Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi itku mikä lääkärissä käynti :' ' (

Vierailija
18.06.2006 |

Lapseni on ollut torstaista asti kovassa kuumeessa (39.6-39,8 kokoajan paitsi lääkkeillä laskee vähän päälle 38' )torstaina käytiin lääkärillä, kun itki korviaan kuumeen lisäksi. Ei ollut korvissa mitään eikä tulehduskokeissa. Silloinen lääkäri sai maaniteltua lapsen aukaisemaan suunsa, että sai katsottua kurkkuun. Nyt käytttin tk:ssa ja siellä oli sellainen nuori poika lääkärinä. Kaikki meni muuten ok, mutta kun lapsi(3v) ei suostunut aukaisemaan suutaan, puri vaan tikkua. Parin maanittelu kerran jälkeen lääkäri alkoi " tiuskia" lapselle, että " mikä siellä suussa on kun sinne ei saa katsoa" . Lensi pariinkin otteeseen tikku roskiin, että " ei tästä mitään tule, kun ei aukaise suutaan" . Sitten kävi hakemassa hoitajan joka pitää kiinni, että katsotaan korvat( no ei siinä mitään kiinni pitäjää tarvinnut, antoi ihan suosiolla katsoa ne) hoitajakin yritti suostutella aukaisemaan suun , mutta ei. Sitten yritettiin " väkisellä" eli hoitaja piti kiinni ja minä yritin sormia saada hampaiden väliin, että saisi suun auki, ei toiminut lapsi vaan puri minun sormiini. Siihen loppui lääkärin touhut. kuulema menee liian kauan! (ajat olivat ensinnäkin 50min myöhässä) Ja mitään ei sitten voi kuin vaan seurata kuumetta, että hän ei yritä, kun ei kerran mitään tule. Syyllistävä sormi osoitti minun suuntaan, kun en saa lastani aukaisemaan suutaan. Sanoi useaan otteeeseen, että turha tulla jos ei suu aukea. Sanoin hänelle ettei se ole tämän ikäisen kanssa helpoimmasta päästä. Lääkäri totesi, että tämä oli nyt kuitenkin luovutusvoitto lapselle(miten niin? minähän yritin väkiselläkin ja maanittelemalla ja tein varmasti kaikkeni!) ja totesi vielä, että jatkossa tiedoksi, että suu pitää saada auki vaikka väkisellä! Tämä äiti lähti sitten itkien kuumeisen pojan kanssa sairaalasta, yhä tietämättä mikä pojan kuumeen pitää korkealla. Minä tyhmä kun luulin, että lääkäreillä olisi keinot miten sinne kurkkuun saa katsottua =(

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokasta kiinni niin suu aukeaa:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla