Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monelle naiselle raivoraitis mies on turn-off, eikä he voi harkita suhdetta sellaisen miehen kanssa? Luulisi että se olisi vain p...

Vierailija
16.12.2019 |

Se että mies kieltäytyy yhdestä lihottavimmista ja eniten sairastuttavimmista aineista, on jostain syystä turn-off todella monelle naiselle.

Moni mies osaa samaistua siihen, että kun he joivat niin naista piisasi. Sitten he muuttivat elämäntapaansa ja joko ovat raivoraittiita tai juovat vain hyvin harvoin, mutta naisia ei enää kiinnosta kun he kuulevat tästä.

Selitätkö näkemyksesi, miksi alkoholista kieltäytyvä mies ei ole niin hyvä kuin täysin samanlainen mies joka kuitenkin juo.

Kommentit (134)

Vierailija
1/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki poikkeavuus on turn off, paitsi jos on rahaa.

Vierailija
2/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a...mitähän tuohon uskoltaisi arvata.? Moottoripyöräilykin on vaarallista mutta prätkämiehillä tuntuu aina naisia riittävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista on sinkkuna juoppoja.

Vierailija
4/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin ärsyttäisi jos haluaisin joskus ottaa lasillisen ruuan kanssa tai satunnaisen saunasiiderin tai joskus muuten vain juoda vähän, jos mies siitä vinkuisi ja valittaisi.

Vierailija
5/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla tulee helposti ajatuksiin se että koska ei itse pysty olemaan ilman viiniä tai jotain muuta kivaa niin sitten ei "kelpaa" raittiille miehelle. Naiset usein tekevät näitä tulkintoja asioista ja vetävät ne todella pitkälle ihan omassa mielessä.

Vierailija
6/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mikä tahansa ehdottomuus on aika luotaantyöntävä piirre. Mikä esim tulee esille tuossa sanassa raivo. 

Vierailija
7/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle alkoholi on yhdentekevää. Saatan käyttää sitä kokatessa, joskus juoda lasillisen juhlissa tai ravintolassa. Yleensä en, kuljen mieluusti autolla. Siksi haluaisin, että kumppanin suhtautuminen asiaan olisi luonteva, eikä ehdottomuudelle olisi tarvetta.

Vierailija
8/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ainakin ärsyttäisi jos haluaisin joskus ottaa lasillisen ruuan kanssa tai satunnaisen saunasiiderin tai joskus muuten vain juoda vähän, jos mies siitä vinkuisi ja valittaisi.

Tuossa aloituksessahan sanottiin vain että mies on raitis, ei puhuttu mitään vinkumisesta ja valittamisesta.

Vierailija
9/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos hän ei vingu ja valita, kun teet noin. Entä jos hän ei reagoi siihen mitenkään.

Miksi oletetaan automaattisesti, että mies valittaa kun näin tapahtuu.

Vierailija
10/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa "raivo"sanalla alkava adjektiivi on turnoff. Raivovegaani, raivourheilija... Nuokin ovat ihan positiivisia juttuja sinänsä ja kertovat siitä että mies huolehtii itsestään, mutta jos kuvailee itseään noin niin onhan se turnoff. Tulee sellainen kuva että on ihan ehdoton muillakin elämän osa-alueilla, ei rento. Varmaan sitä olettaa että mies myös sitten tuomitsee jos toinen ei noudata samankaltaisia elintapoja.

Vierailija
11/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin juuri miehestä, jolle viina oli lopulta se mieluisin ajanviete. Eli kyllä minulle raivoraitis mies kelpaisi - aikanaan lopetin itse alklholin käytön koska vihasin miehen juomista.

Vierailija
12/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa "raivo"sanalla alkava adjektiivi on turnoff. Raivovegaani, raivourheilija... Nuokin ovat ihan positiivisia juttuja sinänsä ja kertovat siitä että mies huolehtii itsestään, mutta jos kuvailee itseään noin niin onhan se turnoff. Tulee sellainen kuva että on ihan ehdoton muillakin elämän osa-alueilla, ei rento. Varmaan sitä olettaa että mies myös sitten tuomitsee jos toinen ei noudata samankaltaisia elintapoja.

Noista raivoraitis on ainoa vakiintunut sanonta ja sekin on vakiintunut ihan vaan tuon alkusoinnun takia.

Vierailija
13/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin raittius on turn off.

Taitaa olla syynä se raivo.

Jyrkkä asemne, joka tuskin rajoittuu alkoholiin.

Vierailija
14/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoraitista en halua, kuulostaa siltä että hän saarnaa kaikkialla asiaansa tiukkapipoisesti. Tavallinen absolutisti kelpaa kyllä ja sellaisen otan mielelläni.

Vierailija
15/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius on ehdottomasti plussaa, jos sitä ei tarvitse sitten joka yhteydessä tuoda esille. Itse voin ihan hyvin maljan kohottaa tilaisuuden sitä "vaatiessa", mutta sen enempää en alkoholia käytä. En silti jaksaisi kuunnella toisten alkoholinkäytöstä nipottavaa miestä. Kaikenlainen negatiivisuus on, no, miinusta :) 

Vierailija
16/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä kaveri, joka oli raivoraitis. Hän toi mielipiteensä alkoholiin hyvin kärkkäästi esille. Ostin isälleni joululahjaksi viskipullon ja kun erehdyin siitä sanomaan hänelle, kaveri haukkui minut pystyyn. Jos alkoholi olisi ollut isälle ongelma, niin en sitä pulloa olisi ostanut. Viskipullo kesti yleensä kesään asti, joten humalahakuisesti sitä ei juotu.

En itse juurikaan käytä alkoholia, en pidä siitä tunteesta, mikä siitä tulee. Silti voin ottaa lasin viiniä ruuan kanssa tai juoda lasin kuohuviiniä juhlissa, mutta näin ei käy edes joka vuosi. Jos mies ei juo eikä hän arvostele tuota, niin ok, mutta se ei käy, että mies on naama nurinpäin.

Vierailija
17/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan ehkä kerran vuodessa alkoa niin ettö tulen humalaan. Muuten sitten 1-2 saunaolutta pari kertaa vuodessa. Jollain mittarilla olen siis raitis. Eipä ole koskaan ollut naisille ongelma. Itseäni ei häiritse toisten alkoholin käyttö niin kauan kun se ei ole todellinen ongelma.

Vierailija
18/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittius nimenomaan on plussaa!!! 

Vierailija
19/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista raivoraitis on ainoa vakiintunut sanonta ja sekin on vakiintunut ihan vaan tuon alkusoinnun takia.

Jos mies on tavallinen täraitis mies, on se hyvä, mutta RAIVOraitis on jo sairaalloista. Sanana se ehkä rimmaa alkusoinnun takia, mutta raivo on sanana ruma ja antaa heti kuvanbpää punaisena raivoavasta tyypistä. Älä käytä siis tuota raivo -sanaa, niin olet jo selkeä millä vesillä.

Sitten asiaan: mieheni on raitis. Hän ei kuitenkaan moralisoi muiden alkoholin käyttämistä, esimerkiksi minun tai äitinsä paria viinilasillista juhlissa.

Vierailija
20/134 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa ihmisistä tykkää ottaa vähän alkoholia aina joskus. Raivoraittiit kavereina ovat juomingeissa se ongelma että joko eivät tule mukaan ollenkaan tai tulevat ja selvästi tylsistyneinä istuvat ja katsovat kun kaikilla muilla on kivaa. Itse en ainakaan selvin päin jaksaisi humalaisia kauaa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme