Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoavatko portsarit rumia naisia?

Vierailija
16.12.2019 |

Kun aika monet muut naiset tuntuvat päässeen ilman sisäänpääsymaksua sisään koska ovat kauniita. Minulla taas on aina ollut ongelmia portsareiden kanssa, vaikka kenenkään muiden ihmisten kanssa ei ole ollut. On ollut tilanteita kuten: Portsari on pyytänyt minulta sisäänpääsymaksua räkälässä vaikka muilta ei, en tosin tiennyt tätä heti koska menin sisälle yksin. En päässyt omien ylioppilasjuhlien jatkoille, eräs portsari puolituttu on aina vihannut minua vaikka ei tiedä minusta mitään. Yms. Ja aina olen ollut selvin päin tai ainakin melkein, ja sopivissa vaatteissa. siis ihan oikeasti...

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Helsingin apollossa kaveriporukan kanssa. Kaveriporukka pääsi heti sisään, minut portsari pysäytti ja pyysi näyttämään henkkarit. Ikää on kyllä ihan riittävästi, ja rillipäisenä näytän kyll ihan ikäiseltäni. Vähän paha mieli tuli, mutta voihan olla että kysyi henkkareita ihan vain siksi, koska pitää. Miksi juuri minulta eikä kavereiltani, sitä pohdin aika pitkään.

Mulle kävi nuorena aina noin. Yksi portsari kysyi puhelinnumeroakin 👍

En kyllä osannut loukkaantua.

Nykyään kukaan ei kysy enää mitään.

Vierailija
42/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se karu totuus on, että kaunis nainen saa erilaisen kohtelun kuin muut.

Itse olin nuorena kaunis (nykyään olen vanha kurppa) ja sain paljon hyötyä ulkonäöstäni.

Pääsin esimerkiksi yökerhoon/baariin ilman pääsymaksua ja sain juomia ilman maksua.

Kaikenlaista apua ja taloudellista hyötyä oltiin tuputtumassa vähän joka suunnalta vaikka ei olisi tarvinnut.

Kuvittelin silloin, että kaikki muutkin naiset saavat saman kohtelun.

Vasta nyt vanhemmalla iällä olen tajunnut mistä siinä kaikessa on kyse. Ei se olekaan sitä, että ihmiset haluavat olla ystävällisiä ja kohteliaita, vaan heillä on aivan toisenlaiset motiivit.

Ei se huomion kohteena oleminen silloin erityisen kivaa ollut. Joku toinen ehkä tykkää, itse en tykännyt. Siinä tuli tunne, että on olemassa vaan muita ihmisiä varten eikä ole oikeutta olla rauhassa ja tehdä omia asioita. Ihan kuin olisi ollut joku velvollisuus miellyttää jokaista random-tyyppiä.

Tämä nykyinen näkymättömyys tuntuu helpommalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. itse olen keski-iän pahemmalla puolella oleva hyvin tavallisen näköinen ja oloinen naisihminen. Vuosien saatossa olen käynyt jos jonkinlaisessa baarissa/yökerhossa ja juomamestassa. En ole kertaakaan kohdannut tylyä käytöstä yhdeltäkään portsarilta. Toki voi olla, että nykyään päästetään nopeasti sisälle vain sen takia, että meinaavat, että mummo kuolee kynnykselle jos ei pääse istumaan , mene ja tiedä, mutta väitän, että se kohtelias/neutraali käytös vie hyvin pitkälle myös ravintoloissa.

Vierailija
44/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Helsingin apollossa kaveriporukan kanssa. Kaveriporukka pääsi heti sisään, minut portsari pysäytti ja pyysi näyttämään henkkarit. Ikää on kyllä ihan riittävästi, ja rillipäisenä näytän kyll ihan ikäiseltäni. Vähän paha mieli tuli, mutta voihan olla että kysyi henkkareita ihan vain siksi, koska pitää. Miksi juuri minulta eikä kavereiltani, sitä pohdin aika pitkään.

Tuli paha mieli siitä kun kysyttiin paperit??? 😳

Sulla taitaa olla elämässä asiat muuten aika hyvin, jos tuo jää vaivaamaan 😂

Vierailija
45/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsin nuorena samaa. Mutta ei tuo ole pelkästään kauneusjuttu. Nimittäin sisään pääsee myös ne sysirumat, jotka ovat sen portsarin tuttuja.

Valtapeliä pitkälti.

Vierailija
46/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissa paikoissa tuntuu tosiaan olevan naamaraja, kerran todistimme miten portsari päästi  "täyteen baariin jonne ei enää mahdu" takanamme seisseet kolme hoikkaa blondia, minä olin rillipänen  brunette ja kaverini tukevahko. Katselimme vain tyrmistyneinä sivusta, miten meidät pois käännyttänyt poke päästi nuo tipuset sisään.

Vierailija
47/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena pääsin sisään joskus ilman maksuakin ja vaikka olisin ollut niin kännissä että oksetelin poken jalkohin, olin tuolloin paljastavasti pukeutunut ja voimakkaasti meikattu söpö pimu. Hoikkakin, vaikka tissejä löytyi. Ymmärrän vasta nyt nuoruuden ja kauneuden arvon arvon ku olen lihava 40v enkä välttämättä jaksa meikata sen kummemmin, ja portsarit katsovat nenän vartta pitkin. On pari kertaa  väitetty että olen liian kännissä sisään pääsyyn  ja kerran jopa sanottu, että se eläkeläisten ravintola on nurkan takana!

Vierailija
48/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mutta eivät halua pöksyihisi tai usko että pääsevät vaikka päästäisivätkin sinut ilmaiseksi, joten miksi nähdä vaiva kun eivät paikkaa omista ja moni muukin varmasti mielellään tulisi ilmaiseksi ilman jonottamatta.

Tippaa ensikerralla, niin pääset jonon ohi.

Miksi siellä ei voi jonottaa kuten muutkin ja maksaa kuten muutkin, jos sinne juottolaan on pakko päästä?  

Vierailija
49/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei inhoaisi.

Vierailija
50/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsarin homma on tärkeä työ, ja sen kunnolla hoitavat ovat hienoja ja fiksuja ihmisiä. Varjopuolena vain, että sinne pääsevät myös ihan ketkä tahansa vaikka suoraan vankilasta päässeet älykkyysosamäärältään 60-70. Sen takia usein törmää niihin vatipäihin, joilla ei ole minkäänlaista ihmistuntemusta. Ovat kohteliaita ainoastaan nuorille kauniille naisille, jos sitä vähän irtoaisi.

Vierailija
51/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelatkaa jos pintaliito jet set lifestyle ihmisten vip tilat täyttyisivät rumista ihmisistä? Menis paikan maine kaupungin parhaana bilemestana hetkessä.

Vierailija
52/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paljon yhdessä baarissa nuorempana. Ikäraja oli 21. Sitten yritin mennä sinne 28-vuotiaana 25-vuotiaan kaverini kanssa (muistelemaan lähinnä vanhoja aikoja) Ei sit päästy.

. Portsari sanoi, että ei täällä käy noin vanhoja. Tämä paikka on nuoremmille! Aikamoinen loukkaus. No, sitten menin sinne taas 30- vuotiaana poikaystäväni kanssa, kun oli 10 vuotisjuhlamme. Selitin sille portsarille, miten oli käynyt 28-vuotiaana. Se sanoi vaan: Tervetuloa. Tää oli tietty eri portsari. Tää oli se suomen vahvin mies. Turussa. En muista nimeä.

Tästä on aikaa jo.

Nyt muistin nimen. Se mukava oli Nummisto.

Nummisto oli hyvä tyyppi. Kohteli kaikkia asiakkaita tasaveroisesti. Valitettavasti poistui keskuudestamme viime kesänä.

Vierailija
53/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki siis en tiedä johtuuko se portsarien käytös minua kohtaan rumuudesta, mutta en keksi mitään muutakaan syytä. Kertokaa toki jos keksitte muitakin syitä.

Mahdollisia syitä:

- Sanot pukeutuvasi siististi ja samoin kuin muut, mutta todellisuudessa sulla on päällä jotkut "trendikkäät" reikäfarkut jotka eivät pue ketään muuta kuin timmiä ja nuorta naista. Sama vaate kun voi näyttää tyylikkäältä yhden päällä ja törkeältä toisen päällä. Voi myös olla että vaatteissasi ei ole mitään vikaa, mutta tukkasi on harakanpesä tai kokonaisolemuksesi jotenkin nuhjainen. Tätä voi kompensoida panostamalla vaikka hiustenlaittoon ja pukeutumalla vielä entistä tyylikkäämmin ja laadukkaammin (ei rockimaisia teinivaatteita)

- Joku kaverisi on päässyt sisälle ilmaiseksi koska on vakioasiakas, tai portsari muistaa hänet jostain. On myös mahdollista että kaverisi tunsi jonkun vakkarin josta syystä häntäkin pidettiin tärkeänä. Tai kenties kaverisi on vain niin tyylikäs ilmestys että sai siksi vastaavan edun

- Käyttäydyt sillä lailla että sinusta saa tympeän vaikutelman: ehkä olet jotenkin tyly ja kovaääninen tai kopea ja ylimielinen. Mikäli sinulla on tarve osoittaa portsarille ja muille paikkansa, ei ole ihmekään jos sinusta ei kovin paljoa pidetä. Joillakin ihmisillä on myös semmoinen "aura" että he vaikuttavat erilaiselta kuin ovat: kiltti tyttö jolla resting bitch face voi näyttää kettumaiselta tai absolutisti humalassa olevalta

- Olet jostain syystä käynyt baareissa jossa on harvinaisen mulkut portsarit. Joihinkin paikkoihin on nyt vaan pesiytynyt töihin idiootteja, ja kettuilevat lähes kaikille ja jopa haastavat riitaa. Yleensä itse en vaivaudu vastaaviin paikkoihin uudestaan koska en halua kantaa sellaiseen paikkaan rahaa.

Vierailija
54/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se karu totuus on, että kaunis nainen saa erilaisen kohtelun kuin muut.

Itse olin nuorena kaunis (nykyään olen vanha kurppa) ja sain paljon hyötyä ulkonäöstäni.

Pääsin esimerkiksi yökerhoon/baariin ilman pääsymaksua ja sain juomia ilman maksua.

Kaikenlaista apua ja taloudellista hyötyä oltiin tuputtumassa vähän joka suunnalta vaikka ei olisi tarvinnut.

Kuvittelin silloin, että kaikki muutkin naiset saavat saman kohtelun.

Vasta nyt vanhemmalla iällä olen tajunnut mistä siinä kaikessa on kyse. Ei se olekaan sitä, että ihmiset haluavat olla ystävällisiä ja kohteliaita, vaan heillä on aivan toisenlaiset motiivit.

Ei se huomion kohteena oleminen silloin erityisen kivaa ollut. Joku toinen ehkä tykkää, itse en tykännyt. Siinä tuli tunne, että on olemassa vaan muita ihmisiä varten eikä ole oikeutta olla rauhassa ja tehdä omia asioita. Ihan kuin olisi ollut joku velvollisuus miellyttää jokaista random-tyyppiä.

Tämä nykyinen näkymättömyys tuntuu helpommalta.

No kyllä itsellenikin tarjottiin aina juomat kun olin alle 22. Siis olin siitä huolimatta ruma. Eihän tuo juomien tarjoaminen kerro mitään. Ainakin minulla ja kavereilla oli tapana mennä baareihin ilman omaa rahaa ja juoda sen verran kuin tarjotaan. Aina sai kännit vedettyä. Eli ei minullakaan nyt sentään ihan joka kerta ollut portsareiden kanssa ongelmia.

Terveisin Ap

Vierailija
55/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki siis en tiedä johtuuko se portsarien käytös minua kohtaan rumuudesta, mutta en keksi mitään muutakaan syytä. Kertokaa toki jos keksitte muitakin syitä.

Mahdollisia syitä:

- Sanot pukeutuvasi siististi ja samoin kuin muut, mutta todellisuudessa sulla on päällä jotkut "trendikkäät" reikäfarkut jotka eivät pue ketään muuta kuin timmiä ja nuorta naista. Sama vaate kun voi näyttää tyylikkäältä yhden päällä ja törkeältä toisen päällä. Voi myös olla että vaatteissasi ei ole mitään vikaa, mutta tukkasi on harakanpesä tai kokonaisolemuksesi jotenkin nuhjainen. Tätä voi kompensoida panostamalla vaikka hiustenlaittoon ja pukeutumalla vielä entistä tyylikkäämmin ja laadukkaammin (ei rockimaisia teinivaatteita)

- Joku kaverisi on päässyt sisälle ilmaiseksi koska on vakioasiakas, tai portsari muistaa hänet jostain. On myös mahdollista että kaverisi tunsi jonkun vakkarin josta syystä häntäkin pidettiin tärkeänä. Tai kenties kaverisi on vain niin tyylikäs ilmestys että sai siksi vastaavan edun

- Käyttäydyt sillä lailla että sinusta saa tympeän vaikutelman: ehkä olet jotenkin tyly ja kovaääninen tai kopea ja ylimielinen. Mikäli sinulla on tarve osoittaa portsarille ja muille paikkansa, ei ole ihmekään jos sinusta ei kovin paljoa pidetä. Joillakin ihmisillä on myös semmoinen "aura" että he vaikuttavat erilaiselta kuin ovat: kiltti tyttö jolla resting bitch face voi näyttää kettumaiselta tai absolutisti humalassa olevalta

- Olet jostain syystä käynyt baareissa jossa on harvinaisen mulkut portsarit. Joihinkin paikkoihin on nyt vaan pesiytynyt töihin idiootteja, ja kettuilevat lähes kaikille ja jopa haastavat riitaa. Yleensä itse en vaivaudu vastaaviin paikkoihin uudestaan koska en halua kantaa sellaiseen paikkaan rahaa.

Luulen, että olen ehkä jotenkin liian kiltin näköinen. Kun siis nekin portsarit vaikuttavat inhoavan minua, joiden asiakkaana en edes ole. Viittaan nyt siihen puolituttuun portsariin joka kirjoitti minusta vihaisen päivityksen. Olemuksessani ilmeisesti on vain jotain portsareiden silmään vastenmielistä.

Vierailija
56/80 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin paljon yhdessä baarissa nuorempana. Ikäraja oli 21. Sitten yritin mennä sinne 28-vuotiaana 25-vuotiaan kaverini kanssa (muistelemaan lähinnä vanhoja aikoja) Ei sit päästy.

. Portsari sanoi, että ei täällä käy noin vanhoja. Tämä paikka on nuoremmille! Aikamoinen loukkaus. No, sitten menin sinne taas 30- vuotiaana poikaystäväni kanssa, kun oli 10 vuotisjuhlamme. Selitin sille portsarille, miten oli käynyt 28-vuotiaana. Se sanoi vaan: Tervetuloa. Tää oli tietty eri portsari. Tää oli se suomen vahvin mies. Turussa. En muista nimeä.

Tästä on aikaa jo.

Nyt muistin nimen. Se mukava oli Nummisto.

Rauha hänen sielulleen.

Vierailija
57/80 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävisin ehkä vielä joskus ravintolassa, ellei siellä aina joutuisi varomaan humalaisia, jotka huutelevat ja tulevat haukkumaan ulkonäköä. Siihen olen tottunut, että baaritiskillä minua palvellaan aina viimeisenä.

Baaritiskillä voisi olla jonotusnumerot.

Vierailija
58/80 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on portsareista pelkästään hyviä kokemuksia :)

Vierailija
59/80 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhdenvertaisuusvaltuutetuilla tai kellään ole mitään sanomista tällaiseen epäkohtaan, että ainoastaan kauniit naiset päästetään ravintoloihin sisään ohi jonojen ja ilmaiseksi?

Vierailija
60/80 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet inhoavat rumia naisia. Kokemusta on...

Höpö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi