Lähestyin naisena miestä, jolta sain pakit
Nyt nolottaa aivan saatanasti. Miten tän nolostumisen saa pois?
Kommentit (47)
Lähestyit väärää miestä.
Lähesty jotain toista, on ihan varmaa, ettei jokaiselta tule pakkeja.
On ihan ymmärrettävää saada pakit, jos toista ei kiinnosta.
Normaalia elämänmenoa.
Mitä teit ja minkälaisen vastauksen sait ja minkälainen tilanne ylipäätään oli?
Hyvä että rohkeat yrittää.
Nyt on helpompi yrittää uudestaan, vaikka joutuisit pettymään, voit ajatella ettei tämä ole ensimmäinen kerta.
Oletko siis oikeastikin nainen, vai lähestyitkö tätä miestä vaan naisena?
Joskus käy noinkin. Se on sitä valinnanvapautta. Ei miehetkään kelpuuta jokaista naista: vaikka niin kuulee väitettävän. Turha siitä on noloilla. Uuden kimppuun vaan!
Mies on ainakin tajunnut lähestymisyrityksen kun on pakitkin antanut, propsit siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hie, aivan helvetin hienoa että teit itse jotain! Yleensä naiset istuvat perseillään odottamassa että unelmien prinssi tulee noutamaan.
Ehdottomasti yrität uudestaan koska jos nyt täysin rehellinen olet niin mitä pahaa sinulle tapahtui? Aivan, ei mitään. Eikä todellakaan ole mitään syytä nolostua, aina kannattaa yrittää jos yhtään siltä tuntuu. Vastapuoli voi kieltäytyä ja siinä kaikki. M49v
Veikkaanpa että naisten myöskään tuskin tarvitsee sietää samanlaista törkeää käytöstä kuin mitä miehet saavat joiltakin naisilta jos lähestyvä mies ei satu miellyttämään. Kyllähän suuri osa naisistakin osaa käyttäytyä mutta paljon on nykyään niitä jotka eivät osaa.
Ei, törkeä käytös, huoarittelu ja "painu v*ttuun läski" kuuluu parisuhteessa käytettävään sanastoon, sitä ei jaella yleensä tuntemattomille naisille tai puolitutuille.
Hyvä! Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, ensimmäiset pakit ovat pahimmat mutta siihen tottuu nopeasti. Vähän sama juttu kuin pettämisessä, ensimmäisellä kerralla tulee järkyttävä morkkis mutta sitten ei enää niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ainakin tajunnut lähestymisyrityksen kun on pakitkin antanut, propsit siitä.
Totta, joskus naiset väittävät lähestyneensä mutta ei sitä edes huomaa tai tiedosta iskuyritykseksi.
Saitko veemäiset pakit vai asialliset?
Lohduta itseäsi sillä, että tunne-elämäsi on terveellä pohjalla. On tervettä kokea ikäviä tunteita, kun tulee torjutuksi.
Jurnuta nyt luvan kanssa tovi. Vain tovi, ei määräänsä kauempaa. Ja sitten jatkat elämää rinta rottingilla.
Vähän sama tilanne. Lämmittelin välejä työkaverin kanssa ilmeisesti vähän liikaa, koska nyt mies on vetäytynyt ihan selkeästi etäämmälle. Luulin kyllä kiinnostuksen olleen molemminpuolista, mutta ehkä se ei ollutkaan, kun mies kiusaantui.
Päätin käyttäytyä ystävällisesti ja "normaalisti" töissä ja hoidan toki yhteiset työjutut, mutta jätän muut viestittelyt kokonaan.
Kyllä tämä tästä, tsemppiä meille!
Mulle kävi pari vuotta sitten sama. Yritin iskeä nuorta komeata miestä kun unohdin kännissä oman 48v ikäni, no jätkä sano suoraan, että olen liian vanha. Tämäpä oli hyvä opetus ja kun siirryin vanhempiin miehiin niin flaksi alkoi käydä, että nyt kiitos tälle nuorelle miehelle. Käännä häpeä voitoksi.
Minusta ei ole noloa vaan loukkaavaa jos mies torjuu, tulee turha ja hölmö olo. En olekaan tehnyt suoria aloitteita, ajattelen että kyllä mies sitten tekee jos häntä kiinnostaa. Minun tehtäväni elää mielenkiintoista elämää, pitää tasoa yllä ja huaaah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hie, aivan helvetin hienoa että teit itse jotain! Yleensä naiset istuvat perseillään odottamassa että unelmien prinssi tulee noutamaan.
Ehdottomasti yrität uudestaan koska jos nyt täysin rehellinen olet niin mitä pahaa sinulle tapahtui? Aivan, ei mitään. Eikä todellakaan ole mitään syytä nolostua, aina kannattaa yrittää jos yhtään siltä tuntuu. Vastapuoli voi kieltäytyä ja siinä kaikki. M49v
Veikkaanpa että naisten myöskään tuskin tarvitsee sietää samanlaista törkeää käytöstä kuin mitä miehet saavat joiltakin naisilta jos lähestyvä mies ei satu miellyttämään.
Mies voi vaikka heittää arvosanan tai ainakin vihjata ettei riitä.
Ajattelitko tarjota minulle lounaan/kahvin/drinkin?
Se toimii jos on riittävän tasokas, ei muuten.
Mä lähestyin miestä pari kk sitten ja siitä asti ollaan oltu yhdessä:) Myös exää lähestyin ensin, mutta mies ei ollutkaan lähestymisen arvoinen lopulta. Tämä nyxä on<3
Olen kerran, siis vain yhden kerran, tehnyt aloitteen miehelle, ja tulin torjutuksi hyvin törkeällä tavalla.
Tietysti se kirpaisi, varsinkin koska mies oli flirttaillut, mutta toivuttuani olin ylpeä itsestäni, sillä ainakin yritin. Ei tarvinnut jäädä jossittelemaan, vaan asia tuli kerralla selväksi.
Ei pakeista pidä nolostua. Uutta matoa koukkuun. Miehet saa pakkeja varmasti useammin, kun naiset. Mitään ei saa, jos ei uskalla.
Tartuitko heppiin kiinni vai miten naisena teit?