Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hih:) TÖrmäsinpä maailman turuilla muutamaan vanhaan työ-/koulukaveriin..
18.06.2006 |
ja kun kuulumisia vaihdettiin, loksahti kaikillaillä leuka rintaan kun kerroin, että olen 24-vuotiaana erittäin hyvässä työssä ja opiskelen yliopistossa toista vaativaa tutkintoa;)
itse olivat jämähtäneet samoihin duuneihin joita itse tein lukioaikaan :(
Kommentit (5)
heidän mielestään maailman ainoa 24-vuotias joka hyvässä työssä ja opiskelee??
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta eipä silti tullut hihittävä olo, koska kukin tahdillamme. Ja lisäksi kyllähän jo lukioaikana kunkin mielenkiinnon kohteet tulivat jotensakin selville, ei kaikki halua esim. yliopistoon.
miten niin? Kolmonenhan esitti ihan järkevän kysymyksen ap:lle...
Alue: Aihe vapaa
kun tänne piti tulla hehkuttamaan.