Lue keskustelun säännöt.
Aihe vapaa, mutta pakollinen =0 ev
Kommentit (3)
ei viestiä. ov on on viesti. OT:stä en kyllä tiiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis OV piti kirjoittaa... :) Ja kiitos, olen taas hieman enemmän mukana.
Samoin joskus otsikon perässä lukee " ot" , mitäs se sitten? :)