Inhoavatko portsarit rumia naisia?
Kun aika monet muut naiset tuntuvat päässeen ilman sisäänpääsymaksua sisään koska ovat kauniita. Minulla taas on aina ollut ongelmia portsareiden kanssa, vaikka kenenkään muiden ihmisten kanssa ei ole ollut. On ollut tilanteita kuten: Portsari on pyytänyt minulta sisäänpääsymaksua räkälässä vaikka muilta ei, en tosin tiennyt tätä heti koska menin sisälle yksin. En päässyt omien ylioppilasjuhlien jatkoille, eräs portsari puolituttu on aina vihannut minua vaikka ei tiedä minusta mitään. Yms. Ja aina olen ollut selvin päin tai ainakin melkein, ja sopivissa vaatteissa. siis ihan oikeasti...
Kommentit (80)
Voisko nyt vaan olla niin, että oot vähän harhainen ihminen
en tiedä onko se inhoa mutta rumista naisista ei kukaan pidä koska niistä ei ole mitään hyötyä miehille, kaunista naista on aina kiva katsoa ja kauniin naisen kanssa on kiva viettää aikaa toisin kuin ruman.
en vihaa rumia naisia mutta ne on vähän turhia ne rumat naiset.
Paikan omistaja päättää sisäänpääsystä. Luin joskus erään portsarin haastattelun. Siinä hän luetteli pitkän litanian omistajan antamia määräyksiä. Yksi määräys oli se, että kauniit naiset on poimittava jonon ohi sisään. En muista, olisko rumille naisille pääsykieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Toki siis en tiedä johtuuko se portsarien käytös minua kohtaan rumuudesta, mutta en keksi mitään muutakaan syytä. Kertokaa toki jos keksitte muitakin syitä.
Ei se siitä johdu. Mistä sitä tietää mitä joku portsari ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet inhoavat rumia naisia. Kokemusta on...
Ei kaikki, vaan idiootit. Ja niitä tuntuu olevan.
Eihän tästä voi miehiä syyttää, vaan luontoa. "Rumuus" on yleensä huonoista geeneistä, huonoista elintavoista, vanhuudesta tai sairaudesta johtuvaa, joten rumien karttaminen on täysin biologian ohjaama hylkimisreaktio. Tehtävämme (sekä miesten että naisten) on etsiä mahdollisimman hyvännäköinen (=terve) lisääntymiskumppani, joten rumia on syytä vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä voi miehiä syyttää, vaan luontoa. "Rumuus" on yleensä huonoista geeneistä, huonoista elintavoista, vanhuudesta tai sairaudesta johtuvaa, joten rumien karttaminen on täysin biologian ohjaama hylkimisreaktio. Tehtävämme (sekä miesten että naisten) on etsiä mahdollisimman hyvännäköinen (=terve) lisääntymiskumppani, joten rumia on syytä vältellä.
Eihän Suomessa komeita miehiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Suomessa komeita miehiä ole.
Haku ja vertailu tapahtuu oman viiteryhmän sisällä vain oikeasti potentiaaliset kumppanit huomioiden. Viitosten laumassa seiskakin on kingi, ja nelonen on parempi kuin nolla, eli ilman jääminen.
Siis entä jos oot vaan näyttäny paljo ikäistäs nuoremmalta ja siksi portsari ei uskonu ett on sun omat paperit ja ylppärilakki pöllitty?
Mua 28-vuotiasta luultiin äskettäin 15-vuotiaaks ja muutenkin järjestään aina ihmiset kuvittelee että oon paljon nuorempi kuin oikeasti olen. Ja ei, älkää pliis alkako jankuttaa että ihmiset vaan kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta, kyllä jotkut vaan yksinkertasesti näyttää nuoremmilta ja jotkut vanhemmilta, eikä siinä oo mitään väärää.
Vaikee uskoo ett joku ois niin ruma että ei pääsis baariin. Eri asia toki jos vaatteet on törkeen rumat eli epäasialliset tai jos naama on ruma paskasuudesta nii ymmärrän mutt jos on asiallinen ulkonäkö ni tuskin voi olla yleisesti ottaen niin ruma että sisälle pääsy estyy. Sairaudet, vammat toki muuttaa ulkonäköä, se tietty on harmillinen asia :(
Minä.olin nuorena nätti blondi, tissit esillä, kimalletta kasvoilla ja silmämeikki kauniisti. Pääsin sisälle vaikka kaaduin, selittelin pokelle, olin liian kännissä. Nyt kun olen univelkojen vuoksi saanut silmäpussit, lihonut, asialliset vaatteet niin eipä kohtelu enää ole tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Sitten myös se, että heidän tuttunsa saivat joka paikassa käyttäytyä sikamaisesti. Ihan turha mennä kertomaan että tuo puristeli tanssilattialla. Sillä naureskeltiin - joka paikassa.
Erityisesti silloin jos nuo tanssilattialla puristelleet ovat olleet niitä jonon ohi ilmaiseksi päästettyjä kauniita naisia. Silloin ei vaan naureskella, vaan portsarit suhtautuvat aggressiivisesti jos siitä menee kertomaan.
Portsarit ovat usein sovinisti-sikoja ja tykkäävät kyykyttää naisia.
Eräänkin tapauksen muistan n. 15 vuoden takaa kun kantapaikkaani tuli uusi portsari. Hän mulkoili minua usein vihaisesti, ja eräänä iltana ei päästänyt minua sisään ollenkaan kun olin kuulemma etuillut jonossa enkä näyttänyt henkkareitani. Vaikka tiesi tasan tarkkaan minun olevan täysi-ikäinen ja nimeni oli VIP-listalla (vippiläisillä oli oikeus mennä sisälle jonon ohi). Syytti myös, että olin mukamas aiheuttanut järjestyshäiriöitä usein vaikka aina olen ollut hyvin asiallinen enkä koskaan liian humalassa. Kai hän piti minua liian rumana kun olin mustaan huulipunaan ja korsetteihin pukeutunut gootti (kyseessä oli kuitenkin hevibaari.)
Valitin asiasta baarin omistajalle ja portsari sai ilmeisesti kuulla siitä kun sen jälkeen aina hymyili ja oli vähän liiankin kohtelias.
Kävin paljon yhdessä baarissa nuorempana. Ikäraja oli 21. Sitten yritin mennä sinne 28-vuotiaana 25-vuotiaan kaverini kanssa (muistelemaan lähinnä vanhoja aikoja) Ei sit päästy.
. Portsari sanoi, että ei täällä käy noin vanhoja. Tämä paikka on nuoremmille! Aikamoinen loukkaus. No, sitten menin sinne taas 30- vuotiaana poikaystäväni kanssa, kun oli 10 vuotisjuhlamme. Selitin sille portsarille, miten oli käynyt 28-vuotiaana. Se sanoi vaan: Tervetuloa. Tää oli tietty eri portsari. Tää oli se suomen vahvin mies. Turussa. En muista nimeä.
Tästä on aikaa jo.
Itse kävisin ehkä vielä joskus ravintolassa, ellei siellä aina joutuisi varomaan humalaisia, jotka huutelevat ja tulevat haukkumaan ulkonäköä. Siihen olen tottunut, että baaritiskillä minua palvellaan aina viimeisenä.
Steroidit ja amfetamiini sekoittaa monen portsarin pään. Se oma reviiri ja kusipiste on jonkun kuppilan ovi jossa sitä mahtia ja auktoriteettiä pitää esitellä. Vaarallinen ammatti jos on huonokäytöksinen ja turhaan väkivaltainen etenkin ulkomailla kun sitä ei tiedä koskaan kenelle kahelille sitä bostailee.
Olen ruma nainen, mieheni on portsari. Eli vastaus kysymykseesi; kyllä vihaavat.
Vierailija kirjoitti:
Kävin paljon yhdessä baarissa nuorempana. Ikäraja oli 21. Sitten yritin mennä sinne 28-vuotiaana 25-vuotiaan kaverini kanssa (muistelemaan lähinnä vanhoja aikoja) Ei sit päästy.
. Portsari sanoi, että ei täällä käy noin vanhoja. Tämä paikka on nuoremmille! Aikamoinen loukkaus. No, sitten menin sinne taas 30- vuotiaana poikaystäväni kanssa, kun oli 10 vuotisjuhlamme. Selitin sille portsarille, miten oli käynyt 28-vuotiaana. Se sanoi vaan: Tervetuloa. Tää oli tietty eri portsari. Tää oli se suomen vahvin mies. Turussa. En muista nimeä.
Tästä on aikaa jo.
Nyt muistin nimen. Se mukava oli Nummisto.
Kävin Helsingin apollossa kaveriporukan kanssa. Kaveriporukka pääsi heti sisään, minut portsari pysäytti ja pyysi näyttämään henkkarit. Ikää on kyllä ihan riittävästi, ja rillipäisenä näytän kyll ihan ikäiseltäni. Vähän paha mieli tuli, mutta voihan olla että kysyi henkkareita ihan vain siksi, koska pitää. Miksi juuri minulta eikä kavereiltani, sitä pohdin aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja oikeasti sen kuuluisi mennä vielä niin, että nainen valitsee partnerin, jos siis ihan luontoa mietitään, koska nainen ottaa raskauden ja synnytyksen riskin ja on myös velvollinen ruokkimaan jälkeläistä maidollaan ensimmäisen n. vuoden ajan ainakin. Miehen ainoa tehtävä on tehdä naiseen vaikutus ja yksi mies voi saattaa monta naista raskaaksi.
Että jos luonnon kilpailuasetelmaa miettii, niin kyllä sen pitäisi lisääntymisen kohdalla olla partnerinvallinnassa nimenomaan miehillä, ei naisilla. Ja näin se homma meneekin monella muulla eläinlajilla esim. laumassa yksi uros siittää kaikki naaraat ja tappelee asemastaan tai vaikka paratiisilinnuilla koiraat tekee kovan työn ja koittaa miellyttää naisia jne.
Luonto on oikestaan loppupeleissä aika tasapuolinen, mitä tulee näihin riskeihin ja elämän rankkuuteen, ei luonto päästä ketään helpolla pelkän sukupuolen vuoksi. Ihmisissä miehet on sitten tajunneet tämän kun on tulleet älykkäämmiksi ja siitä se naisen alistaminen sitten lähtikin, heikot miehet ei muuten saisi jälkikasvua ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja oikeasti sen kuuluisi mennä vielä niin, että nainen valitsee partnerin, jos siis ihan luontoa mietitään, koska nainen ottaa raskauden ja synnytyksen riskin ja on myös velvollinen ruokkimaan jälkeläistä maidollaan ensimmäisen n. vuoden ajan ainakin. Miehen ainoa tehtävä on tehdä naiseen vaikutus ja yksi mies voi saattaa monta naista raskaaksi.
Että jos luonnon kilpailuasetelmaa miettii, niin kyllä sen pitäisi lisääntymisen kohdalla olla partnerinvallinnassa nimenomaan miehillä, ei naisilla. Ja näin se homma meneekin monella muulla eläinlajilla esim. laumassa yksi uros siittää kaikki naaraat ja tappelee asemastaan tai vaikka paratiisilinnuilla koiraat tekee kovan työn ja koittaa miellyttää naisia jne.
Luonto on oikestaan loppupeleissä aika tasapuolinen, mitä tulee näihin riskeihin ja elämän rankkuuteen, ei luonto päästä ketään helpolla pelkän sukupuolen vuoksi. Ihmisissä miehet on sitten tajunneet tämän kun on tulleet älykkäämmiksi ja siitä se naisen alistaminen sitten lähtikin, heikot miehet ei muuten saisi jälkikasvua ollenkaan.
On kyllä erittäin harhaista kuvitella, että ihmislajilla kilpailuasetelmaa olisi naisilla enemmän kuin miehillä.
m36
ei, vaan ne inhoaa kauniita naisia, joita ne ei saa. :D