Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko, ettei pakata lahjoja riemukirjaviin kuviojoulupapereihin?

Vierailija
19.12.2019 |

Näyttää niin kamalalta esteettiseen silmääni kun omien kauniiden pakettien harmoniaan tulee kirjaviin ryppyisiin halpispapereihin pakattuja lahjoja ja nimilappukin on maalarinteippiin sutaisu tussilla. Ostetaan kivat ja kalliit lahjat, mutta paketointiin ei panosteta yhtään.

Ei näytä kivalta kuusen alla :(.

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne jotkut riemunkirjavat joulupaperit ihan saakelin rumia omaankin silmään mutta lapset tykkää joten lasten lahjoihin niitä voi käyttää. Aikuisille sitten hillitymmät paketit.

Vierailija
102/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako Hesari? Se on kallis lehti ja tulee vain paremmille ihmisille joka päivä kotiin kannettuna.

Kiitos. Kaiken lisäksi olen alempaa luokkaa, koska mulle tulee vain mainoksia. Tuli myös 1 joulukortti ja siinä oli väärä nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sovitaanko, ettei tehdä näin tyhmiä aloituksia?

Toi on just hyvä aloitus.

Vierailija
104/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sitä ap'ia.

Vierailija
105/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin upeita on ne jouluiset joulupukki-joulumaisema-mökkipaperit.

Vierailija
106/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama joulukorttien kanssa, laitan ne lipaston päälle esille ja kyllä häiritsee silmää riemunkirjavat kuosit ja värit. Voisiko pliis saada ensi vuonna vain mustavalkoisia kortteja?

Vierailija
107/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö jokaisen kuusen alla tarkistamassa sointuvatko värit yhteen?

Kannattaisi viettää joulu ihan omassa kodissa valkoisten seinien ja valkoisen kuusen ja valkoisen lahjaröykkiön ympäröimänä.

Vierailija
108/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, ettei kääräistä hillittyihin papereihin silkkaa peetä sisälle?

Vierailija
109/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuviolliset paperit on ihania ja minusta kuuluun jouluun pukkipaperit jne. Yksivärisiä voi käyttää kesälläkin.

Lidlistä ostin suloista jouluhirviö (jeti) paperia ja kuusipaperia missä sataa lunta :)

Vierailija
110/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha *ittuilessani käärin jouluiseen petteri punakuono paperiin ja teippinä käytän vain maalarinteippiä :D joskus olen paketoinnut mainospapereihin..

Vierailija
111/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti, ap. En ole sinulle lahjoja antamassakaan. Ne menevät niille, jotka osaavat niitä arvostaa.

Vierailija
112/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaita ovat riemunkirjavat kuviolliset joulupaperit! Ne sopivat minun esteettiseen silmään parhaiten. Samoin värikkäästi koristeltu kuusi, eikä mikään pelkkiä valkoisia koristeita sisältävä kuusi.

Sun esteettinen silmä on sulla pöksyssä.

Repesin

Vierailija
113/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi viettää joulu ihan omassa kodissa valkoisten seinien ja valkoisen kuusen ja valkoisen lahjaröykkiön ympäröimänä.

Omasta kodista puhunkin senkin höpönassu. Toiset voi laittaa omiin kotehin niin paljon värioksennusta, kun haluavat.

Vierailija
114/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, ap. En ole sinulle lahjoja antamassakaan. Ne menevät niille, jotka osaavat niitä arvostaa.

Saan paaaljon lahjoja ja mua ei kiinnosta sun epäsymmetriset värioksennuspaketit.

Vierailija
115/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuviolliset paperit on ihania ja minusta kuuluun jouluun pukkipaperit jne. Yksivärisiä voi käyttää kesälläkin.

Lidlistä ostin suloista jouluhirviö (jeti) paperia ja kuusipaperia missä sataa lunta :)

Ei vi...ttu sul on kesällä joulu vai?

Vierailija
116/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovita

Vierailija
117/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupapereita ja naruja säästettiin ja käytettiin uudestaan.

Olen samaa mieltä, että myös paketti pitää olla kaunis. Itse paketoin valkaisemattomaan kuviolliseen ja kangasnauharusetille. Paperi on tavallaan ruma, mutta paketeista tuli kauniita.

Vierailija
118/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kodista puhunkin senkin höpönassu. Toiset voi laittaa omiin kotehin niin paljon värioksennusta, kun haluavat.

Onko tuollaiselle joku diagnoosi? Värifobia?

Vierailija
119/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt lentää anoppi hankeen punatulkkupareineen !

Vierailija
120/135 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kummitädiltä tulee vuosittain paketti, joka on aina niin perseestä pakattu, etten tiedä miten lahjan saisi rumemmin enää pakattua. Lahja on pakattu edellisvuodelta säästettyihin tai ehkä jopa pidempää kierrossa olleisiin kuluneisiin joulupapereihin. Halpaa ja riemukirjavaa joulupukki-talvimaisemapaperia, luonnollisesti. Halpa ohut paperi on tietysti repeillyt epämääräisen muotoisen möykkylahjan ympärillä. Repeämät ovat paikattu maalarinteipillä. Paksulla mustalla spriitussilla on pakettiin hutaistu lapsen nimi. Kerran lahja oli pakattu sanomalehti & paljon maalarinteippiä -tekniikalla "ku ei jaksanu muuta"

Omalle lapselleen ei jaksa edes paketoida, tyrkkää lapselleen lahjat käteen jo ennen joulua sitä mukaa kun ostaa "tossa on sulle joululahja".

Kaunis paketti on minusta myös välittämistä ja arvostamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi