Tuntematon koira flexin päässä puri minua jalkaan kun juoksin ohi, mitä olisit tehnyt tilanteessani?
Hämmennyin tilanteesta niin paljon, että jatkoin vain matkaa. Jälkikäteen vasta alkoi suututtamaan, että olisi pitänyt koiran omistajalle sanoa kunnolla. En vain siinä hetkessä oikein tajunnut edes kunnolla mitä tapahtui.
Kommentit (172)
Varmasti tälläkin palstalla on ihmisiä, joilla on tapana yleisellä lenkkipolulla pitää koiraansa vapaana, niin haluaisin kuulla, että miksi teet niin? Aivan käsittämätöntä touhua... Jos haluat koiraasi pitää vapaana, niin mene koirapuistoon tai sitten jonnekin ihan keskelle metsää, jossa muita ei tule vastaan. Tai mene harrastamaan sen koiran kanssa jotain esimerkiksi tokoa tai agilitya.
Olisin varmaan tehnyt samoin kuin aloittaja koska jäädyn aina yllättävissä tilanteissa oli se sit sosiaalinen tai fyysinen. Keksisin varmaan kotona vasta jotain sanottavaa. Sama riitojen jälkeen, keksin tuntikausia myöhemmin kaikkea mitä olisi pitänyt sanoa.
Koiran purema voi olla huonolla säkällä jopa hengenvaarallinen. Itse olisin soittanut poliisit paikalle ja nostanut jutun (ja toivon mukaan saanut korvauksia). Vastuuton koiranomistaja vastaamaan sekoilustaan.
Yeeder012 kirjoitti:
Lopettaa koira siihen paikkaa. Toisaalta voisit myös lakata valittamasta.
Millä tavalla olen valittanut? Kysyin mitä olisitte tehneet tilanteessani. Itse menin vain lukkoon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha siis ilmeisesti vastailla sinulle enempää.
Sulle taas olisi ollut turhaa vastailla alunperinkin, mutta ärsyttää vain tyypit, joilla ei ole muuta tekemistä, kuin lietsoa koira(n omistaja)vihaa netissä.
Sinä olet ilmeisesti tämä joka raivonnut omia sekoilujaan koko ketjun ajan.
En lietso koiravihaa, olen itse koiraihminen. Kysyin muiden mielipiteitä siihen miten olisivat itse toimineet samassa tilanteessa.
Peräänkuulutan korkeintaan omistajilta parempaa tarkkaavaisuutta jos omistaa koiran joka puree.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koiran purema voi olla huonolla säkällä jopa hengenvaarallinen. Itse olisin soittanut poliisit paikalle ja nostanut jutun (ja toivon mukaan saanut korvauksia). Vastuuton koiranomistaja vastaamaan sekoilustaan.
Ainakin jos rikkoo ihoa purressa niin haloo pystyyn. Bakteereja voi päästä verenkiertoon!
Tuo yksi jankuttaja vaikuttaa samalta tyypiltä, kun jankkasi esimerkiksi Raisa Räisäsen ketjussa... Toki näitä jankuttajia on varmasti muitakin. Ihan mielipuolista ja niin typeriä kommentteja, ettei kukaan tervepäinen ole samaa mieltä. Ihmettelee kai vielä miksi tulee alapeukkua...
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet ilmeisesti tämä joka raivonnut omia sekoilujaan koko ketjun ajan.
Todennäköisesti, koska sun universumissa sun kanssa eri mieltä olevat, tai sun outoa aloitusta arvostelevat, "raivoaa" ja "sekoilee". Koetapa nyt osoittaa, missä mun, tai kenenkään muunkaan viestissä tässä ketjussa raivotaan tai sekoillaan? Ai et kykene? Pitäisitkö sitten pääsi ummessa, ja koettaisit alkaa sietää arvostelua julkisella keskustelupalstalla, etenkin, kun sun juttusi ovat pelkkää ulinaa jostain täysin turhanpäiväisestä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Koiran purema voi olla huonolla säkällä jopa hengenvaarallinen.
Hah! "Pikkuhauva puri, ei tullut edes haavaa, soitin poliisit!!"?
Huh. Olisin soittanut poliisille välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi jankuttaja vaikuttaa samalta tyypiltä, kun jankkasi esimerkiksi Raisa Räisäsen ketjussa... Toki näitä jankuttajia on varmasti muitakin. Ihan mielipuolista ja niin typeriä kommentteja, ettei kukaan tervepäinen ole samaa mieltä. Ihmettelee kai vielä miksi tulee alapeukkua...
En ole sama tyyppi, joka jankkasi jossakin toisessa ketjussa, olen vastannut ainoastaan tähän ketjuun. Onko tullut mieleen, etteivät esim. sun mielipiteesi ja asiasi ole niin tärkeitä, ihkuja ja täydellisiä, ettei kellekään voisi tulla mieleen arvostella niitä? Mun mielestä aikuinen ihminen, joka soittaa poliisit, kun pikkukoira nappaa jalasta, on samaa sarjaa, kuin kaikki muutkin ammattimaiset mielensäpahoittajat, joita valtakunta on pullollaan. Opetelkaa nyt hieman setvimään asioita ilman viranomaista, terapiaa tai jäätävää uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole sama tyyppi, joka jankkasi jossakin toisessa ketjussa, olen vastannut ainoastaan tähän ketjuun. Onko tullut mieleen, etteivät esim. sun mielipiteesi ja asiasi ole niin tärkeitä, ihkuja ja täydellisiä, ettei kellekään voisi tulla mieleen arvostella niitä? Mun mielestä aikuinen ihminen, joka soittaa poliisit, kun pikkukoira nappaa jalasta, on samaa sarjaa, kuin kaikki muutkin ammattimaiset mielensäpahoittajat, joita valtakunta on pullollaan. Opetelkaa nyt hieman setvimään asioita ilman viranomaista, terapiaa tai jäätävää uhriutumista.
Mutta miksi ihmeessä rikoksia pitäisi setviä ilman virkavaltaa? Se on heidän tehtävänsä. Vain sivistymättömät apinat ottavat oikeuden omiin käsiinsä.
/110
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koiran purema voi olla huonolla säkällä jopa hengenvaarallinen.
Hah! "Pikkuhauva puri, ei tullut edes haavaa, soitin poliisit!!"?
Jos haavaa eikä isoa vahinkoa tullut vaatteillekaan niin on siinä rajoilla. Jos koira on iso ja vaarallinen niin teen siltikin ilmoituksen, jotta poliisilla on mustaa valkoisella entuudestaan siinä kohtaa kun jotain todella tapahtuu jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin jos rikkoo ihoa purressa niin haloo pystyyn. Bakteereja voi päästä verenkiertoon!
Ja nykyään on minimaalinen riski saada rabieskin kun porukka ottaa noita tuontikoiria, joiden rokotukset jne ovat miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä rikoksia pitäisi setviä ilman virkavaltaa? Se on heidän tehtävänsä. Vain sivistymättömät apinat ottavat oikeuden omiin käsiinsä.
/110
Sun mielestä pikkukoiran näykkäisy on "rikos", jonka setvimiseen tarviaan poliisia? Ja et mitenkään selviä niistä henkisistä ja fyysisistä vaurioista ilman virkavaltaa? Ja ei ole mitenkään mahdollista selvittää asioita puhumalla, tai muulla mainitsemallasi sivistyneellä tavalla, vaan ainoa vaihtoehto on soittaa kytät, tai ottaa oikeus omiin käsiin..?:D
Ei ole ihme, että sosiaali- ja terveyssektorin menot ovat järkälemäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samalta kuullostaa... Tästä puuttuu vielä kihoteoria, kuinka koirat ovat jotain kihojen salaisia aseita ja hyökkäilevät muiden kimppuun...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä samalta kuullostaa... Tästä puuttuu vielä kihoteoria, kuinka koirat ovat jotain kihojen salaisia aseita ja hyökkäilevät muiden kimppuun...
"Kuullostaa" kirjoitetaan yleensä yhdellä l- kirjaimella. Edelleen, on jännittävää katsoa, kuinka moneksi tekeydyt tässä ketjussa, ja että etkö keksi mitään fiksumpaa sanottavaa, kuin muiden keskusteljoiden nimittelyn ja heidän epäilemisensä paranoideiksi. Pikkuisen on köyhät eväät sulla. Ei pahalla.:)
Tässä ketjussa on yksi henkilö joka riehuu jotain ihan omiaan ja haukkuu vain muita. Poikkeuksellisen sekopää jopa tälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuullostaa" kirjoitetaan yleensä yhdellä l- kirjaimella. Edelleen, on jännittävää katsoa, kuinka moneksi tekeydyt tässä ketjussa, ja että etkö keksi mitään fiksumpaa sanottavaa, kuin muiden keskusteljoiden nimittelyn ja heidän epäilemisensä paranoideiksi. Pikkuisen on köyhät eväät sulla. Ei pahalla.:)
V ittu sä oot kyllä mielisairas :D morjens
Lopettaa koira siihen paikkaa. Toisaalta voisit myös lakata valittamasta.