Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko, ettei pakata lahjoja riemukirjaviin kuviojoulupapereihin?

Vierailija
19.12.2019 |

Näyttää niin kamalalta esteettiseen silmääni kun omien kauniiden pakettien harmoniaan tulee kirjaviin ryppyisiin halpispapereihin pakattuja lahjoja ja nimilappukin on maalarinteippiin sutaisu tussilla. Ostetaan kivat ja kalliit lahjat, mutta paketointiin ei panosteta yhtään.

Ei näytä kivalta kuusen alla :(.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.

No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.

No ei mulla mitään joulueläinverhoja tai turkoosia glitter-sohvaa ole :D Ihan perustylsää valkoista, harmaata ja mustaa. Valkoiset pellavaverhot ja harmaa sohva, ah niin turvallista ja tylsää. Lahjat käärin kuitenkin aina söpöihin papereihin.

Turkoosi glittersohva <3 Haluaisin!

Voi ei, nyt minäkään en voi elää ilman turkoosia glittersohvaa!

Petroli olisi trendikkäämpi sävy.

Vierailija
62/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Joululahjoulle pitäisi olla ns dresscode eli sinne mihin mentäis lahjojen kanssa, sieltä perheestä kysytään, että millainen tyyli sopii heidän kuusen alle. Ihme juntteja ihmisiä - kun kotona on neutraali värimaailma, sitten se värioksennus kuusen alla näyttää niin white trashilta.

Ehkä heidän koko joulunsa on wt-värioksennus, niin haittaako tuo kokonaisuudessa. Kaunis joulupaketti olisi vain hajuvesi lihapullien joukossa.

Ei se sitten wt ole, kun kaikki on värikästä. Sitten se on american style. Omg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.

No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.

No ei mulla mitään joulueläinverhoja tai turkoosia glitter-sohvaa ole :D Ihan perustylsää valkoista, harmaata ja mustaa. Valkoiset pellavaverhot ja harmaa sohva, ah niin turvallista ja tylsää. Lahjat käärin kuitenkin aina söpöihin papereihin.

Turkoosi glittersohva <3 Haluaisin!

Voi ei, nyt minäkään en voi elää ilman turkoosia glittersohvaa!

Petroli olisi trendikkäämpi sävy.

Totta!

Vierailija
64/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaan vain!meillekkään ei tarvii tuoda rumia paketteja!varsinkaan näitä halpahallien ”maksa yksi ja saat sata rullaa”rumaa halpispaperia!

Vähän voi tässäkin asiassa panostaa!Nää paperit on kuin joku olisi oksentanut lahjan päälle!

Vierailija
65/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää ovatko nämä jotkut viestit täällä vitsejä, vai tosissaanko joidenkin mielestä joululahjojenkin täytyy sopia sisustukseen :D Nuo ihmiset ovat varmaan valinneet lemmikkinsäkin sen perusteella sopiiko se kodin värimaailmaan.

Sisko vaihtaa kissaa jatkuvasti sisustuksen väriin sopivaksi. Näyttää hyvältä instassa. Tämä ei ole vitsi.

Ohis

Vierailija
66/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihmiset laittakaa lahja johonkin rasiaan tai laatikkoon ennen paketointia - epäsymmetrinen paketti ei näytä hyvältä.

Joo, voi ei ne kaikki joulumöykyt kuusen alla -facepalm! Paperit repeilee epäsymmetrisissä nurkissa. Laittakaa pliis johonkin laatikkoon.

Vierailija
67/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paketoin lahjat aina sanomalehdillä. Tulee kivan näköisiä ja on ekologisempaa. Avauksen jälkeen heitän paperit takkaan.

Vierailija
68/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kirjoiteta SINISELLÄ mustekynällä paketin päälle jooko? Mustalla tai kultaisella tai vielä parempi - tulostetut pakettikortit.

Vierailija
69/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä paketoin lahjat aina sanomalehdillä. Tulee kivan näköisiä ja on ekologisempaa. Avauksen jälkeen heitän paperit takkaan.

Sanomalehden muste on myrkky ja likaa sormet.

Vierailija
70/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää ovatko nämä jotkut viestit täällä vitsejä, vai tosissaanko joidenkin mielestä joululahjojenkin täytyy sopia sisustukseen :D Nuo ihmiset ovat varmaan valinneet lemmikkinsäkin sen perusteella sopiiko se kodin värimaailmaan.

Lemmikin? Mulla ei ole lemmikkiä - eläin tuhoaa sisustuksen. Ainakin mun puolelta ei ole vitsi. Joululahjat nimenomaan pitää sovita sisustukseen.

Miten tuollaisessa kodissa voi elää normaalisti? Ahdistaa ajatuskin, että ihan kaikki pitäisi miettiä siltä kannalta, ettei vain sisustus mene pilalle.

Vierailija
71/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisko vaihtaa kissaa jatkuvasti sisustuksen väriin sopivaksi. Näyttää hyvältä instassa. Tämä ei ole vitsi.

Ohis

Mun sisko vaihtaa miestä sisustukseen sopivaksi. Modernissä sisustuksessa kauluspaitamies ja boho tyylissä ituhippi ja niin edelleen.

Vierailija
72/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei kirjoiteta SINISELLÄ mustekynällä paketin päälle jooko? Mustalla tai kultaisella tai vielä parempi - tulostetut pakettikortit.

En kestä :D

Vierailija
73/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikin? Mulla ei ole lemmikkiä - eläin tuhoaa sisustuksen. Ainakin mun puolelta ei ole vitsi. Joululahjat nimenomaan pitää sovita sisustukseen.

Miten tuollaisessa kodissa voi elää normaalisti? Ahdistaa ajatuskin, että ihan kaikki pitäisi miettiä siltä kannalta, ettei vain sisustus mene pilalle.

Mua ei ahdista. Kaikki ollasn kotona rennosti ja vapaasti. Esteettisyys on nautinto ja se ei ole taakka - se tulee luonnollisesti.

Vierailija
74/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudessan joulupaperit ja -nauhat säästettiin seuraavaan jouluun.

Vierailija
75/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapsuudessan joulupaperit ja -nauhat säästettiin seuraavaan jouluun.

Mun lapsuudessa leikittin käpylehmillä. Ajat muuttuvat. O tempora, o mores!

Vierailija
76/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärin yli 50 pakettia joten todellakin ostin halvinta mahdollista tonttupaperia.

Vierailija
77/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä :D

OT, mä oon ollu semmosessa työpaikassa, jossa ei saanut kirjoittaa kuoreen osoitetta sinisellä mustekynällä, piti käyttää mustaa... Ja kyllä, siihen aikaan kirjoiteltiin vielä kuoriin osoitteita käsin.

Vierailija
78/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä kun anoppi tulla pläjäyttää lahjavuoren kuusen alle!

Kuusen alus täynnä oksennuksenkirjavia,muovinauhallisia,epämääräisiä möykkyjä,joissa nurkat irvistelee ja teippi kimaltaa.Ihan hirveetä!!

Tungen ne aina johonkin nättiin kassiin,että voi katella pidempään.

Vierailija
79/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, en kyllä tule teille jouluna nyt sitten kylään. Odotin jo innolla mutta ei, tuo vaatimus vei kyläilyhalut.

Vierailija
80/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti elellään.Ei ole mitenkään ahdistavaa elellä kauniissa kodissa.Siitä nauttii kaikki.Tarvitaan vain harkintaa hankintoihin ja kauneudentajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi