Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitaanko, ettei pakata lahjoja riemukirjaviin kuviojoulupapereihin?

Vierailija
19.12.2019 |

Näyttää niin kamalalta esteettiseen silmääni kun omien kauniiden pakettien harmoniaan tulee kirjaviin ryppyisiin halpispapereihin pakattuja lahjoja ja nimilappukin on maalarinteippiin sutaisu tussilla. Ostetaan kivat ja kalliit lahjat, mutta paketointiin ei panosteta yhtään.

Ei näytä kivalta kuusen alla :(.

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka yleensä tykkään (esim. sisustuksessa) neutraaleista väreistä, mun mielestä joululahjapakettien nimenoman kuuluu olla värikkäitä.

Aika ahdas ajatusmaailma. Meillä tyyli vaihtelee vuodesta toiseen.

Vierailija
42/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!! O_o

Vieläkö sä käytät paketeissa paperia. Nyt heti ompeleen omat tyyliin sopivat ekologiset lahjakääreet juuttikankaasta. Hop hop, kyllä ne vielä ensi yönä ennättää ommella.

Ensi vuodeksi pitää kyllä hankkia uuet kääreet kun haluun sittenkin valkoisen kuusen, eikä juutti soinnu siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.

No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.

No ei mulla mitään joulueläinverhoja tai turkoosia glitter-sohvaa ole :D Ihan perustylsää valkoista, harmaata ja mustaa. Valkoiset pellavaverhot ja harmaa sohva, ah niin turvallista ja tylsää. Lahjat käärin kuitenkin aina söpöihin papereihin.

Vierailija
44/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha! Mä ostin semmosta lahjapaperia, missä on jotain joulueläimiä (pingviinejä ja jääkarhuja ainakin) tonttulakit päässä. Paljon värejä, hopeanharmaa tausta paperissa. Paketoin siihen kaikki lasten ja aikuisten lahjat. Oikein semmonen tyylitön ja lapsellinen paperi! Laitan vielä paljon erivärisiä lahjanaruja paketteihin.

No ei se haittaa jos se on sun tyyli sun kotona, mut esim jos viet paketteja kylään kande kysyä, että onko teillä millainen värimaailma ja onko tyyli blingbling tai luonnonmatskut.

Vai on joululahjatkin nykyään osa sisustusta. Eihän niitä ole pakko esillä pitää, jos niin silmää häiritsee. Äkkiä ne sitten aattona avataan.

Miksi joululahjat ei voi näyttää hyvältä? Joululahjat on meillä monta päivää kuusen alla - niitä lisäntyy joka päivä pikkuhilja. Lahjat avataan yksitellen, syödään samalla herkkuja ja juodaan viiniä. Ei ruveta laumassa repimään paketteja auki.

Vierailija
45/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Minä tykkään niistä kirjavistakin lahjapapereista, niistä tulee mieleen lapsuuden ihanat joulut 80-luvulla, samoin esim. monivärisistä valosarjoista ja punaisista, pahvista leikatuista tonttufiguureista.

Ne valkoiset, kultaiset ja beiget sekä muut yksiväriset lahjapaperit ja koristeet ovat kyllä tyylikkäämpiä minustakin, mutta kirjavissa on oma erityinen hohtonsa.

Jouluna ei saa olla liian "tyylikästä", silloin ei pääse tunnelmaan! Ei mitään valkoista ja beigeä meille jouluna! Pitää selvästi erottua normimeiningistä. Meillä on tonttuja, paljon punaista väriä, jouluvaloja, ja lahjapaperit todellakin riemunkirjavia joulupukkikuvioisia :) Ja oikea kuusi on oltava, sekalaisine koristeineen: erivärisisä palloja ja paljon kaikenlaista kimaltavaa.

Vierailija
46/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ap joku mun sukulainen. On nimittäin erittäin tyylittömät ja epäsymmetriset paketit tiedossa tälle joululle.

Vierailija
47/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla mitään joulueläinverhoja tai turkoosia glitter-sohvaa ole :D Ihan perustylsää valkoista, harmaata ja mustaa. Valkoiset pellavaverhot ja harmaa sohva, ah niin turvallista ja tylsää. Lahjat käärin kuitenkin aina söpöihin papereihin.

Turkoosi glittersohva

Vierailija
48/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on joululahjatkin nykyään osa sisustusta. Eihän niitä ole pakko esillä pitää, jos niin silmää häiritsee. Äkkiä ne sitten aattona avataan.

No mitä jouluruokaakaan turhaa laittaa nätisti esille kun äkkiä se syödään kuitenkin eikä ruma kattauskaan ehdi häiritä silmää, kun kohta on pöytäkin sotkettu.

Vierailija
49/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää ovatko nämä jotkut viestit täällä vitsejä, vai tosissaanko joidenkin mielestä joululahjojenkin täytyy sopia sisustukseen :D Nuo ihmiset ovat varmaan valinneet lemmikkinsäkin sen perusteella sopiiko se kodin värimaailmaan.

Vierailija
50/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa ap joku mun sukulainen. On nimittäin erittäin tyylittömät ja epäsymmetriset paketit tiedossa tälle joululle.

En ole ap. T. symmetriakommentin kirjoittaja

Vierailija
51/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkoosi glittersohva <3 Haluaisin!

Voi ei, nyt minäkään en voi elää ilman turkoosia glittersohvaa!

Vierailija
52/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa päättää ovatko nämä jotkut viestit täällä vitsejä, vai tosissaanko joidenkin mielestä joululahjojenkin täytyy sopia sisustukseen :D Nuo ihmiset ovat varmaan valinneet lemmikkinsäkin sen perusteella sopiiko se kodin värimaailmaan.

Lemmikin? Mulla ei ole lemmikkiä - eläin tuhoaa sisustuksen. Ainakin mun puolelta ei ole vitsi. Joululahjat nimenomaan pitää sovita sisustukseen.

Vierailija
53/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa, ajan hukkaa. Anna tyylitajuttomien pakata pakettinsa niihin joulupukki-printtipapereihinsa, ei se heidän joulunsa siitä kauniiksi muutu vaikka mitä tekisi. Astiat on samat eripariset halpakaupan astiat kuin arkenakin ja joulupöytään tullaan pieruverkkareissa kun on niin ihanan mukavaa.

Nauti sinä ap kauniista joulustasi. Skål sille!

Tässäpä sitä on joulumieltä kerrakseen :D Huh, mieluummin vietä tyylitajutonta kuin noin raivokasta joulua.

Vierailija
54/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista hienoin on semmonen joku sininen tai punainen kiiltävä paperi, missä on vaikka tanssivia tonttuja ja erivärisiä lahjapaketteja. Oikein kiiltävä! Olispa pimeässä hohtavaa lahjapaperia. Ja olis kiva jos niissä papereissa olis vielä joku haju, vaikka luumukiisseli tai lanttulaatikko.

Vierailija
55/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ennen tuo että pitää olla esteettisesti paketoitu ja ahdisti jo valmiiksi ne tulevat paketit jotka erottui sitten niistä minun "kauniimmista" paketeista 😅🤦🏼‍♀️

Kaikkea sitä ihminen stressaa!

Tänä vuonna ostin itse kaikkein kirjavimmat ja toisiinsa yhteensopimattomimmat paperit ja paketoin niillä. Ei ahdista enää yhtään! Nyt sopii kaikkien paketit siihen suloiseen sekamelskaan. Ajattelin myös että lapset tykkää enemmän kun on disneyn papereita sun muita tonttuja.

Olen muutenkin höllännyt estetiikan suhteen lasten pukeutumisissakin ja kummasti pääsee helpommalla.

Vierailija
56/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin kanssa kun tästä tuli tällanen topikki, että voisiko ne lapset kanssa opettaa availemaan lahjoja vähän rauhallisemmin. Esimerkiksi 1 minuutti/paketti. Katsotaan keneltä se on tullut (”katsohan, kummisi ovat muistaneet sinua”), millainen paketti ja mitähän siellä olisi...ja sitten avataan ja katsotaan mitä tuli.

Eikä vaan raivokkaasti revitä kaikkia paketteja sekunnissa auki.

Vierailija
57/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli ennen tuo että pitää olla esteettisesti paketoitu ja ahdisti jo valmiiksi ne tulevat paketit jotka erottui sitten niistä minun "kauniimmista" paketeista 😅🤦🏼‍♀️

Kaikkea sitä ihminen stressaa!

Tänä vuonna ostin itse kaikkein kirjavimmat ja toisiinsa yhteensopimattomimmat paperit ja paketoin niillä. Ei ahdista enää yhtään! Nyt sopii kaikkien paketit siihen suloiseen sekamelskaan. Ajattelin myös että lapset tykkää enemmän kun on disneyn papereita sun muita tonttuja.

Olen muutenkin höllännyt estetiikan suhteen lasten pukeutumisissakin ja kummasti pääsee helpommalla.

No mua ei kyl ahdista - mä vaan laitan rumat paketit mustavalkoisiin lahjakasseihin. Mulla ei ole ollenkaan joulustressiä. Ihmettelen juuri sitä, että joku saa myös jostain rakkaille lahjojen tekemisestä stressin. Outo.

Vierailija
58/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista hienoin on semmonen joku sininen tai punainen kiiltävä paperi, missä on vaikka tanssivia tonttuja ja erivärisiä lahjapaketteja. Oikein kiiltävä! Olispa pimeässä hohtavaa lahjapaperia. Ja olis kiva jos niissä papereissa olis vielä joku haju, vaikka luumukiisseli tai lanttulaatikko.

Uuh! Nyt mennään big time sinne joulupaketti next level -osastolle! Voisiko nauhana olla vielä valokaapeli, joka soittaisi jotain joulurallia?

Vierailija
59/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin samaa mieltä aloittajan kanssa. Joululahjoulle pitäisi olla ns dresscode eli sinne mihin mentäis lahjojen kanssa, sieltä perheestä kysytään, että millainen tyyli sopii heidän kuusen alle. Ihme juntteja ihmisiä - kun kotona on neutraali värimaailma, sitten se värioksennus kuusen alla näyttää niin white trashilta.

Ehkä heidän koko joulunsa on wt-värioksennus, niin haittaako tuo kokonaisuudessa. Kaunis joulupaketti olisi vain hajuvesi lihapullien joukossa.

Vierailija
60/135 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuh! Nyt mennään big time sinne joulupaketti next level -osastolle! Voisiko nauhana olla vielä valokaapeli, joka soittaisi jotain joulurallia?

Oi kyllä, kyllä! Vilkkuva valokaapeli musiikilla! Todellakin next leveliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme