Mitat 95-64-98 cm! Nainen, olisitko tyytyväinen?
Miltä kuulostaa tuollaiset kehonmitat? Miltä luulet tuollaisen vartalon näyttävän?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse on valtava. Noilla mitoilla vaatekoko on jotain 40-44, eli iso tyttö kyseessä.
90-65-90 paaaljon parempi.
Väität, että isolla tytöllä on 64 cm vyötärö? Okei... Itse sanoisin, että harvinaisen kurvikas/muodokas.
Mun BMI on 22.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perse on valtava. Noilla mitoilla vaatekoko on jotain 40-44, eli iso tyttö kyseessä.
Väität, että isolla tytöllä on 64 cm vyötärö? Okei... Itse sanoisin, että harvinaisen kurvikas/muodokas.
No kyllä metrin levyinen takapuoli ja rintamus tarkoittaa jo isoa tyttöä. Rasvaa löytyy pakaroista, reisistä, lanteilta, rinnasta, käsivarsista... Enkä kyllä usko että 64 on todellinen vyötärömitta tuossa esimerkissä, vaan joku 75 lähempänä totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä metrin levyinen takapuoli ja rintamus tarkoittaa jo isoa tyttöä. Rasvaa löytyy pakaroista, reisistä, lanteilta, rinnasta, käsivarsista... Enkä kyllä usko että 64 on todellinen vyötärömitta tuossa esimerkissä, vaan joku 75 lähempänä totuutta.
Ei tarvitse uskoa. Pituus on 165 ja paino 60kg. Olen aika pienikokoinen itse asiassa :D
Vyötärö on aina ollut pieni.
64 saa vyötärönympärykseksi kun kiristää mittanauhan uppoamaan ihraan ja vetää vatsan sisään. Oikea mittaustapahan se ei ole.
Urheilutausta muuten auttaa, peppua tullut siitä ja tietenkin se on geeneistä lähinnä kiinni. Tissit ja peppu oli kokonaan poissa, kun BMI oli 18,5.
Vierailija kirjoitti:
64 saa vyötärönympärykseksi kun kiristää mittanauhan uppoamaan ihraan ja vetää vatsan sisään. Oikea mittaustapahan se ei ole.
Ei ole ihraa mahassa...
Vai puhuitko itsestäsi?
No hyi, rinnanympäryksessä ja varsinkin lantiossa olisi ihan liikaa.
Ihan unelmakroppa. Taitaa olla kateellisia vaan naiset täällä. Noilla mitoilla muka "iso tyttö".
Itsellä on 90-64-91 mittoina.
Aika vaikeaa on löytää vaatetta. Liian tiimalasi, lisäksi vyötärö välissä on kokoluokkaa "lastenosasto". Lasten puolelle olen liian muodokas, aikuisten puolella olen kuin teltaan pukeutunut.
Vielä jos tästä olisi persevämpi ja rintavampi, niin aika taattua olisi lihapullaefekti. Ei tuota vyötäröä saa millään esille sieltä välistä, ei edes vyöllä kuromalla. Paidat pussittaa ja housujen vyötäröä saa kuroa kamalasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse uskoa. Pituus on 165 ja paino 60kg. Olen aika pienikokoinen itse asiassa :D
Läski sä olet, vaikka muuta koitat selitellä. 165 cm siro, hoikka, mutta muodokas menee mittoihin 90-90. Sulla on 10 cm liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No hyi, rinnanympäryksessä ja varsinkin lantiossa olisi ihan liikaa.
Sano vaan, että olet kateellinen.
Ei kuulosta normaalilta.
Mä olen alipainoinen, xs-kokoinen, ja vyötärö jotain 63 senttiä. Lantio ~80.
Mulle se on vielä ok, mutta sinun lantiollasi ja tisseillä ei kuulosta oikealta vyötäröltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski sä olet, vaikka muuta koitat selitellä. 165 cm siro, hoikka, mutta muodokas menee mittoihin 90-90. Sulla on 10 cm liikaa.
Oo ja koo. Kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä :D
Aika jänniä kuvitelmia sinulla.
Tuolla kropalla miehet rakastaa ja naiset vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan unelmakroppa. Taitaa olla kateellisia vaan naiset täällä. Noilla mitoilla muka "iso tyttö".
Hehe, jos olisit nainen niin tietäisit että noilla mitoilla vaatekokosi on L-XL! Eli todellakin "iso tyttö".
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta normaalilta.
Mä olen alipainoinen, xs-kokoinen, ja vyötärö jotain 63 senttiä. Lantio ~80.
Mulle se on vielä ok, mutta sinun lantiollasi ja tisseillä ei kuulosta oikealta vyötäröltä.
Oon ollut myös alipainon puolella ja silloin vyötärö oli melkein samoissa mitoissa mutta muut mitat paljon pienemmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, jos olisit nainen niin tietäisit että noilla mitoilla vaatekokosi on L-XL! Eli todellakin "iso tyttö".
Siis ihan ihme sekoiluja sulla:D menee päälle ihan S/M koot, riippuen valmistajasta.
Perse on aika sopivan pyöreä mielestäni, eikä tarvitse noin isoja kokoja. Tosin farkkuja hankala löytää istuvia, jää vyötäröltä aina löysiksi.