Lähestyin naisena miestä, jolta sain pakit
Nyt nolottaa aivan saatanasti. Miten tän nolostumisen saa pois?
Kommentit (47)
Tekisin aloitteen jos mies olisi todella kiinnostava ja vaikuttaisi siltä, että fiilis on molemminpuolinen. Kiinnostavia miehiä ei vaan joka päivä näe, saldona tähän ikään mennessä yksi.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin aloitteen jos mies olisi todella kiinnostava ja vaikuttaisi siltä, että fiilis on molemminpuolinen. Kiinnostavia miehiä ei vaan joka päivä näe, saldona tähän ikään mennessä yksi.
Oho sori, väärä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyit väärää miestä.
Lähesty jotain toista, on ihan varmaa, ettei jokaiselta tule pakkeja.
On ihan ymmärrettävää saada pakit, jos toista ei kiinnosta.
Normaalia elämänmenoa.
Kannattaa lähestyä seuraavaksi jotain niin epätoivoista ja varmaa tapausta, että onnistuu 100% varmuudella. Näin ap saa nollattua tilanteen ja jatkettua elämäänsä. Naisena.
Olen miehenä lähestynyt satoja naisia, joilta olen saanut pakit. Joiltakin olen saanut myös huutoa tai vittuilua. Kyllähän se itsetunnolle tällaisena herkkänä miehenä ottaa, mutta olen oppinut olemaan asian kanssa sinut ja käsittelemään noita kokemuksia opetustilanteena ja hyvänä tapana kehittyä sekä tunnustaa realismi pariutumismahdollisuuksieni osalta.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi kuulla vittuilua.
-ap
et varmaan joo, mutta jos otsikko on noin pöljästi muotoiltu, niin minkäs voit.
Mä kans oon pehmitelly yhtä miestä, joka nyt ei varsinaisesti musta innoissaan ole, tai oli hän hetken kunnes tajusi mikä dorka olen :D Oon vaan totaalisesti unohtanu kaiken häpeän ja nolostelun, vaikka yleensä oon tosi ujo hissukka miesten kanssa. Tää tyyppi vaan on niin loistava, että aattelen hänen joskus tajuavan kuinka huippuihana olen ja hänelle just se oikea :) (en siis oikeesti näin aattele, tajuan että lopulliset mahikseni meni tässä läpän heitossa ja hän ei varmaan ees tosissaan ota näitä juttujani tai sitten antaa armoa kun näkee mun järkkyihastukseni)
Kokeile lähestyä miehenä välillä.