Touhula-päiväkoti ja kokemus sijaisena
Kommentit (64)
Tää kuulostaa just samalta toiminnalta kuin mitä oli mun touhula työpaikassa jossa itse työskentelin puolisen vuotta kunnes vaihdoin kunnalliselle puolelle reilu puolitoista vuotta sitten . Tää Munkin työpaikka sijaitsi vantaan alueella ja vantaalla. Onkohan kenties kyseessä sama touhula jossa itse oon työskennellyt? Länsi vantaan alueella? Ihan järkyttävä työpaikka ja kokemus myös,en ikinä enään mene touhulaan töihin. Toki touhuloissa on varmasti erojakin mutta tää oli ehdottomasti karmein työpaikka jossa ikinä oon ollut.
Vierailija kirjoitti:
Itse erehdyin menemään lastenhoitajaksi Vantaan alueen Touhulaan. Johtajalla oli selkeät suosikit myrkyllisessä ja sisäänpäin lämpiävässä työyhteisössä. Kasvatushenkilökunta keitti aamulla puuron, koska päiväkotiapulainen ei muka ehtinyt. Johtajan suosikkipuuhaa oli myös kiusata aktiivisesti vasalliensa kanssa minua ja kollegaani. Koko ajan puuttuivat toimintaan, käytännössä löivät jarrut päälle neurokirjon lapsen auttamiseksi... Aivan järkyttävä paikka. Ammattitaidosta ei tietoakaan. Lapsia jätettiin yksin itkemään, koska muutamalla ihmisellä oli liian kiire roikkua puhelimessaan kiinni viestittelemässä.
Jossain voi olla hyväkin Touhula, mutta tuo 'kodinomainen, kolmen ryhmän päiväkoti' on ollut melkeinpä karmein paikka, mihin olen mennyt.
Tää kuulostaa just samalta toiminnalta kuin mitä oli mun touhula työpaikassa jossa itse työskentelin puolisen vuotta kunnes vaihdoin kunnalliselle puolelle reilu puolitoista vuotta sitten . Tää Munkin työpaikka sijaitsi vantaan alueella ja vantaalla. Onkohan kenties kyseessä sama touhula jossa itse oon työskennellyt? Länsi vantaan alueella? Ihan järkyttävä työpaikka ja kokemus myös,en ikinä enään mene touhulaan töihin. Toki touhuloissa on varmasti erojakin mutta tää oli ehdottomasti karmein työpaikka jossa ikinä oon ollut.
Vastaa
Lainaa
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Tää oli? Itseäni kiinnostaisi tietää koska olen harkinnut hakevani töihin touhulaan joten olisi Hyvä tietää niin osais kiertää kauaa tämän kyseisen paikan, kuulostaa ihan järkyttävältä.
Helsingissä? Millä alueella?