Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitat 95-64-98 cm! Nainen, olisitko tyytyväinen?

Vierailija
16.12.2019 |

Miltä kuulostaa tuollaiset kehonmitat? Miltä luulet tuollaisen vartalon näyttävän?

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilutausta muuten auttaa, peppua tullut siitä ja tietenkin se on geeneistä lähinnä kiinni. Tissit ja peppu oli kokonaan poissa, kun BMI oli 18,5.

Lantionympärysmittaan ei kyllä kuulu mitata peppua koko komeudessaan. Mittaat liian alhaalta.

Vierailija
42/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä liippaa 90-68-100.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan unelmakroppa. Taitaa olla kateellisia vaan naiset täällä. Noilla mitoilla muka "iso tyttö". 

Hehe, jos olisit nainen niin tietäisit että noilla mitoilla vaatekokosi on L-XL! Eli todellakin "iso tyttö".

Siis ihan ihme sekoiluja sulla:D menee päälle ihan S/M koot, riippuen valmistajasta.

Onpa yllättävää, että ahdat itsesi liian pieniin trikoisiin ja kuvittelet oikeasti olevasi S-kokoinen...

Mitä tuumakokoa muuten käytät puuvillafarkuissa?

Vierailija
44/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapa, kenen tähtösen strategiset mitat olivat 1980-luvulla nämä: 100-58-90?

Vierailija
45/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on 90-64-91 mittoina. 

Aika vaikeaa on löytää vaatetta. Liian tiimalasi, lisäksi vyötärö välissä on kokoluokkaa "lastenosasto". Lasten puolelle olen liian muodokas, aikuisten puolella olen kuin teltaan pukeutunut. 

Vielä jos tästä olisi persevämpi ja rintavampi, niin aika taattua olisi lihapullaefekti. Ei tuota vyötäröä saa millään esille sieltä välistä, ei edes vyöllä kuromalla. Paidat pussittaa ja housujen vyötäröä saa kuroa kamalasti. 

Tuttua :D

Melkeinpä kaikki paidat on sellasia muumuumaisia ja tissit peittää myös sen vyötärön kun joutuu pukeutuu muodottomiin. Ei mikään imartelevin look.

Vierailija
46/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urheilutausta muuten auttaa, peppua tullut siitä ja tietenkin se on geeneistä lähinnä kiinni. Tissit ja peppu oli kokonaan poissa, kun BMI oli 18,5.

Lantionympärysmittaan ei kyllä kuulu mitata peppua koko komeudessaan. Mittaat liian alhaalta.

Kyllä nimenomaan kuuluu. T. ompelija

Vierailija
47/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai enkö nyt olekaan sitten läski? Mittaanko väärin vai olenko läski? Päätä jo!

Vierailija
48/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta.

Mä olen alipainoinen, xs-kokoinen, ja vyötärö jotain 63 senttiä. Lantio ~80.

Mulle se on vielä ok, mutta sinun lantiollasi ja tisseillä ei kuulosta oikealta vyötäröltä.

Eli koska sä olet suora, niin kaikki muutkin naiset on? Itse olen kilon alipainoinen, vaikka syön hyvin. Tosiaan xs vaatteita käytän. Vyötärö on 61cm ja lantio 93cm. Joillain ihmisillä rasva vaan kerääntyy eri paikkoihin. Valitettavasti itse olen päärynä, koska tissit eivät mitkään isot ole ja olen kyllä kateellinen ap:lle hänen tiimalasivartalostaan.

Vierailija
49/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan unelmakroppa. Taitaa olla kateellisia vaan naiset täällä. Noilla mitoilla muka "iso tyttö". 

Hehe, jos olisit nainen niin tietäisit että noilla mitoilla vaatekokosi on L-XL! Eli todellakin "iso tyttö".

Siis ihan ihme sekoiluja sulla:D menee päälle ihan S/M koot, riippuen valmistajasta.

Onpa yllättävää, että ahdat itsesi liian pieniin trikoisiin ja kuvittelet oikeasti olevasi S-kokoinen...

Alkaa olemaan liian myötähäpeä nää sun kommentit :D

Vierailija
50/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleiset mittataulukot kertovat, että kyseisen henkilön rinnanympärys on kokoa 42, vyötärö pienempi kuin 34, ja lantio on koon 38 ja 40 välistä. Eli kyllä koko M sopii todennäköisesti paremmin kuin XL, jos vain mahtuu rinnan kohdalta.

Vierailija
51/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleiset mittataulukot kertovat, että kyseisen henkilön rinnanympärys on kokoa 42, vyötärö pienempi kuin 34, ja lantio on koon 38 ja 40 välistä. Eli kyllä koko M sopii todennäköisesti paremmin kuin XL, jos vain mahtuu rinnan kohdalta.

Jos rasva kertyy rintoihin, kertyy se myös käsivarsiin, jotka ovat paksut. Ei mene M tuollaisen päälle. Eikä 42 vaatekoko vastaa M vaan L.

Alaosa taas on vielä isompi.

Vierailija
52/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on 90-64-91 mittoina. 

Aika vaikeaa on löytää vaatetta. Liian tiimalasi, lisäksi vyötärö välissä on kokoluokkaa "lastenosasto". Lasten puolelle olen liian muodokas, aikuisten puolella olen kuin teltaan pukeutunut. 

Vielä jos tästä olisi persevämpi ja rintavampi, niin aika taattua olisi lihapullaefekti. Ei tuota vyötäröä saa millään esille sieltä välistä, ei edes vyöllä kuromalla. Paidat pussittaa ja housujen vyötäröä saa kuroa kamalasti. 

Minulla oli pitkään samat mitat, ja mielestäni pukeutuminen oli helppoa. Kaikki näytti hyvältä. Sitten tuli kolme raskautta ja monta vuotta lisää ikää. Rinta ja lantio ovat samat kuin ennenkin, vyötäisillä 10 cm lisää. Ja nyt on huomattavasti vaikeampaa löytää sopivia vaatteita.

Vierailija
53/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos rasva kertyy rintoihin, kertyy se myös käsivarsiin, jotka ovat paksut. Ei mene M tuollaisen päälle. Eikä 42 vaatekoko vastaa M vaan L.

Alaosa taas on vielä isompi.

Alaosa on kokoa 38-40. Ymmärrä nyt. Hän ei ole kokoa XL.

Vierailija
54/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa olemaan liian myötähäpeä nää sun kommentit :D

Ei tule tonnitankkerilta vastausta tuumakokokyselyyn, vaikka muita mittojaan jakaa auliisti. Miksiköhän...

Vierailija
55/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuissa käytän 26". Joissain esim. Diesel saattaa mennä 25". ap

Vierailija
56/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse on valtava. Noilla mitoilla vaatekoko on jotain 40-44, eli iso tyttö kyseessä.

90-65-90 paaaljon parempi.

Mulla on 94-70-94 ja vaatekoko 36-38. Pieneksi on sanottu aina, paitsi tissit on isot. Ihan ohiksena.

Vierailija
57/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perse on valtava. Noilla mitoilla vaatekoko on jotain 40-44, eli iso tyttö kyseessä.

Liian paksu vyötärö noihin rinnan ja lantion mittoihin.

Vierailija
58/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lantio ja vyötärö tuota luokkaa ja ihan S koon vaatteita käytän. Farkuista tuumakoko yleensä 27. Rinnanympärys on kyllä paljon pienempi, tuohan vaatis ihan hillittömät jättitissit😅 ainakin omassa alle 165cm kropassa ne näyttäis tosi isolle, varmaan joku 80-85cm rinnan ympärys ois optimaalinen että näyttäis sopusuhtaiselle ja vaatteetkin istuis päälle.

Vierailija
59/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 94-70-94 ja vaatekoko 36-38. Pieneksi on sanottu aina, paitsi tissit on isot. Ihan ohiksena.

Täällä toinen pieni 105-90-120.

Vierailija
60/90 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein samat mitat kuin ap:llä. Vaatekoko on n 36-38 tai s-m, riippuen valmistajasta ja vaatteen mallista.  

Nämä, jotka läskiksi kehuu, eivät ole perillä vaatteiden mitoituksista ja mittataulukoista.

Vaiketa on löytää istuva vaate, kuten joku sanoikin. 

Näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi