Miksi niin monelle naiselle raivoraitis mies on turn-off, eikä he voi harkita suhdetta sellaisen miehen kanssa? Luulisi että se olisi vain p...
Se että mies kieltäytyy yhdestä lihottavimmista ja eniten sairastuttavimmista aineista, on jostain syystä turn-off todella monelle naiselle.
Moni mies osaa samaistua siihen, että kun he joivat niin naista piisasi. Sitten he muuttivat elämäntapaansa ja joko ovat raivoraittiita tai juovat vain hyvin harvoin, mutta naisia ei enää kiinnosta kun he kuulevat tästä.
Selitätkö näkemyksesi, miksi alkoholista kieltäytyvä mies ei ole niin hyvä kuin täysin samanlainen mies joka kuitenkin juo.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen ehdottomuus ja tiukkapipoisuus saa hälytyskellot kalkattamaan ja kovaa.
Ehdottomuus on ongelma vain ihmisille jotka ei osaa/kykene ajattelemaan ketään muuta kuin itseään
Naisen pitäisi olla niin täydellinen joka suhteessa että edes kelpaisi muuhun kuin sänkyyn. Ehkä raitis mies saa ajattelemaan että tuo mies ei ainakaan anna anteeksi minkäänlaisia puutteita tai vajavaisuuksia joita meillä kaikilla kuitenkin on.
Minä en huoli, kun ap.n kaltaisen miehen. Minulla ei ole päihdeongelmaa. Voin hyvin olla ottamatta monia kuukausia tai vuosia. Ottaa 1-2. Jatkaa samaa juomattomuutta.
Päihde ei ole ollut koskaan turvani, eikä rentoutumisen keinoni.
Raitis mies on se joka kiinnostaa.
Raivoraitis ei, koska pohjalla on jokin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ainakin ärsyttäisi jos haluaisin joskus ottaa lasillisen ruuan kanssa tai satunnaisen saunasiiderin tai joskus muuten vain juoda vähän, jos mies siitä vinkuisi ja valittaisi.
Miksi se ärsyttää? Mitä ärsyttävää siinä on, että mies ottaisi alkoholittoman siiderin? Mene vähän itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ainakin ärsyttäisi jos haluaisin joskus ottaa lasillisen ruuan kanssa tai satunnaisen saunasiiderin tai joskus muuten vain juoda vähän, jos mies siitä vinkuisi ja valittaisi.
Miksi se ärsyttää? Mitä ärsyttävää siinä on, että mies ottaisi alkoholittoman siiderin? Mene vähän itseesi.
Siis tuossa ärsyttäisi se, jos mies valittaisi omasta hyvin vähäisestä alkoholin juomisesta.
Entinen alkoholisti on aina riski.
Minusta nämä turn off/on-jutut liittyy makkarihommiin. Deal breaker olisi se oikea ilmaisu siihen kun puhutaan kriteereistä seurustelukumppanin suhteen.
Saa sano pilkunviilaajaksi. Huvittaa vaan tällainen tapa käyttää ilmaisuja, joilla on aivan toinen merkitys.
Humalajuomista en siedä. Hyvät oluet ja viinit sen sijaan kuuluu juhla-aterioihin ja joskus arkenakin kokeillaan joku uutuusjuoma. Se on lasillinen tai kaksi. Siihen se jää.
On täysin eri asia ostaa aina viikonloppuna Suomi-viinaa ja koppa kaljaa. Se on juomista juomisen vuoksi ja vastenmielistä.
Minä olen itse ollu raitis kohta 10 vuotta, alkoholi jäi pois sairauskohtauksen myötä. Alkoholi ei minulle ole ongelma eikä ole ongelma jos joku muu juo kunhan osaa käyttäytyä.
Raivoraitis on minusta ihminen joka joutuu taistelemaan sen eteen ettei ota alkoholia kun taas raitis pystyy olemaan ilman alkoholia ihan normaalisti.
Näin raittiina ainakin seuran saaminen on vaikeampaa, raittiina kun olen ollut niin en juurikaan naisseuraa ole saannut. Silloin kun join niin sain naisseuraa suht helposti koska alkoholi tekee sosiaaliseksi sekä estot katoaa sen myötä.
Ärsyttää se kun naiset pitää raitista miestä joko entisenä alkoholistina tai jonain epänormaalina ihmisenä.
M33
Siksi että kännissä on mukavaa olla välillä ja jos puoliso on aina raitis niin ei se nyt ihan toimi yhteisenä harrastuksena. Enkä tässä nyt puhu mistään alkoholismista ja ongelmasta. Ei kai sitä ole pakko kenenkään juoda mutta kyllä se täysi absolutismi usein kertoo joko aiemmasta liikakäytöstä tai sitten muuten ihmisen ehdottomuudesta asiassa jos toisessakin. Siksi onkin viisasta etsiä samankaltainen puoliso kuin itse on. Jos juo niin juova puoliso ja jos täysraitis niin sitte sellainen. Eipä tule kitinää puolin tai toisin. Itse toivon että puoliso juo sillointällöin mun kanssa.
Juoppo mies on naisten mielestä jännittävä ja vaarallinen. Raitis mies on tylsä ja sen kanssa kotona on vaan hiljaista ja tylsää. Naiset haluaa draamaa koko ajan ja siksi ne seurustelee jännä miesten ja juoppojen kanssa.
Naiset tykkää pahis miehistä eli jotka juo, käyttäytyy töykeästi ja on sellasia miehisiä.
Joku raitis mies joka on kiltti ja rehti on naisten mielestä liian nössö mies.
Tää on niin nähty.
Tästä tulisi mieleen, että on alkoholisti. Eikä tiedä, milloin alkaisi putki. Lisäksi, jos yrittää ulottaa raivoraittiutensa minuun, niin en välitä. Juon itse erittäin harvoin ja silloinkin vähän, mutta en halua kieltäytyä kokonaan.