Miten pääsen eroon narkkarista
joka asustelee luonani eikä suostu lähtemään. Hänellä ei ole asuntoa mihin mennä. Elämäni on raskasta koska hän sotkee koko ajan pienessä asunnossani. Vihaan häntä ja elämääni tällä hetkellä. Jos vaikka muutan niin kohta hän on selvittänyt uuden asunnon sijainnin ja on oven takana. Joskus poliisit ovat pyynnöstäni heittäneet hänet ulos asunnostasi mutta se on auttanut vain siihen hetkeen.
Miten pääsen eroon hänestä? Itse olen täysin raitis ja narkkarit inhottavat minua.
Kommentit (39)
Miksi päästät hänet sisälle? Onko hän sukulainen vai mistä tunnette? Tietysti osoite salaiseksi kun muutat.
Sen kellä on vapaus, hällä on myös vastuu. Miksi kannettelet aikuista ihmistä? Onko sinun elämäsi vähemmän tärkeää, kuin tämän tuskaansa päihteisiin turruttavan ihmisen.
Ei sun asuntoos pääse ilman sua. Heitä ulos äläkä päästä enää sisään.
No mistä hänelle saataisi uusi asumus, ettei jää kylmään. Aikooko vieroittua vai jatkaa. Lääkärin ohjeita ja reseptiä, vai ei. Onko hänellä tukia vai ei saa. Mikä nyt auttaisi. Pitääkö kaveri hänestä huolta vai pumppaa lisää aineita.
Poliisi taas hakemaan ja avaimet sulle. Eihän se sun luo pääse, jos et itse päästä sitä. Jos asut vuokralla, ei sulla ole lupaa siellä majotella ketään ilman vuokranantajan suostumusta. Entä jos tapahtuu jotain? Oletko lapanen?
Otat yhteyttä sossuun ja teet hänestä huoli ilmoituksen. Heidän on alettava järjestää tarvittavat toimenpiteet jotta saa asuinpaikan ja tarvittavat tukipalvelut. Aloita vaikka siitä.
Muutto ja tiedot salaiseksi. Ja lähestymiskielto.
Ala ällöttäväksi ja tee kämpästä sellainen missä narkkari ei viihdy. Aloita ärsyttävä harrastus, puhu urheilusta ja selvitä etukäteen turvatalon osoite mihin juosta kun tilanne kärjistyy. Älä kirjoita kuitenkaan sen osoitetta ylös näkyvälle paikalle, koska narkkari arvaa sun aikomukset.
Huolehdi että hän ottaa yliannostuksen.
Pyydät paria kaveria "käsittelemään" narkkia hieman. Kyllä lähtee.
olen ollut tuossa tilanteessa ja näin jälkeenpäin parasta mitä olisi voinut tehdä, olisi ollut muuttaa ainakin 200-300 km päähän muutamaksi vuodeksi. Sinä aikana se olisi varmaan jo löytänyt uuden uhrin ja olisi halutessaan voinut vähin äänin muuttaa takaisin.
Osoitteet, puhnrot, kaikki, ihan kaikki salaiseksi ja painut ikään kuin maan alle.
Alat uskovaiseksi ja kutsut jehovan todistajia kylään käännyttämään myös tätä miestä. Useita kertoja. Jos käyttää päihteitä, rukoilet kovaan ääneen että Herra päästäisi ystäväsi vapauteen.
Sano asunto irti ja mene vanhemmille asumaan joksikin aikaa. Älä anna yhteystietoja hänelle. Muutat sitten jossain vaiheessa uuteen asuntoon, missä tiedot salaiset. Puhelin salaiseksi.
Miksi te vastailette ilmiselvään trolliin?
Hmm.. Kysy häneltä 2g- enemmän, grammaa hassista. lämmitä pienellä lämmöllä pannulla oliiviöljyn tms. seassa et se sekoittuu. Sit sotket seoksen kaakaon sekaan, juotat hänelle ja katso ettei murustakaan jää jäljelle.
Sen jälkeen laita vanhaa Finntrollia soimaan youtubesta tai jostain, tarpeeksi suurelle vähintään neljäksi tunniksi (varaa aikaa tähän) ja repeatille puhuen samalla tulevaisuudestanne ja sen suunnasta sekä hänen laiskuudestaan yms..
Pistä narkille yliannos suoneen. Yhteiskunta kiittää omalta osaltaan epäihmisen poistosta.
Vierailija kirjoitti:
Alat uskovaiseksi ja kutsut jehovan todistajia kylään käännyttämään myös tätä miestä. Useita kertoja. Jos käyttää päihteitä, rukoilet kovaan ääneen että Herra päästäisi ystäväsi vapauteen.
Tämä itseasiassa on hyvä idea. Narkit eivät voi sietää jehovan todistajia jostain syystä.
Tämä on varmaan trolli, mutta tunnen henkilön, joka joutui myymään omakotitalonsa, koska se oli ainoa keino päästä eräästä tyypistä eroon.
Narkit eivät siedä tavallista ruokasuolaa jossa jodia, joten sitä ruokaan ja PALJON.
Miksi avaat oven narkille? Ei poliisitkaan voi auttaa, jos itse jatkuvasti avaat sen oven. Peilistä näet syyllisen ongelmaasi.