Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntematon koira flexin päässä puri minua jalkaan kun juoksin ohi, mitä olisit tehnyt tilanteessani?

Vierailija
18.12.2019 |

Hämmennyin tilanteesta niin paljon, että jatkoin vain matkaa. Jälkikäteen vasta alkoi suututtamaan, että olisi pitänyt koiran omistajalle sanoa kunnolla. En vain siinä hetkessä oikein tajunnut edes kunnolla mitä tapahtui.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa keskustelua, Hermanni. :D Tais mussutuksen aiheet loppua.

/110

Sulta ne loppui, kakkapylly!:D

Ei suinkaan, hömppäntuura! XD lol roflmao jne. Pysyin asiassa kunnes sä eksyit.

/110

Vierailija
162/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyin asiassa kunnes sä eksyit.

/110

Et muuten pysynyt! Mutta ei se mitään, mulla on ollut niin hauskaa tämän ketjun trollaamisen kanssa, että saat kaiken anteeksi. :D

Mun tylsyyteni lopahti juuri, joten mun täytyy nyt vetäytyä tästä hienosta ja henkevästä keskustelusta muihin hommiin. Koettakaa vuoden loppua kohti mennessä vaikka pohtia, mistä ja kenelle kannattaa provosoitua tulevana vuonna. Itse koetan jatkaa aiheen tutkimista muissa merkeissä, mutta tämä oli silti valaisevaa. Heippa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi mahdollista keskustella järkevästi, jos tuo jankkaaja tosiaan luovutti. Olen monesti toivonut, että noiden flexien valmistus lopetettaisiin, kun niitä käyttävien koiranulkoiluttajien ohittaminen on niin ahdistavaa varsinkin oman koiran kanssa. Vaikka se flexi olisi lyhyelläkin, niin ikinä ei voi tietää onko se oikeasti lukittuna vai syöksyykö se koira sieltä kuin ammus oman koirani kimppuun kun ohitan. Vaikka kuinka kaukaa kiertäisi, niin ei voi oikein olla varma kuinka pitkä flexi on kyseessä ja ylettyykö se koira sittenkin sinne mistä kierrät. Kaikkein pelottavinta on kun joillain sekavilla narkkarin oloisilla tyypeillä on pitbull-tyyppisiä koiria flexissä.

Vierailija
164/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa reaktioni oli kiljahdus ja koiran potkaiseminen. Nämä molemmat reaktiot tulivat ns. selkärangasta, en ehtinyt yhtään ajatella mitä teen.

Vierailija
165/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaa purtiin lenkillä niin että purema tulehtui ja vaati antibioottikuurin. Puremasta jäi myös pysyvä kosmeettinen haitta. Omistaja ei suostu korvauksiin eikä suostunut sovitteluun lakimiehen ehdotuksesta. Oikeuteen siis menossa seuraavaksi.

Vierailija
166/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit purrut-takaisin!

Vierailija
167/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkusäikähdyksen jälkeen olisin soittanut poliisit paikalle selvittämään asiaa. Niitä hulluja, jotka usuttavat koiria ihmisten kimppuun, on olemassa, ovat saaneet oikeudessa väkivaltatuomioita. Ehdottomasti vaatisin korvauksia omistajalta.

Vierailija
168/172 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi kanssa noin muutama vuosi sitten. Suutuin omistajalle, joka meni vähän hämilleen tapahtuneesta, ja pyysi anteeksi.

Sovittiin, että saan purra koiraa, ja homma on sillä selvä. Purin kulmahampailla koiraa niskaturkista niin että se vinkui omistajan pitäessä siitä kiinni.

Eiköhän ottanut koira opikseen tapahtuneesta.

Siis ihan oikeasti? Tuossa välissä siis keskustelit omistajan kanssa ja sitten päätitte, että sinä puret koiraa? Eihän sillä koiralla ollut enää mitään hajuakaan minkä takia purit sitä. 

Siinä on idiootti koiranomistaja sekä sinä. Huh huh kaikenlaista sitä sattuukin. 

Vierailija
169/172 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Olen pitänyt puukkoa mukana sen jälkeen kun koira yritti käydä kiinni, en tiedä olisiko telari kuitenkin parempi? Sillä voisi sitten vedellä vähän omistajaakin.

Vierailija
170/172 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

reaktiivisen koiran omistajana täytyy kyllä sanoa että ihmiset on helkkarin sinisilmäisiä vieraista koirista. pyöräillään 20 sentin päästä, päästetään lapset kaulailemaan. ei sillä että omani IKINÄ kenenkään iholle ulkona pääsisi. eikä tuo ole pahapäinen tai ketään purrut, herkkä jätkä vaan huutamaan ja kyttäämään.

171/172 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin potkinu päähän sekä koiraa että omistajaa. Idiootit. Koirat pois yleisiltä paikoilta!

Vierailija
172/172 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Olen pitänyt puukkoa mukana sen jälkeen kun koira yritti käydä kiinni, en tiedä olisiko telari kuitenkin parempi? Sillä voisi sitten vedellä vähän omistajaakin.