Sinä joka syöt jotain lisäravinteita tms, mitkä ole huomannut että oikeasti auttavat jossakin?
Kommentit (110)
Kollageenia aloin ottamaan, kun iän myötä alkoi tulla huomattavan ikäviä nivelkipuja.
Ei ole kipuja nyt.
Kromi hillitsee ruokahalua. Nyt kun olen ollut toista kuukautta ilman, huomasin että on tullut mussutettua paljon enemmän kuin aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos otan alfalipoiinihappoa 250mg päivässä olen pirteämpi.
Onko R-alfalipoiini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko R-alfalipoiini?
Ei taida olla. Bioteekin valmiste. Osa on vain 100mg näistä.
Eikä ole huuhaata. Sinkki monesti estänyt flunssan tulon, B- vit nopeasti auttanut, kun menkkojen aikana menettänyt paljon verta ja on heikko olo, e-epa auttanut nostamaan mielialaa...
Syön kollageeni+Biotiinivalmistetta nyt kolmatta kuukautta ja huomaan, että minulla kasvaa nyt paljon lyhyttä uutta hiusta. Luonnostaan minulla on myös paksut, vahvat ja pitkät hiukset, mutta lisääntyvät nyt entisestään. Samoin juurikasvu tulee nopeammin ja kynnet ovat vahvistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko R-alfalipoiini?
Ei taida olla. Bioteekin valmiste. Osa on vain 100mg näistä.
Siis kilpailijoista. Ja en ole bioteekin edustaja!! Mikä vaan sopivan vahva tietenkin käy :)
Eye Q kalaöljy kapselit, auttaa keskittymään ja hiukset kasvaa. L-teaniini ja magnesium kapselit rauhoittaa ennen nukkumaan menoa, jos stressaa
Omega3 onko muilla kokemusta? :)
Magnesium auttaa mulla suonenvetoon, joka ei lähde edes venyttelemällä.
Vaimo pakottaa syömään. Jos syön, niin vaimo on iloisempi. Kyllä sen eron huomaa selvästi. Jos en syö, niin se kiukuttelee.
Olen ottanut 2,5 vuotta päivittäin imeskeltävän sinkkiasetaatin (pitäisi parhaiten imeytyä näin) enkä ole kertaakaan ollut edes pienessä flunssassa tällä ajanjaksolla. Aiemmin sairastin 1-3 kertaa vuodessa flunssan, hyvin harvoin on mennyt edes vuotta ilman jotain nuhaa tätä ennen. En tiedä onko sattumaa, tämän sinkin ansiota vai jotain muuta, mutta näin joka tapauksessa asia on.
Kyllä ne auttaa, varsinkin jos syö huonosti. Toki samalla lailla auttaa sitrushedelmien syönti, marjojen syönti, rasvaisen kalan syönti jne.
Jos en ota kuukauteen pariin magnesiumia, alkaa tulla jumalattomia suonenvetoja
Olen kokeillut kaikkia noita eikä mitään eroa. Kuitenkin ootte jossain lifen ja ruohonjuuren kassalla töissä.
Terveisin AP
Tyrnimehu on auttanut kuiviin silmiin, paremmin kuin mitkään silmätipat.
Magnesium on auttanut siihen, ettei vasen jalkapohja tai pohje kramppaa yöllä kesken unien. Jos unohdan ottaa vaikka parina päivänä peräkkäin, niin kyllä sen sitten yöllä huomaa ja seuraavana päivänä muistaa ottaa.
Kalaöljy auttaa moneenkin asiaan, mutta varsinkin aivot tuntuu tykkäävän, eli ajatus luistaa hyvin.
Mäkikuisma auttaa ahdistukseen paremmin kuin mitkään lääkkeet.