön noita. 

25/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusunjuuri eli Rosenrot on auttanut kestämään vuosia jatkuneen mielettömän stressin ja varmaan myös B-vitamiini, jossa on ne kaikki eri B-vitamiini lajit.

Vehnänalkioöljy sisäisesti, saanut hiukset ja ihon upeiksi.

Magnesium estää suonenvetoja ja antaa levollinen unen.

Valeriaana auttaa ahdistukseen.

Vierailija
26/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kollageeni+Biotiinivalmistetta nyt kolmatta kuukautta ja huomaan, että minulla kasvaa nyt paljon lyhyttä uutta hiusta. Luonnostaan minulla on myös paksut, vahvat ja pitkät hiukset, mutta lisääntyvät nyt entisestään. Samoin juurikasvu tulee nopeammin ja kynnet ovat vahvistuneet.

Olisikohan tuosta mitään apua miehen hiustenlähtöön, joka on mahdollisesti perinnöllistä? 🤔

Vierailija
27/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrnimehu on auttanut kuiviin silmiin, paremmin kuin mitkään silmätipat.

Sisäisesti vai ulkoisesti?

Vierailija
28/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Ruusunjuuri eli Rosenrot on auttanut kestämään vuosia jatkuneen mielettömän stressin ja varmaan myös B-vitamiini, jossa on ne kaikki eri B-vitamiini lajit.

Vehnänalkioöljy sisäisesti, saanut hiukset ja ihon upeiksi.

Magnesium estää suonenvetoja ja antaa levollinen unen.

Valeriaana auttaa ahdistukseen.

Ruusujuurta käytän minäkin, lisäksi vihreää teetä ja ashwagandhaa. Bacopa monnieria söin pitkän kuurin ja nykyään välillä otan viikon kun aivosumu iskee. Käytän vihreää teetä päivittäin ja lisänä yhtä/kahta adaptogeenivalmistetta. Sanokaa humpuukiksi mutta mulle toimii. Oon terveempi kuin ikinä, jaksan tehdä asioita ja mielikin on tyynempi. Mulle tämä on harrastus, oon saanut niin paljon hyötyjä lisäravinteista että haluan jatkaa kokeiluja. Kukin tavallaan.

Vierailija
29/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini ja pellavasiemenöljy - kasvissyöjällä. D-vitamiini pitää kynnet vahvoina myös talvella, pellavasiemenöljy vaikuttaa mielialaan mm ärsyyntymiskynnys alenee

Vierailija
30/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotiini Strong teki lohkeilevista kynsistä kivi kovat. Pidin taukoa pari kuukautta ja alkoi taas liuskottumaan. Aloitin syömään uudestaan ja parissa viikossa alkoi taas kynnet vahvistumaan. Tästä en aio luopua ikinä!

Vierailija
31/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollageenia aloin ottamaan, kun iän myötä alkoi tulla huomattavan ikäviä nivelkipuja.

Ei ole kipuja nyt.

https://www.apteekkari.fi/uutiset/kenelle-kollageenia.html

Ihmeellistä, että ihmiset uskovat näihin kollageeneihin vieläkin. Siinä vaiheessa kun se syömäsi tabletti imeytyy suolestasi, se ei enää ole kollageenia vaan yksittäisiä aminohappoja. Täysin turhia nuo tuotteet plasebovaikutuksineen.

Vierailija
32/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan sisäisesti tuo tyrni. Tarkoittaa tuon kirjoittaja?

Mulla auttanut kapseleina ihoon ja silmiin aina.

Mutta en ota nonstoppina koskaa mitään näistä, vaan tauotan.

Valeriaanan sijaan otin kärsimyskukkatabua kokeiluun. Rentouttaa todella hyvin, 1 tabu vain... Vasta muutaman pvän kokeillut mut heti tehosi.

Myös mg rentouttaa illalla, auttaa unta kuten kärs.kukka.

Munuaiset + maksa on kovilla jos ei katso mitä tekee. Tauottaminen tavallisen inkiväärinkin kanssa voi olla hyväksi, riippuu määrästäkin.

Vierailija
33/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kollageenia aloin ottamaan, kun iän myötä alkoi tulla huomattavan ikäviä nivelkipuja.

Ei ole kipuja nyt.

Ihmeellistä, että ihmiset uskovat näihin kollageeneihin vieläkin. Siinä vaiheessa kun se syömäsi tabletti imeytyy suolestasi, se ei enää ole kollageenia vaan yksittäisiä aminohappoja. Täysin turhia nuo tuotteet plasebovaikutuksineen.

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Vierailija
34/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Jep ja kollageenit kannattaisi ottaa kai ravinnosta.

Kananmunaa, lihoja, gelatiinia, kalaa...

Vierailija
35/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan sisäisesti tuo tyrni. Tarkoittaa tuon kirjoittaja?

Mulla auttanut kapseleina ihoon ja silmiin aina.

Mutta en ota nonstoppina koskaa mitään näistä, vaan tauotan.

Valeriaanan sijaan otin kärsimyskukkatabua kokeiluun. Rentouttaa todella hyvin, 1 tabu vain... Vasta muutaman pvän kokeillut mut heti tehosi.

Myös mg rentouttaa illalla, auttaa unta kuten kärs.kukka.

Munuaiset + maksa on kovilla jos ei katso mitä tekee. Tauottaminen tavallisen inkiväärinkin kanssa voi olla hyväksi, riippuu määrästäkin.

Työkaverilla on jotain tyrniöljyä, jota suihkuttaa suljetulle luomille. Tiedän tyrniöljykapselit, mutta täytyypä kokeilla tyrnimehua.

Vierailija
36/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipuja nyt.

Miksi? Mikä siinä oli asiatonta?

Vierailija
37/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että pilkotussa muodossa jotkut kollageenit saattavat tehota, tutkimuksia odotellaan.

Mutta kokonaisena olisi huuhaata.

Vierailija
38/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kipuja nyt.

Miksi? Mikä siinä oli asiatonta?

Loukkasit henkilön uskonnonvapautta.

Itsellä MSM, sinkki ja d-vitamiini.

Vierailija
39/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashwagandha juuri.

Ahdistuksen lievitys, parempi lihastenkasvu, testosteroni korkeammalla yms, sen ansiosta.

Kapseleina käytän.

Vierailija
40/110 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sinkkiä. Kynnet kasvaa todella hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä