Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä sähköt?

Vierailija
18.12.2019 |

Meillä ei. Kynttilän valossa ollaan. Etelä-Savo.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vitun tukiaseman rajallista virtaa mä tabletin kautta tuhlaan? Kyllä täällä puhelimet toimii, mutta sähköä ei ole! Valot ei syty, jääkaapista virta veks.

Herranjumala mitä idiootteja.

Niin olet idiootti jos et tiedä että myös mobiiliverkon tukiasemalla on nyt sähkökatko ja kaikki on akuston varassa. Ja tukiasema pimenee sitä nopeammin mitä enemmän on idiootteja surffaamassa virtaa akuista. Puhelinverkko eli hätäpuhelut tarvitsee samaa akustoa jota haluat tyhjentää vauvapalstalle kirjoittamalla.

Juu, kyllä se aloittaja on nyt ihan varmasti ihan ainoa ihminen, joka puhelinta siellä käyttelee, ja hän ainoastaan sitä tukiasemaa siellä kuormittelee. Vedä nyt hyvä ihminen henkeä välillä.

Ei myöskään MINUN tekemisilläni ole mitään vaikutusta esim. saasteisiin. Syön lihaa joka päivä, ja ajan isomoottorisella vanhalla ja paljonkuluttavalla autolla ympäri vuoden. Mähän olen vaan yksi ihminen.

Vierailija
42/42 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkökatkojen laajuuden voi käydä toteamassa verkkoyhtiön häiriökartasta. Ja sen jälkeen puhelimen ja netin käyttö minimiin.

Näin siis jos toimitaan järkevästi ja ymmärretään oman toiminnan vaikutus kokonaisuudelle. Toki nykyään liian paljon vaadittu.

TÄMÄ.

Suomessa naureskellaan Lappiin tulevien brittituristien tietämättömyydelle mutta itse ei ymmärretä edes alkeellisia asioita vaikka sähköverkosta tai tietoverkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi