Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavan lapsi "pärisytti" suullaan kissani mahaa, kissa raapaisi huuleen ja silmän viereen ja tuttava vaatii nyt maksamaan lääkärilaskun

Vierailija
16.12.2019 |

Kuuluuko minun maksaa? Kävivät varalta päivystyksessä ja tarkistuttamassa lapsen näön. Sanoin että kissaa saa silittää (tykkää muuten lapsista ja että selästä ja otsasta silitetään) mutta luulin että tuo olisi ollut 11-vuotiaalle ilmiselvää, ettei vieraan kissan mahaan käydä tuolla tavalla käsiksi.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa toimi oikein. Omat kissat eivät pidä lainkaan mahasta rapsuttelusta esimerkiksi. Silti nuo kulut varmaan kannattaisi laittaa puoliksi. Itse olen maksanut eläinlääkärikuluja kun vieras koira hyökkäsi laumanvartijani päälle. Kukaan ei kuollut.

Vierailija
82/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan on eläinrääkkääjä! Saa ihan itse maksaa ja lopettaa rikollisen toimintansa. Älä ole missään tekemisissä moisen roskasakin kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai maksat. Sinä olet lemmikistäsi vastuussa. Varsinkin jos annoit luvan koskea.

Vierailija
84/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään päivystyskäynti ei maksa 11 vuotiaalta mitään. Hyvä yritys.

Niinpä, apn kaveri huijaa.

Vierailija
85/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä maksaa, maksaa vaan itse kun ei lapsensa perään katsonut. Kissat voi raapia sen pitäisi tietää jokaisen 

Vierailija
86/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi vetäisi koiraani hännästä ja koirani antaisi pienen näykkäisyn joka rikkoo ihon ja verta vuotaa, niin vaarisitko korvausta+koiran lopetusta? Itse vaatisin, voisin asian ihan oikeuteen ja olisin täysin valmis laittaan ystävyyden poikki tällaiseen henkilöön. 

Miksi herätit tämän vuoden 2019 provoketjun henkiin? Ketjuhan on ollut täällä siihen aikaan useina eri versioina, milloin tekijänä lapsi ja milloin kämppis.

Etkö usko? Katso ja hämmästy:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3538309/kamppis-parisytti-kissani-mahaa…

Vierailija
87/87 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän nyt on provo. Lapsilla on Suomessa ilmainen perusterveydenhuolto, ja päivystyksessä poikkeaminen on lapsille ilmaista.